Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sen kyllä huomaaKetä jaksaa kiinnostaa japskiottelijoiden matsit? nehän ottaa liki aina neukkuun jenkeiltä ja eurooppalaisilta ottelijoilta. Tämä siis suhteellisen lyhyen aikaa (alle vuosi) lajia seuranneen sivistymätön mielipide.
right onMulla on mielenkiinto MMA:ta kohtaa tippunut iha nolliin kun pride kuoli. UFC on liian sirkusta(tulee mielee joku Wrestlin). Edes titteliottelut ei kiinnosta pätkääkään. PRIDE oli ainut oikea ja UFC sivuseikka. Hieno homma että M-1 alkaa pistää kampoihin....
Kehässä muutenkin oli sitä jotain, ja se japanilaisten meininki.
fedor
Vielä tosta sääntöeroista ym..
Mun mielestä häkki on paljon parempi paikka MMA:lle kuin kehä, koska mun mielestä ottelusta katoaa aina jotain kun se keskeytetään ja miehiä siirrellään keskelle.
Stompit ja polvet maassaoelvaan vastustajaan ei ole mun mielestä kovin urheilullisia. Ei kyllä ole kyynerpäätkään, mutta on ne milestäni kuitenkin parempi vaihtoehto. Ainakin yleisöystävällisempi.
Mä kysyisin teilt semmosta et haluutteko mielummin nähdä pari (3-4) hyvää turneeta vuodessa vai sen lähemmäs kymmenen kohtuu kovaa turneeta vuodessa?
Oletko todella sitä mieltä että esim. Tito on guardissa päällä kyynerpäineen viihdyttävämpi/yleisöystävällisempi kuin Shogun stomppeineen??
Tää UFC:n dissaus trendi on näköjään kovin IN juttu nyt...