Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sieltä tulee se treenattu Yoshida, joka Wandyn kanssakin nekkaili tasaväkisesti, niin tulee hyvä matsi. Mutta jos taas esiin astuu se Yoshida, joka oli jopa Thompsonia vastaan ihan vastaantulija, niin voi voi...
UFC:lle se vaan tuntuu olevan niin kovin vaikeaa.Toinen mikä ärsyttää on tää jengin hehkutus et nyt tulee semmonen cardi mitä ei oo ennen nähty. M-1:llä on niin kova caardi et UFC:llä ei oo mitään jakoa. Kyllähän tommoseen yksittäiseen tapahtumaan saa vaikka kuinka kovan caardin tahansa, eihän noista suurin osa oo otellukkaan ihan vähään aikaan.
Enkä minä mielestäni sanonut, että tämä kommentti koskee pelkästään sinua. Se oli vain sellainen yleinen huomautus. Tämänlainen ajattelu tuntuu vain olevan monelle ihmiselle yht'äkkiä tullut.Enkä mä mun mielestä nyt ole sanonu että UFC ei oo koskaan hyvää cardia tehny tai että PRIDE:ssä kaikki matsit olis hyviä.
UFC:ssä vituttaa viisi asiaa:
-Jenkkiyleisö(verratkaa nyt kaikki harcore ufc fanit pride yleisöön, haloo)
-Säännöt(turhaa edes perustella :urjo
-Kommentaattorit
-Ottelijat(Liian monta varmistelevaa Lay and pray ottelijaa)
-Dana(se vitun ylimielinen apina käärii kokoajan vaan enempi tuohta)
Mielestäni ufc vie vapaaottelua huonoon suuntaan kokoajan. Juurikin nuo pisteidenlaskijat ja viimesenpäälle pelaajat vievät voittoja kokoajan, jolloin näitä tämän profiilin ottelijoita ilmaantuu vain lisää. Stompit ja kehäköydet rocks