M-1 Global Japan December 31

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mun ymmärtääkseni Arona jää kokonaan pois näistä karkeloista, mut pitää silti kattoa jos vaikka jotenki löytäis tiensä tuonne

Jos sieltä tulee se treenattu Yoshida, joka Wandyn kanssakin nekkaili tasaväkisesti, niin tulee hyvä matsi. Mutta jos taas esiin astuu se Yoshida, joka oli jopa Thompsonia vastaan ihan vastaantulija, niin voi voi...

Jaa-a... main eventtinä Fedor vs. TBA... ei hyvältä näytä... tää vielä päättyy siihen Fedor vs. Giant Silvaan...

Yoshidahan on kiinnitetty Sengokuun 5.3.2008, toivottavasti Fedor on hellä...

Jos sieltä tulee se treenattu Yoshida, joka Wandyn kanssakin nekkaili tasaväkisesti, niin tulee hyvä matsi. Mutta jos taas esiin astuu se Yoshida, joka oli jopa Thompsonia vastaan ihan vastaantulija, niin voi voi...

Pakko heittää offtopikkia, että Yoshida ei tod.ollut vastaantulija. Hallitsi kaiken muun, mutta jostain käsittämättömästä syystä lähti treidaamaan Thompsonin kanssa ja siinäkin pärjäsi hetken yllättävän hyvin. Kondis ukolta loppui kesken kun mounttiin päästi lopulta Britin.

No ehkä hieman kärjistelin, mutta eikös hyvin treenatun ukon tunnista siitä, ettei siltä kaasu lopu? No, toivon että jos Yoshida sieltä vastaan Fedorille tulee, niin olisi mies muistanut treenata tosissaan. Silloin kyseessä voisi olla varsin hyvä matsi, saataisiin jopa voida nähdä aitoa "judolla niskaan" tekniikkaa :)

Joo luin kanssa, voi hemmetti nää laittaa kyl semmosen cardin pystyy et oksat pois. Haha jotenki oon niin tyytyväinen että UFC saa pitkästä aikaa jälleen haastajan. Ja jos tuleva pitää niin en ole koskaan nähnyt vastaavaa talent tasoa ufc:ltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en kyl aina jaksa käsittää mikä hitto siin on niin hienoa et UFC:lle saadaan kilpailija. Onko se tosiaan niin, että esim. nyrkkeilyn tilanne missä liittoja on miljoona on niin hyvä tilanne, että sitä kannattaa tavoitella? Oliko asiat vaparissa ihan sairaan paljon paremmin ku Pride oli hengissä? Mun mielestä ei todellakaan. Se ei tuo mulle ainakaan mitään lisäarvoa et on kaks liittoa. Se mikä vie hommaa eteenpäin on se, että parhaat ottelijat ottelee keskenään.

Toinen mikä ärsyttää on tää jengin hehkutus et nyt tulee semmonen cardi mitä ei oo ennen nähty. M-1:llä on niin kova caardi et UFC:llä ei oo mitään jakoa. Kyllähän tommoseen yksittäiseen tapahtumaan saa vaikka kuinka kovan caardin tahansa, eihän noista suurin osa oo otellukkaan ihan vähään aikaan. Mutta mitä tehään kuukauden päästä? Tuskin noista uutena vuotena ottelevista M-1-miehistä kovinkaan moni on heti valmis uuteen otteluun. Kyllähän nyky UFC vois pistää semmosen cardin pystyyn, et jengi kusis täällä hunajaa. Mutta ku niitä tapahtumia on vähän enemmän ku kerran vuodessa.

Toinen mikä ärsyttää on tää jengin hehkutus et nyt tulee semmonen cardi mitä ei oo ennen nähty. M-1:llä on niin kova caardi et UFC:llä ei oo mitään jakoa. Kyllähän tommoseen yksittäiseen tapahtumaan saa vaikka kuinka kovan caardin tahansa, eihän noista suurin osa oo otellukkaan ihan vähään aikaan.
UFC:lle se vaan tuntuu olevan niin kovin vaikeaa.

Nopea ja ytimekäs vastaus, PRIDE > ALL ja mulle käy että kaikki on saman katon alla kuhan ei oo UFC:ssä, enkä jaksa rupea perustelmaan minkä takia sillä menisi huomiseen. Ja mitä cardiin tulee niin UFC sillä materiaalilla tekee imo aika heikkoja match uppeja. Ja nyt puhutaa vasta ensimmäisestä eventistä ja äijät lyö monelle jo luun kurkkuun, ihan sama vaikka tapahtuis vain kerran. Mutta ufc ei oo saanu vastaavaa kertaakaan. Vaikka en oo nähny lopullista niin voin sanoa jo sen nyt. Mun mielestä oli ainakin mielenkiintosempaa seurata vaparia kun PRIDE oli viel

Nämä on kaikki makuasioita. Mielestäni UFC:llä on ollut paljonkin hyviä ja ennenkaikkea kiinnostavia otteluita lähiaikoina. Huvittavaa, että tätä pidetään nyt jo maailman kovimpana cardina ja vasta 2 ottelua varmistettu. Itseäni tällä hetkellä kiinnostaa ainoastaan Shinya Aoki (ja, no tietenkin Fedor, mutta hänen otteluakaan ei olla edes varmistettu).

Tuntuu, että tästä UFC:n dissauksesta on tullut vain trendi. Kaikki tapahtumat on katsottava ja niitä ei missään nimessä saa kehua. Ja Pridessahan ei ollut koskaan yhtään huonoa ottelua, eikä mitään virheitä koskaan tehty... Niinpä niin.

Mielestäni Pride ei eronnut muista mitenkään. Siellä oli huonoja ja hyviä otteluita, niin kuin muuallakin. Itseäni kiinnostaa lähinnä ne tyypit, jotka ottelee... Ei se, missä he ottelevat.

UFC on tehny paljon lajin eteen ja sen näkyvyyteen, kehitys on ollu huimaa. Moni ei tunnista sanaa MMA, mutta kun siihen liitetään UFC niin moni tietää mistä on kyse. Se kertoo jo aika paljon. Kyse on vaan niiden tavasta toimia nykyään, oon kumminki aika pikku pojasta saakka näitä seurannu. Enkä mä mun mielestä nyt ole sanonu että UFC ei oo koskaan hyvää cardia tehny tai että PRIDE:ssä kaikki matsit olis hyviä. Siel on ihan paskoja matseja ollu paljonki, mutta jos verrataan ufc:n niin meininki on toinen. Katson jokaisen UFC:n myös tulevaisuudessa se on ihan varma. Turha tänne on enää kahta lausetta enempää kirjottaa, joku kumminki lukee senki vinoo ja rupee läsyttää jotain muuta mitä ajoin takaa.

Enkä mä mun mielestä nyt ole sanonu että UFC ei oo koskaan hyvää cardia tehny tai että PRIDE:ssä kaikki matsit olis hyviä.
Enkä minä mielestäni sanonut, että tämä kommentti koskee pelkästään sinua. Se oli vain sellainen yleinen huomautus. Tämänlainen ajattelu tuntuu vain olevan monelle ihmiselle yht'äkkiä tullut.

UFC:ssä vituttaa viisi asiaa:

-Jenkkiyleisö(verratkaa nyt kaikki harcore ufc fanit pride yleisöön, haloo)
-Säännöt(turhaa edes perustella :urjo:)
-Kommentaattorit
-Ottelijat(Liian monta varmistelevaa Lay and pray ottelijaa)
-Dana(se vitun ylimielinen apina käärii kokoajan vaan enempi tuohta)

Mielestäni ufc vie vapaaottelua huonoon suuntaan kokoajan. Juurikin nuo pisteidenlaskijat ja viimesenpäälle pelaajat vievät voittoja kokoajan, jolloin näitä tämän profiilin ottelijoita ilmaantuu vain lisää. Stompit ja kehäköydet rocks :rock:

Menee pahasti OT taas.
Kyllähän Pridessa niitä paskoja otteluita riitti, mutta se meininki oli jotain aivan toista kun UFC:n otteluissa. En tiedä miksi, mutta näin se vain mielestäni oli, vaikka Pridessa kaksi "paskaa" otteli keskenään oli siinä paljon enemmän meininkiä seurata sitä. Toisin kun UFC:n otteluissa, mutta kyllä minä myös ne aion silti aina katsoa.

Ja siitä olen samaa mieltä että tämä UFC:n dissaus on trendi, esim mikähän ulina siitäkin olisi syntynyt jos Randylle tai jollekkin olisi heitetty vastaan Zulu vuoden isoimmassa tapahtumassa. :) Pride vaan oli kingi mielestäni, sitä jaksoi seurata otteluista riippumatta.

Takaisin asiaan. Aoki pääsee näyttämään tappavia lyöntejään ja lopputulos on Shinya Aoki via KO :dance: (tai sitten ei :jahas:)

UFC:ssä vituttaa viisi asiaa:

-Jenkkiyleisö(verratkaa nyt kaikki harcore ufc fanit pride yleisöön, haloo)
-Säännöt(turhaa edes perustella :urjo:)
-Kommentaattorit
-Ottelijat(Liian monta varmistelevaa Lay and pray ottelijaa)
-Dana(se vitun ylimielinen apina käärii kokoajan vaan enempi tuohta)

Mielestäni ufc vie vapaaottelua huonoon suuntaan kokoajan. Juurikin nuo pisteidenlaskijat ja viimesenpäälle pelaajat vievät voittoja kokoajan, jolloin näitä tämän profiilin ottelijoita ilmaantuu vain lisää. Stompit ja kehäköydet rocks :rock:

Mielestäni Ufc:ssä on kyllä ihan hyvät säännöt mutta pisteiden lasku ja arvostelu tuomarit kaipaisivat vähän uudistusta. (Tuomareihinkaan Ufc ei vissiin pääse vaikuttamaan vaan ne tulevat kyseisen osavaltion urheilukomissiolta.) Ja häkki on parempi ottelualustana kuin kehä. Kohtalaisen hölmöä aina siirrellä ottelijoita keskelle kun meinaavat mennä köysien alta. Turvallisempi myös ottelijoille ettei tipu köysien välistä.

Yleisö on kyllä Ufc:ssä kohtuu suolesta verrattuna japseihin.
Selostajista Roegani on ihan ok mutta sen kaveri Goldberg on ärsyttävä eikä tunnu hirveän paljoa lajista tietävän. Bas Rutteni oli kyllä kommentaattorien kuninkas!:thumbs:

Back
Ylös Bottom