Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

2010-muslim-01-17.png

koko juttu: http://pewglobal.org/2010/12/02/muslims-around-the-world-divided-on-hamas-and-hezbollah/

Toisin sanoen siis monissa muslimimaissa yli puolet väestöstä hyväksyy itsemurhapommitukset ainakin joskus. Rauhan uskonto. Eiks sen pitäny olla se promillen tuhannesosa joka oliko se tekee vai kannattaa tällaista toimintaa...vaikuttais että ehkä se on kuitenkin vähän suurempi osuus..

2010-muslim-01-17.png

koko juttu: http://pewglobal.org/2010/12/02/muslims-around-the-world-divided-on-hamas-and-hezbollah/

Toisin sanoen siis monissa muslimimaissa yli puolet väestöstä hyväksyy itsemurhapommitukset ainakin joskus. Rauhan uskonto. Eiks sen pitäny olla se promillen tuhannesosa joka oliko se tekee vai kannattaa tällaista toimintaa...vaikuttais että ehkä se on kuitenkin vähän suurempi osuus..

oot kyl poika sekasin. Jos menen ja pysäytän kadulla 100 muslimia ja kysyn hyväksyykö nämä itsemurhapommi-iskut, niin 50 sanoo kyllä? Juuri näin. Just sun kaltaset tilastopellet ottaa päähän.

oot kyl poika sekasin. Jos menen ja pysäytän kadulla 100 muslimia ja kysyn hyväksyykö nämä itsemurhapommi-iskut, niin 50 sanoo kyllä? Juuri näin. Just sun kaltaset tilastopellet ottaa päähän.

Jos menet Libanoniin, Nigeriaan, Egyptiin esimerkiksi niin kyllä. Niinhän tuossa selvästi sanotaan, ei kai mun tarvitse aikuiselle ihmiselle selvää tilastoa ruveta Suomentamaan. Sattuuhan se, Huhtamo, sattuuhan se.

Jos menet Libanoniin, Nigeriaan, Egyptiin esimerkiksi niin kyllä. Niinhän tuossa selvästi sanotaan, ei kai mun tarvitse aikuiselle ihmiselle selvää tilastoa ruveta Suomentamaan. Sattuuhan se, Huhtamo, sattuuhan se.

Et itse ole edes suomalainen, joten desibelit matalemmalle siinä. Voit suomenruotsintaa sen mulle jos haluat.

^ loistava vasta-argumentti.

Ihan yleisesti ottaen on kyllä jännä miten mokuttajille ei mikään käy. On keskustelua/väittelyä jostain ja sitten kun laitetaan faktaa pöytään (tilastoja) niin niillä ei olekaan mitään merkitystä. Noh, mennään vaan sillä omalla fiilispohjalla eli "ei koske meitä" niin ehkä ne tilastot tulee sitten jossain vaiheessa kirjaimellisesti silmille täällä Suomenmaassakin..

2010-muslim-01-17.png

Samasta lähteestä:

Limited Support for Suicide Bombing
The Muslim publics surveyed generally reject the notion that suicide bombing against civilians can be justified in order to defend Islam from its enemies, but there is considerable support for this kind of violence in some countries. Muslims in Lebanon and Nigeria are the most likely to say suicide bombings can often or sometimes be justified; nearly four-in-ten Lebanese Muslims (39%) and 34% of Nigerian Muslims say that is the case.

Et itse ole edes suomalainen, joten desibelit matalemmalle siinä. Voit suomenruotsintaa sen mulle jos haluat.

:lol2: koville taitaa ottaa :lol2: Yleissivistävänä tietona sinulle niin suomenruotsalaiset ovat toki suomen kansalaisia. Enemmän suomalaista mussa on ku sussa :)

^ loistava vasta-argumentti.

Ihan yleisesti ottaen on kyllä jännä miten mokuttajille ei mikään käy. On keskustelua/väittelyä jostain ja sitten kun laitetaan faktaa pöytään (tilastoja) niin niillä ei olekaan mitään merkitystä. Noh, mennään vaan sillä omalla fiilispohjalla eli "ei koske meitä" niin ehkä ne tilastot tulee sitten jossain vaiheessa kirjaimellisesti silmille täällä Suomenmaassakin..

joo, huhtamo laitto kovat piippuun ja luun kurkkuun :D

se on katkera paikka, kun oma pilvilinna monikulttuuriparatiisista, jota on hengellä ja verellä puolustanut koko ikänsä, kaatuu. siks huudetaan suut ja korvat täyteen rasismia ja käperrytään itsesääliseen, mutta alati lohduttavaan totaaliseen kieltäymyksen peittoon.
:offtopic:

Oletkos sinä se jannu, joka harrasti arabien jälkiliukkaita?
Muistelisin täältä foorumilta joskus jotain sellaista lukeneeni...

sama kaveri.

Väärä lähtömaa noilla al-Shabaabin pojilla. Ei kiinnosta.

Mielenkiintoista, että terroristijärjestössä ainoastaan lähtömaa aiheuttaa ongelmia liittymiselle. Mut mihinkäs muslimi räteistään pääsis.

Niin...

Limited Support for Suicide Bombing
The Muslim publics surveyed generally reject the notion that suicide bombing against civilians can be justified in order to defend Islam from its enemies, but there is considerable support for this kind of violence in some countries. Muslims in Lebanon and Nigeria are the most likely to say suicide bombings can often or sometimes be justified; nearly four-in-ten Lebanese Muslims (39%) and 34% of Nigerian Muslims say that is the case.

Niin ne negatiiviset asiat muuttuvat hyviksi, kun ummistaa silmänsä :)

:lol2: koville taitaa ottaa :lol2: Yleissivistävänä tietona sinulle niin suomenruotsalaiset ovat toki suomen kansalaisia. Enemmän suomalaista mussa on ku sussa :)

joo, huhtamo laitto kovat piippuun ja luun kurkkuun :D

se on katkera paikka, kun oma pilvilinna monikulttuuriparatiisista, jota on hengellä ja verellä puolustanut koko ikänsä, kaatuu. siks huudetaan suut ja korvat täyteen rasismia ja käperrytään itsesääliseen, mutta alati lohduttavaan totaaliseen kieltäymyksen peittoon.

sama kaveri.

Mä olen Huhtamo, sä olet Järnström tai mkä lie oletkaan. Ei se sun kansalaisuus meinaa mitään, niin on monella arabilla ja kurdillakin sama kansalaisuus kun sulla. Mulle ei suomenruotsalaiset ole suomalaisia. Teillä on jopa oma epävirallinen lippu!

Mistä revit ton monikulttuuripilvilinnan? En ole mokuttaja. Sun läpät vaan etoo mua.

Mä olen Huhtamo, sä olet Järnström tai mkä lie oletkaan.

Ihan on perisuomalainen etu- ja sukunimi. Siitä ei tarvitse kantaa huolta.

Ei se sun kansalaisuus meinaa mitään, niin on monella arabilla ja kurdillakin sama kansalaisuus kun sulla. Mulle ei suomenruotsalaiset ole suomalaisia.

Muistetaan käyttää hieman kunnioittavampaa sävyä, kun puhut bättre folketin edustajalle sekä valloittajan kielen hallitsevalle suomalaiselle.

Mistä revit ton monikulttuuripilvilinnan? En ole mokuttaja. Sun läpät vaan etoo mua.

Et toki ole mokuttaja :lol2: ja mäkin äänestän vihreitä...ei oo läppää vaan faktaa huhtamo-hyvä...faktaa.

mäkin äänestän vihreitä....

Etkä äänestä ku ärkoopeetä. Vitun hurri :D Mut on helppo kiimaa mukaan tämmösiin lapsellisiin vääntöihin ja saatan sanoa jotain mistä mut bannataan. Joten annetaan olla. Morooooo.

Paivaa...

Lueskelin viimeista sataa sivua kun tuli aika pitkaksi ja pakko hiukan kirjoitella teille kaikille.. Olen itse ollut duunissa Libanonissa, Jordaniassa, Irakissa, Afghanistanissa, ja muutenkin viettanyt noin 7 vuotta em. alueilla + Syyria, Israel. Sen verran voisin sanoa, etta kun taalla puhutaan esim. pilakuvien aiheuttamista reaktioista niin heittelivat mun perhetta rookeilla ja sylkivat paalle esim. Jordaniassa ja Syyriassa, ei mulle tullut mieleen menna itkemaan ja hakemaan oikeutta paikalliselta viranomaiselta tai muulta vakivaltakoneiston edustajalta. Olen ollut duunissa muutamassa antiterrorismia tutkivassa komissiossa, mutta KOSKAAN ei tullut vastaan rikosta tai tutkittavana olevaa asiaa joka olisi ollut kenenkaan muun kuin Sunni tai Shia aarijarjestojen tekema.Samalla heittaisin puoliprovona etta oletteko nahneet uutisissa monen kristityn tai yleensa muun uskontokunnan edustajan polttelevan eri maan lippuja ja kivittamassa lahetystoja? En itse ainakaan ja olen matkustellut jonkin verran duunin takia. Luulisin, etta taman foorumin tai keskustelupalstan idiksena oli arvostella Suomalaista maahanmuuttopolitiikkaa? Itsella (yksinkertaisella) miehella aivan saatanan sama onko se maahanmuuttaja ihonvariltaan sininen, valkoinen,musta,keltainen tai oranssi, kunhan han SOPEUTUU suomalaiseen yhteiskuntaan ja yleensahan se tapahtuu duunia tekemalla? Nythan siella mennaan aivan perse edella puuhun kun muutetaan muksujen joulujuhlia sen takia ettei joku siita "tykkaa" tai se jotain loukkaa? Mikas helvetin pakko sita on sitten osallistua sellaisiin tapahtumiin? Ja mika saakelin pakko suomalaisten on muuttaa tapojaan ja uskomuksiaan maahanmuuttajien takia. Kaikki saavat uskoa ja taaplata tyylillaan kunhan siita ei tehda niin helevetin isoa numeroa. En itsekaan ole muuta kuin kaynyt moskeijassa tutustumassa ja kun tuo islam ei ole mua varten eika mikaan muukaan kumma uskonto , jossa joko "oppineet" tai "'kirjat"' sanelevat miten tata eloa pitaa elaa, niin jatin sen valiin. Ja kun aina ajatellaan miten niita asioita saadaan muutettua niin eikohan siihenkin ole ihan yksinkertainen keino..(olen yksinkertainen) , onko sinne eduskuntaan pakko aanestaa niita perseen nuolijoita ja kaikkien kavereita jotka ei tieda elamasta yhtaan mitaan?

Sori olipahan kumma viesti..

Hauskaa Vuoden Alkua!

Olen ollut duunissa muutamassa antiterrorismia tutkivassa komissiossa, mutta KOSKAAN ei tullut vastaan rikosta tai tutkittavana olevaa asiaa joka olisi ollut kenenkaan muun kuin Sunni tai Shia aarijarjestojen tekema.

Eivät ole nuo komissiot ilmeisesti tutkineet vaikkapa Euroopan terrorismia.

Ja edelleen olisi hyva tietaa kun luetaan tilastoja mitka luetaan terrorismiksi...Euroopassa tilanne on myos muuttunut Madridin,Lontoon iskujen jalkeen(kin).

Back
Ylös Bottom