En tarkoittanut, että netissä pitäisi omalla nimellä esiintyä, vaan irl tuoda myös esiin omat mielipiteensä kun niin kovaan ääneen tätä ilosanomaa haluaa jakaa netissä nimettömänäkin. Mies pysyy aina kannassaan ja kantaa vastuun omista vakaumuksistaan. Jos on valmis huutelemaan näitä aivopieruja, joita jotkut täällä huutelee, on tekopyhää mennä tämän jälkeen paikalliseen kebulaan tilaamaan rullakebabin. Jos sä vittu vihaat "neekereitä", niin vihaa kanssa kunnolla äläkä neiteile. Jos mä näen esim. Tepa Hakkaraisen livenä, niin varmasti menen kertomaan päin naamaa mitä mieltä mä olen hänestä. Jos se tämän jälkeen nostaa kätensä mun edessä, niin mä olen iloinen.
:piis:
Itseasiassa paikka mistä tilaan lähes viikottain tai käyn syömässä on mamujen pitämä eikä mulla ole koskaan ollu ongelmia mennä sinne. Ne ei loisi vaan tekee duunia siinä missä minäkin. Olen erittäin hyvää pataa heidän kanssa ja se näkyy joka kerta myös hinnoissa, saan alennusta tilaamistani ruuista ihan sen takia koska olen kantanu sinne aika läjän ekuja. Toi sun yleistäminen on kyl sellasta paskaa ettei pahemmasta väliä. Se ei tarkoita sitä et jos on krittinen mamupolitiikkaa kohtaan et tarttis vihata työtätekeviä ja rehtejä mamuja. Mulla on itellä vaikka kuinka monta mamu kaveria ihan luonnossakin eikä tuota mulle mitään ongelmia. Osa on jopa mustia kuin yön timo. Värillä ei ole väliä vaan sillä miten toimit.