Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Suomen kansa on lisääntymisen lopettamalla varmistanut sen että tässä maassa tarvitaan tulevaisuudessa ulkomaalaisia. [----] Haluaisin pitää Suomen etnisillä suomalaisilla, mutta tämä ei ole mahdollista nykyisellä väestörakenteella ja -kehityksellä. Nyt tarvitaan Mohamedia tekemään työt joita tekemättömät lapset eivät ole tekemässä. Vaikka joku Timo Soini saisikin rajaseudun poikamiehet töihin ja parantaisi etnisten suomalaisten työtilannetta, Mohamedia tarvitaan silti. Etnisten suomalaisten väestörakenne on aivan kestämätön tulevaisuuden kannalta.
Mitä? Tuleeko humanitaarisista maahanmuuttajista hyödyllistä työvoimaa, jotka maksavat enemmän veroja kuin vastaanottavat tukia sekä korvaavat työmarkkinoilla vanhenevat suomalaiset? Mä olen saannut aivan eri käsityksen (esim. tästä ja tästä) humanitaaristen maahanmuuttajien vaikutuksesta huoltosuhteeseen. Tai sitten tämä on vain rasistien propagandaa. Jos tungetaan Suomi täyteen maahanmuuttajia, niin ehkä saadaan pidettyä väkiluku samoissa, mutta eihän se vielä riitä takaamaan, että veronmaksajien määrä pysyisi samana tai kasvaisi.

Olisko Meininkimies trollaillu? Eihän nyt kukaan enää tänä päivänä voi olla noin vihervasuri-propagandan aivopesemä?

Mitä? Tuleeko humanitaarisista maahanmuuttajista hyödyllistä työvoimaa, jotka maksavat enemmän veroja kuin vastaanottavat tukia sekä korvaavat työmarkkinoilla vanhenevat suomalaiset?

Pakolaisten vastaanottaminen on tappiollista puuhaa jota on ikävä kyllä pakko tehdä ihmisyyden nimissä - oikeasti hengenvaarassa olevaa ihmistä on autettava ... kuitenkin, mitä vähemmän pakolaisia sitä parempi vastaanottajalle. Nykyinen pakolaispolitiikka on mielestäni turhan leveäperäistä - elintasopakolaiset ovat vitsaus jotka vievät kiintiöpaikat ihmisiltä jotka ovat oikeasti turvapaikan tarpeessa. Mielestäni kuitenkin myös oikeasti hädänalaiset pakolaiset tulee palauttaa takaisin jos eivät osaa arvostaa tilaisuuttaan edes sen vertaa että ovat lainkuuliaisia.

Olet oikeassa mitä tulee humanitääriseen maahanmuuttoon, sopeuttaminen, työhön koulutus, kielen opetus + eläminen ... hirvittävä määrä rahaa suomalaisten veronmaksajien kukkaroista.

Itse tarkoitankin nyt työperäistä maahanmuuttoa. Esim. Afrikasta (mielummin kristityistä maista) maahanmuuttajia lähinnä suorittavan portaan töihin joita he ovat jo kotimaassaan tehneet (esim. rakennusmies, asentaja, mekaanikko, sihteeri). Nimenomaan näiden alojen osaajista tulee olemaan huutava pula Suomessa.

Olisko Meininkimies trollaillu? Eihän nyt kukaan enää tänä päivänä voi olla noin vihervasuri-propagandan aivopesemä?

Jotenkin arvaan ettet ole koskaan tutustunut yhteenkään Waffen-SS-julistemallia tummempaan henkilöön, kun sun viestejä lukee niin saa käsityksen että ne taitaa sun mielestä olla kaikki paskanvärisiä raiskaajia. Mä olen itse valkoinen suomalainen joka mielummin haluaisi Suomen suomalaisille mutta osaan myös tulla toimeen ulkomaalaisten, jopa ei-eurooppalaisten kanssa. Lueppa tarkemmin nämä mun kannanotot tässä ketjussa niin tajuat etten ole mikään vihervasuri. Mun silmissä sinisilmäiset vihervasurit ovat yhtä pihalla kuin äärioikeistokin. Elikkä todella pihalla.

Jotenkin arvaan ettet ole koskaan tutustunut yhteenkään Waffen-SS-julistemallia tummempaan henkilöön, kun sun viestejä lukee niin saa käsityksen että ne taitaa sun mielestä olla kaikki paskanvärisiä raiskaajia.

Mykistävää tarkkanäköisyyttä :lol2:

Lueppa tarkemmin nämä mun kannanotot tässä ketjussa niin tajuat etten ole mikään vihervasuri. Mun silmissä sinisilmäiset vihervasurit ovat yhtä pihalla kuin äärioikeistokin. Elikkä todella pihalla.
Kyllä sä aika hyvin tiivistit kaikki maahanmuuttoa koskevat kliseet tuohon sun postiis, että sen pohjalta on vaikea nähdä sun olevan muutaku vihervasuri.

Ei näistä maahanmuuttajista noin yleisesti ainakaan uimavalvojiksi ole. Yllättävän moni tuntuu olevan käytännössä uimataidoton. Kävinpä taas itäkeskuksessa uimassa eilen, aika koomistakin katsella, toiset koittaa räpiköidä eteenpäin, toiset kävelee altaassa ja toiset vaan seisoskelee tai istuskelee pullistelemassa kavereiden kanssa porukalla naisia kytäten :rolleyes:

Jotkut totuuden nimessä uivatkin kyllä jo ja ne loputkin varmaan vielä joskus oppivat uimaan :)

Ei näistä maahanmuuttajista noin yleisesti ainakaan uimavalvojiksi ole. Yllättävän moni tuntuu olevan käytännössä uimataidoton. Kävinpä taas itäkeskuksessa uimassa eilen, aika koomistakin katsella, toiset koittaa räpiköidä eteenpäin, toiset kävelee altaassa ja toiset vaan seisoskelee tai istuskelee pullistelemassa kavereiden kanssa porukalla naisia kytäten :rolleyes:

Jotkut totuuden nimessä uivatkin kyllä jo ja ne loputkin varmaan vielä joskus oppivat uimaan :)
Tai jos ei muuta keksitä niin mennään lasten altaaseen runkkaamaan.

tuokin sitten johtaa siihen että mamut rupeaa ryöstelemään enemmän ja tekeevät enemmän lapsia turvatakseen paremman elintasonsa, joko näemme ensimmäiset mellakat kun tukia leikataan? Protestoivathan ne maanviljelijätkin..

läskivasara;2722752Hän on arvioinut tuen houkuttelevan turvapaikanhakijoita. [/QUOTE sanoi:
Kyllä, nimenomaan HÄN on arvioinut, eikä yhtään kukaan muu.

Voi vittu mitä paskaa, jengi ei ole taas yhtään ajatellut minkälaista metakkaa minareetista voi pahimmillaan kuulua. Mua se torni itsessään häiritse, vaan melusaaste.

Näin se homma etenee. Jokainen islamilaisessa maassa käynyt tietää miten rasittavaa älämölöä noista torneista huudetaan. Pikkuhiljaa suvaitsevaisuuden nimissä annetaan noille enemmän ja enemmän myönnytyksiä ja kohta noilla on varmaan oma sharia-lakikin täällä. Jos meille päin tulee noita anaalitappeja keskelle kylää törröttämään niin käyn kirvehellä kaatamassa PERKELE!

Onpa typeryyttä. Islaminuskoisille ei pitäisi antaa Euroopassa yhtään enempää jalansijaa. Onhan se jo nähty miten haitallista se on ollut muille Euroopan maille.
Sveitsiläiset ovat fiksumpia tai sitten selvemmin esim. Saksan esimerkistä nähneet, että kaikki myönnytykset islaminuskoisille johtavat vain lisääntyvään tuhoon.
On paljon maita, joissa on vallalla islaminusko. Miksi muslimit eivät muuta niihin maihin? Siellä olisi moskeijat ja minareetit valmiina. Euroopan pitäisi säilyä Eurooppana.

Jos kotimaassa on asiat niin paskasti, että pitää tulla tänne loisimaan, niin onko jotain järkeä koittaa saada tänne samat käytännöt ja tavat kuin siellä kotimaassa? Ei jummarra.

Hah, ootan innolla kyllä sitä kun ensimmäisiä minareetteja aletaan rakentamaan.. Voi tulla "hieman" kapuloita rattaisiin tai sitten turvatoimet ovat jotain ihan uskomatonta.

Helsingin Sanomien kaupungin keskustassa tekemä haastattelukierros osoitti, että seudun asukkaat suhtautuvat lähes poikkeuksetta myönteisesti muslimien toiveeseen saada perinteinen moskeijapyhäkkö.
Omia havaintoja: ihmettelen, mistä Hesari aina löytää nuo ''enemmistöt'', joiden mielestä islam on jees, kun omien kokemuksien perusteella 8/10 suomalaisista suhtautuu negatiivisesti islamiin. Ehkä liikun väärässä porukassa?

No, Hesarin mukaan ''keskiverto'' somali on 21-vuotias Aisha, joka pakeni vainoja demokraattiseen ja suvaitsevaan Suomeen, jossa hän opiskelee oikeustiedettä ja tekee kahta työtä lomat ja viikonloput sekä osallistuu myös pelastusarmeijan vapaaehtoistyöhön. Isona hän haluaa demariksi ja sorrettujen puolustusasianajajaksi. Miksei tilastoiden mamuenemmistöt esiinny Hesarin sivuilla? En siis sano, etteikö tuollaisia ''Aishoja'' olisi, hyvä vaan jos on.

Back
Ylös Bottom