Nopealla googlella törmäsin Nikki ja Jani Pohjakoskeen. Toivottavasti asia järjestyy, vituttaa epärehelliset.Itseasiassa taittapi olla oikea nimi toi Nikki..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopealla googlella törmäsin Nikki ja Jani Pohjakoskeen. Toivottavasti asia järjestyy, vituttaa epärehelliset.Itseasiassa taittapi olla oikea nimi toi Nikki..
Samoin. Onneks en ostanu, muutenki rahat tiukalla nii olisi kyllä vituttanu tällänen :(olin lähellä tilata. kerrankin tein näköjään oikein enkä tilannu.
Asia nyt ei mulle paljon kuulu, mutta myin zztopille luurin joskus aikoja sitten ja osoitteesta löytynyt nimi on eri kuin patukkamyyjällä. Eihän se 100% todiste ole, mutta jonkin verran antaa katetta väitteelle etteivät ole yksi ja sama.
Samoin. Vittu mitä paskaa. Toivottavasti saatte miehen vastuuseen!! Suututtaa tällänen paska :curs:olin lähellä tilata. kerrankin tein näköjään oikein enkä tilannu.
Vittu mikä äijä, niinku niin kiehuu tollasiin ihmisiin!
Onneks täällä paikallisen nordean konttoripomo on perhetuttu, soitin ja ilmoitti selvittävän henkilön huomenna. Viikonloppuna lähen sitten paikanpäälle selvittämään asiaa, ei se oma 35€ mitään vaan se että kyse on nyt yhteensä 1400€ ja siitä että tälläinen shitti saa nyt loppua.
RantojenJätkälle infoa: Kun musta Jeep Grand Cherokee pamahtaa pihaan sun kannattaa juosta ja kovaa!
^*ja kaivaa esille se mutka jossa ei ole sarjanumeroa (joka on hankittu juuri tälläisiä tilanteita varten)
Tottakai! Kaikille rahat takasin, mutta kyllä mä mieluiten 35€ haen sieltä ja vien jätkän samalla kamarille.jep jokainen euro jonka tollanen kusettaja hyötyy on liikaa. kyllähän tuo apina vastuuseen pitää saada.
Kaveri (jos on sama) on feisbuukissa kyllä jo sen näkönen, että harkitsisin ainakin 3 kertaa ennenku ostaisin mitään. :D