M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Legendaarista...
 
Vielä muutama pussi marsseja/snickereitä ja milkywaytä jäljellä jospa taas maistais kun alkoi tehdä mieli kun tätä taas luki .
On nää vaan hyvii:kuola:
 
On muuten aika maukkaita, vielä on hetki aikaa ennenkö vanhaksi menee, mutta kai eläkepäiville pitää yksi pussi jättää :D
 
On muuten aika maukkaita, vielä on hetki aikaa ennenkö vanhaksi menee, mutta kai eläkepäiville pitää yksi pussi jättää :D
Myyntiin vaan kun kulttitavaran arvo on noussut entisestään. :D
 
voi LOL!!!

mä sanoisin nyt, että tehdään niin että ostetaan yksi tuollainen sponssiboxi kimppaan ja lahjoitetaan se tuolle koululle, jotka voivat sitten OIKEASTI myydä ne ja lapset saa jotain kivaa luokkaretkeä tms.

mä ainakin lähden mielelläni mukaan kimppaan jos tuo vajaa 1600 € pitäisi saada kasaan...

tehdään pahasta hyvää! kyllä bodarit osaa :)
 
voi LOL!!!

mä sanoisin nyt, että tehdään niin että ostetaan yksi tuollainen sponssiboxi kimppaan ja lahjoitetaan se tuolle koululle, jotka voivat sitten OIKEASTI myydä ne ja lapset saa jotain kivaa luokkaretkeä tms.

mä ainakin lähden mielelläni mukaan kimppaan jos tuo vajaa 1600 € pitäisi saada kasaan...

tehdään pahasta hyvää! kyllä bodarit osaa :)


Muuten hyvä mutta koulu ei joudu korvaamaan tuota summaa. Uutisessa luki että kirjaavat huijauksen omaksi tappioksi. Jos tuuri käy niin rantojenjäbästä ei tehdä edes rikosilmoitusta...
 
Muuten hyvä mutta koulu ei joudu korvaamaan tuota summaa. Uutisessa luki että kirjaavat huijauksen omaksi tappioksi. Jos tuuri käy niin rantojenjäbästä ei tehdä edes rikosilmoitusta...

ei se olekaan se pointti, vaan lapsille hyvä mieli vaikka heitä käytettiinkin huijauksen välikappaleena. ja jospa sitten asiaa käsiteltäisiin vaikka kotona ja koulussa ja oppina olisi, että "rikos ei kannata"....
 
voi LOL!!!

mä sanoisin nyt, että tehdään niin että ostetaan yksi tuollainen sponssiboxi kimppaan ja lahjoitetaan se tuolle koululle, jotka voivat sitten OIKEASTI myydä ne ja lapset saa jotain kivaa luokkaretkeä tms.

mä ainakin lähden mielelläni mukaan kimppaan jos tuo vajaa 1600 € pitäisi saada kasaan...

tehdään pahasta hyvää! kyllä bodarit osaa :)
Täähän olis ihan huikee idea! Olis ainakin Pakkotoistolle loistavaa mainosta...
 
ei se olekaan se pointti, vaan lapsille hyvä mieli vaikka heitä käytettiinkin huijauksen välikappaleena. ja jospa sitten asiaa käsiteltäisiin vaikka kotona ja koulussa ja oppina olisi, että "rikos ei kannata"....

Olenko kovin pahasti väärin ymmärtänyt kun minusta lapsille ei koitunut tuosta minkäänlaista harmia. Koulu ei ollut edes tietoinen tuollaisesta tilauksesta. Näin uutisessa.
Koulua siinä käytettiin hyväksi eikä tiettyjä lapsia. Kun lapset eivät edes tiedä koko tapauksesta ei se heitä liikuta millään lailla.

Rehtori kertoo lapsille "Koulun nimiin tilattiin suklaapatukoita huijaustarkoituksena." Ei minua ainakaan liikuttanut ala-asteella muut asiat kuin ne jotka koskivat itseäni. Ei sen ikäisenä osaa pohtia elämää suurempia asioita... :)

Rantojenjäbähän väitti myyvänsä niitä luokkien lasten puolesta mutta se oli täyttä paskaa se puhe. Uutinenhan tuon selityksen kumoaa.
 
Olenko kovin pahasti väärin ymmärtänyt kun minusta lapsille ei koitunut tuosta minkäänlaista harmia. Koulu ei ollut edes tietoinen tuollaisesta tilauksesta. Näin uutisessa.
Koulua siinä käytettiin hyväksi eikä tiettyjä lapsia. Kun lapset eivät edes tiedä koko tapauksesta ei se heitä liikuta millään lailla.

Rehtori kertoo lapsille "Koulun nimiin tilattiin suklaapatukoita huijaustarkoituksena." Ei minua ainakaan liikuttanut ala-asteella muut asiat kuin ne jotka koskivat itseäni. Ei sen ikäisenä osaa pohtia elämää suurempia asioita... :)

Rantojenjäbähän väitti myyvänsä niitä luokkien lasten puolesta mutta se oli täyttä paskaa se puhe. Uutinenhan tuon selityksen kumoaa.

HYVÄÄ MIELTÄ, hyvää mieltä! kerrankin siihen on oiva tilaisuus.

syöttäköön reksi suklaat vaikka lapsille :)
 
Joo tietämättömiähän lapsoset oli tästä kaikesta. Yhtä hyvin voitais kerätä rahaa vaikka Vuorentaan vanhainkodin B-osastolle, kai nekin ansaitsee jotain kivaa :)

Tää on kyllä hieno päivä, tunnen itseni melkein julkkikseksi. Vaikkakin jutun todistusaineisto on jo syöty... :(
Pääsempähän kehumaan kavereille, että arvatkaas kuka on syönyt Iltasanomissakin mainittua suklaata!
 
Hitto et oon pettynyt. En ois ikinä uskonut että tässä on jotain kusetusta mukana. Voi harmi.
 
Noniin tuli luettua 92 sivua putkeen ja väijyttyä kaikki videot samalla :lol2:
Kova jätkä toi zztophellriserrantojenjätkämikälie :D
 
Tässä olisi kyllä Pakkikselle taas mukava tempaus. Suklaatia lapsille! Ei ole pitkään aikaan ollutkaan mitään - Joulukin on tulossa.:love::joulu6:

EDIT. Firmani kautta voisin vaikka muutaman satkun laittaa hyvään tarkoitukseen... :)
 
Vitun idiootti jätkä kyllä tuo Rantojenjätkä. Toivottavasti sama huijarikusipää saataisiin bustattua jokaiselta foorumilta.
 
Mie vähän lainaan tätä ketjua kun en viiti tätä varten laittaa avata uutta ketjua.

Onko täällä porukalla kiinnostusta ostaa nuita samoja patukoita? Keräämme salibandyjoukkueelle varoja niin harkitsemme laatikoiden tilaamista jos vaan löytyy kiinnostusta ostaa. Suositushintahan yhellä laatikolla on 66e. Saatamme ehkä myyä halvemmalla (esim 60e) muttemme todellakaan millään 35e niin kuin tämän ketjun myyjä sillä tällöin siitä tulisi pelkkää tappiota.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom