M-1 Challenge -- Helsinki -- ke 26.11. klo 19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pmaunu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis 2 kaveria tulossa vielä turusta kattomaan, eli piti vaan kysellä että riittääkö lippuja myös luukulta että viitsii helsinkiin ajella..
Kiitos..

Mitä jos ne turkulaiset hommaisivat liput esimerkiksi tänään?

Olis 2 kaveria tulossa vielä turusta kattomaan, eli piti vaan kysellä että riittääkö lippuja myös luukulta että viitsii helsinkiin ajella..
Kiitos..
Pyydä turkulaisia varaamaan liput täältä ja hakemaan matkan varrelta Lippupalvelusta Leppävaaran Sellosta, Helsingistä Kampin kauppakeskuksesta tai Stockalta, taikka sitten joltain R-kioskilta.

huh... Helpotus, säikähdin jo, että mikä mätisäkki sieltä on tulossa. Meni aika leikkimällä tuo matsi tuolle tontulle.

Kaitenpa sitä pitää lähteä katsomaan matseja. Mitenkä pian matsit alkaa kun kerkeisin n. klo.20 vasta hallille?

BTW. Oisko pakkis miitti kisahallissa paikallaan?

Voisko joku selventää, että mikä Kisahallissa on alkoholipolitiikka näissä tapahtumissa? Omia pulloja ei ilmeisesti (tietenkään) saa viedä sisälle, mutta katsomopuolella ei ainakaan ole näkynyt mitään korvaavaa myyntiä. Onko sitä edes kisiksen kahviossa ja jos on, niin juomia ei ilmeisesti saa viedä katsomoon?

Kiitos ja anteeksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perhana kun harmitti, kun minulla oli eturivin paikat varattuna Lippupalvelussa ja sitten varaus olikin vanhentunut, kun menin lippuja hakemaan. Luulin, että liput voi hakea kaksi päivää ennen tapahtumaa, kuten Sirkuksessa oli, mutta tämä taitaakin olla tapahtumakohtainen. Nyt istutaan sitten 9. rivissä.

Milläköhän ilveellä tuonne saisi kuvausluvan?

Kaksi lippua myynnissä!

Parin frendin tulo peruuntui, joten mulla olisi kaksi lippua myynnissä illan kinkereihin. Olen itse treeneissä GB:llä klo 18:30 asti minkä jälkeen pääsen pikaisesti paikalle. Soita niin sovitaan kuviot, One 040-9623559.

harmittanee kyllä kun ei paikallepäässyt ja netistä ei tällä erää saanut osteltua minkäänlaista katseluoikeutta...

mutta toivottavasti pakkiksen porukka informoi tulokset nopeasti tätä kautta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom