Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:curs:On nää vaan hyvii
Myyntiin vaan kun kulttitavaran arvo on noussut entisestään. :DOn muuten aika maukkaita, vielä on hetki aikaa ennenkö vanhaksi menee, mutta kai eläkepäiville pitää yksi pussi jättää :D
voi LOL!!!
mä sanoisin nyt, että tehdään niin että ostetaan yksi tuollainen sponssiboxi kimppaan ja lahjoitetaan se tuolle koululle, jotka voivat sitten OIKEASTI myydä ne ja lapset saa jotain kivaa luokkaretkeä tms.
mä ainakin lähden mielelläni mukaan kimppaan jos tuo vajaa 1600 € pitäisi saada kasaan...
tehdään pahasta hyvää! kyllä bodarit osaa
Muuten hyvä mutta koulu ei joudu korvaamaan tuota summaa. Uutisessa luki että kirjaavat huijauksen omaksi tappioksi. Jos tuuri käy niin rantojenjäbästä ei tehdä edes rikosilmoitusta...
Täähän olis ihan huikee idea! Olis ainakin Pakkotoistolle loistavaa mainosta...voi LOL!!!
mä sanoisin nyt, että tehdään niin että ostetaan yksi tuollainen sponssiboxi kimppaan ja lahjoitetaan se tuolle koululle, jotka voivat sitten OIKEASTI myydä ne ja lapset saa jotain kivaa luokkaretkeä tms.
mä ainakin lähden mielelläni mukaan kimppaan jos tuo vajaa 1600 € pitäisi saada kasaan...
tehdään pahasta hyvää! kyllä bodarit osaa
ei se olekaan se pointti, vaan lapsille hyvä mieli vaikka heitä käytettiinkin huijauksen välikappaleena. ja jospa sitten asiaa käsiteltäisiin vaikka kotona ja koulussa ja oppina olisi, että "rikos ei kannata"....
Olenko kovin pahasti väärin ymmärtänyt kun minusta lapsille ei koitunut tuosta minkäänlaista harmia. Koulu ei ollut edes tietoinen tuollaisesta tilauksesta. Näin uutisessa.
Koulua siinä käytettiin hyväksi eikä tiettyjä lapsia. Kun lapset eivät edes tiedä koko tapauksesta ei se heitä liikuta millään lailla.
Rehtori kertoo lapsille "Koulun nimiin tilattiin suklaapatukoita huijaustarkoituksena." Ei minua ainakaan liikuttanut ala-asteella muut asiat kuin ne jotka koskivat itseäni. Ei sen ikäisenä osaa pohtia elämää suurempia asioita...
Rantojenjäbähän väitti myyvänsä niitä luokkien lasten puolesta mutta se oli täyttä paskaa se puhe. Uutinenhan tuon selityksen kumoaa.