M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö kukaan tosiaan käyny ostamassa herralta suoraan rovaniemen keskustasta?

tosi vahva tunne että on joutunut ekan kerran kusetuksen uhriksi, onhan sitä netistä tullu osteltuaki, kuvittelin jotenkin vielä että pakkiksella ei kusettajia ole, enn edes osannut varoa kun myynti-ilm oli ihan kohtuullinen. Perkeles
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä lähen viikonloppuna käymään tuolla.!!! Siis vittu oon niin täynnä tällästä paskaa!!!
 
Aika hyvän kokonaiskuvan saa tuosta rantojenjätkästä kun katsoo miehen aikaisempia posteja.
Lähes kaikki viestit koskevat jonkunlaista kaupankäyntiä,paniikkihäiriöitä ja pokeria.

Rahoja on ihan turha varmaan kenenkään odotella saavansa takasin, eiköhän ne rahat oo siirretty samantien kun on tilille ilmestyny niin ulkomaisille pokerisivustoille ja pelattu siellä taivaan tuuliin. :(
 
Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
 
Rikosilmoitusta vaan kehiin !
 
Pankin järjestelmä ei taida tarkastaa sitä siirronsaajan nimeä, joten epäilen ainakin henkilön käyttämää etunimeä. Pankista tilinhaltijan nimen saa kysymällä. Nykyisin virheellinen tilitieto siirrossa koituu siirrontekijän vahingoksi: toisin kuin edellisen lain aikana.

Epäilenpä minkään pankin luovuttavan tilin omistajan nimeä kenellä tahansa vain kysymyllä. Ja jos maksat väärin jonkun maksun ja se menee jollekkin väärälle henkilölle niin se väärä henkilö ei tosiaankaan niitä rahoja saa pitää.
 
Kyllä näitä löytyy..
Pokeritiedon foorumilla multa kusetettiin 350 dollaria ftp pisteitä myymällä.. Tällä kirjoittajalla on aika samantyylinen "sosiopaattinen" kirjoitustyyli ja kun tältä sekopäältä kysytään jotain niin vastaus alle viidessä minuutissa. Tällöin tää tyyppi käytti sähköpostia "frikfrak@wippies.com".

Voiko olla mahollista että tää yleinen kusettaja on yksi ja sama tyyppi?

Ja miksi vitussa poliisit ei nyt puutu tähän ollenkaan? tästä huijarista on tehty varmasti yli 20 rikosilmoitusta ja vieläkin kaveri nakuttelee netissä myynti-ilmoituksia.

Arvatkaa minkälaista huumaavaaa euforiaa tuottaisi jos pääsisin samaan huoneeseen tän pellen kanssa, pamahtais.
Sama sähköpostiosoite huijas multa 25 $ samalla tavalla, myyjä sanoi mulle että sen nimimerkki FUll tiltillä on ShortSpot, menin lankaan...
 
Rahojen pitäminen on eri asia, ne saadaan kyllä pois erilaisilla keinoilla: viimeistään tuomion pakkotäytäntöönpanolla. Tarkoitin pankin vastuuta, joka oli ennen hyvin ankara...

Olen ainakin itse saanut tilinumeron haltijan nimen kysymällä ennen siirtoa.
 
Tämähän meni mielenkiintoiseksi.. RantojenJätkältä Pakkotoiston historian suurin kusetus kenties? Toivottavasti kuitenkin saatte suklaanne, tosin pahoin pelkään!
 
Taidan tietää tapauksen, ei todellakaan ole kouluikäinen jätkä ollu about 15 vuoteen..Nimensä vaihtanu vanhojen hommien takia kai. Ihmettelen suuresti jos joku rahat tai patukat joskus näkee.Rikosilmoitus vaan kaikilta kehiin!
 
Voi helvetti, aika ihme juttu että tälläsiäkin tapahtuu. No toivottavasti asiasta kärsineet saavat joko suklaansa tai rahansa!
 
Voi helvetti, aika ihme juttu että tälläsiäkin tapahtuu. No toivottavasti asiasta kärsineet saavat joko suklaansa tai rahansa!

Me asiasta kärsineet toivomme samaa. Todella ikäviä tämmöset tapaukset.
 
Helmi keissi. Näitä jätkiä tuntuu nyt taantuman aikaan olevan netti täysi. Oletan että etunimi on väännös oikeasta etunimestä asian selvittelyn vaikeuttamiseksi.

Pistäkääs viestiä pankkiin että antavatko tilin haltijan nimen ja tai osoitteen kun epäilty petos. Jos joku ammattikusettaja niin oletettavasti turvakiellot ja kaikki mahdolliset päällä. Poliisille rikosilmoitus/tutkintapyyntö.

"Lasten reissurahasto" aika röyhkeä jätkä. Juridisena vinkkinä kehottaisin menemään käymään ja keskustelmaan asiasta hyvässä hengessä kasvotusten jos osoite selviää :p
 
olin lähellä tilata. kerrankin tein näköjään oikein enkä tilannu.
 
Niin kyllä muutkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom