Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekemäni rinnastus:Luultavasti hiljaista hyväksyntää olisi siinä tapauksessa hieman enemmän, mutta kun yrität rinnastaa näitä islamilaisen terrorin lähteitä, jotka ovat siis toisinaan jopa valtioita tai vastaavankaltaisia valtiollisia tai näihin rinnastettavia tahoja (mm. Afganistanin taleban-liike tai mahdollisesti jotkin muut terrorismia tukevat tai sitä suojelevat valtiot) ilmeisestikin noihin hommalaisiin tai muihin maahanmuuttokriittisiin, niin nuo jälkimmäisenä mainitut eivät a) yleisesti hyväksy, vaan pikemminkin vastustavat kaikkea terrorismia b) eivät rahoita sitä. Jos taas rinnastat nuo fundamentalistimuslimit uusnatseihin tai vastaaviin, heiltä tuskin rahoitusta tai vastaavaa järjestyy suurimittaisesti mihinkään.
Vaikka useat maat lähettää joka vuosi kehitysmaille miljardeja (suomi about 900milj) niin tapahtuuko siellä edes mitään edistystä? Tuntuu vähän siltä ettei.
Miksi susta siltä tuntuu?

Tekemäni rinnastus:
ryhmä a: "meidän ongelmamme johtuvat ryhmästä b"
ryhmä b: "meidän ongelmamme johtuvat ryhmästä a"
[venom];3306154 sanoi:Miksi susta tuntuu ... Mitä rjs luulet ... Jos ja kun et itsekään usko tätä ... Ilmeisesti rjs on kuitenkin sitä mieltä ...
Sä vaadin hirveetä todistustaakkaa siitä, että Helsinki suosii mamuja esim työhönotossa. Sitten kun todisteet lykätään sulle, sä ignoraat ne.
Mitä sä nyt selität? Kysyin Kebetolta että miksi hänestä tuntuu ettei kehitysapu toimi, ja sulta tulee vastaukseksi tällainen litania. :D
Mitä sä nyt selität? Kysyin Kebetolta että miksi hänestä tuntuu ettei kehitysapu toimi, ja sulta tulee vastaukseksi tällainen litania. :D
Ok.
Maanviljelijä: ongelmani johtuvat heinäsirkoista
Terroristi: Ongelmani johtuvat amerikkalaisista
Maanviljelijä = terroristi?
Pelkästään se, että jokin taho kokee ongelmiensa johtuvan jostain muusta tahosta, ei tarkoita yhtään mitään. Itsekin todennäköisesti koet että jotkin ongelmat johtuvat noista itse mainitsemisi ryhmistä.
Tää ny ei ollu mulle tarkotettu. Mutta itse ymmärsin Dopeyn tarkoittavan sitä, että jos:
Herra X pitää viha puheita Ryhmää Y kohtaan. On hänkin tavallaan vaikuttanut siihen, jos joku vaikutteille altis, herra X:än puheista vahvistusta saanut, alkaa toteuttamaan ryhmä Y :tä kohtaan väkivaltaa.
X kohdalle voi pistää sitte minkä haluaa, Aatu, Vasemmistosissin, Anti mamuttajan jne.
Vastuu on silti viime kädessä itse tekijän ja sanan vapautta ei tule rajoittaa sen takia, että joku hullu saattaa tehdä jotain jonkun sanotun asian takia. Jos se siihen menee, että syyn teostaan voi siirtää toisen niskaan, sillä hyvällä et joku on edes mahdollisesti siihen suuntaan puhunut, ollaan metsässä ja pahasti.
Mutta on myös selviö, että vihapuheilla ja mustamaalaamisellakin on vaikutuksensa.
Tollaset elukan nussija ja kyllä mä tiedän mitä kiväärillä tarttis tehdä jutut on kyllä ihan turhia. Oon itse asiassa melko varma, että noista nykyisen sananvapaudenlain puitteissa voisi jonkun tuomion jopa saadakkin. Joskus kyllä on paikallansa käyttää ihmisten herättämiseksi ronskinpaakin kieltä. Kuitenkin aina käytettynä se saa vain mamu haalijoiden lyömään korvansa lukkoon ja oleman vielä enenmän vastahankaan.
Rakentava keskustelu kunniaan.
Toi eläinten nussija kommentti oli tarkoitettu varmaan minulle ni vastaan siihen. Olen lukenut lehdestä ku Google kertoi että mitkä sanat oli eniten haettuja tietyissä ähläm maissa, ni monesti oli seksi tietyn eläimen kanssa ykkösenä. Eli onko tämä nyt vihapuhetta koska kerroin totuuden?
Kyllä mun puolesta voi vastata jos vastaa paremmin kun minä :D