Eikö muka kukaan ole vielä saanut suklaata postiinsa? :o
Huolestuttavaa..
Huolestuttavaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällähän oli muistaakseni ihan Hellrisers nikillä käyttäjä vuosi pari sitten? Tosi takojan kumien myyjä nimittäin.. Sitä tuo ei tietysti pois sulje että sama tyyppi tehnyt uuden tunnuksen.Vähän huolestuttavaa tietoa löytyy pokeritieto.fistä nimimerkistä Hellriser joka viittaa osoitteen ja nimen perusteella tuohon suuntaan. Mutta jospa tämä tästä, yhteystiedot ja osoite kuitenkin löytyvät tarvittessa. Eli sokolaattia matkaan tai muuten helvetti repeää.
Haisee fiilunki, taitaa suklaapojilla jäädä suklaat syömättä :Djeps,
Rantojenjätkä ja zztop taitaa olla yksi ja sama huijariko ?
Rovaniemellä zztoppikinJoku voisi käydä rovaniemellä koputtelemassa ovelle ja ottaa samalla kainaloon mun toffeelaatikon.
Joku voisi käydä rovaniemellä koputtelemassa ovelle ja ottaa samalla kainaloon mun toffeelaatikon.
Tuli tuota koodia kyseltyä jo edellisellä viikolla.. Tuloksetta.
eilen meni viimeiset postiin,jos joku haluaa seurantakoodin paketilleen, niin laita nimesi niknik@wippies.com
zztop on mun puolituntemattomaksi jäänyt velipuoli (ei ole näkynyt kevään jälkeen) ja joskus kotona käytettiin samaa konetta jossa login ollut päällä