Mönkijät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tononen
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kyllä siinä hiki varmaan tulee kun laskettelee menemään, mutta vahingon todennäköisyys on monikertainen kelkkailuun nähden

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käy se varmaan kuntoilusta, jos tyyli on tämä:

Itse en kyllä näe tuossa mitään järkeä:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku saattas käyttää vinssiä tossa tilanteessa ja tulla kuopasta nappia painamalla.

Onhan tuota tullut harrastettua... Kyllä siinä hiki tulee kun upottaa suohon koneen ja rupeaa sitä sieltä pois nykimään :face:
412631_10150829294064586_1627383676_o.webp

Hinailin muutamia tuulen kaatamia runkoja takkapuiksi, toimi siinä sangen oivallisesti.
13835976.jpg

Maastossa on vielä aika keväistä, eli märkää...
13835980.jpg

Ja sen olen myös huomannut että vastaan jos tulee hevoseläin niin tilanne on hetken:hyper:

Hyvältä näyttää. Mikä rengastus sulla on tossa? Lähinnä leveys kiinnostaa 9" edessä ja 11" takana?

ITP Mud Lite, 27" korkeat.

Edessä 10x12 ja takana 12x12.

Onko sulla traktori tuo Polaris? Mitähän sinivuokot sanoo kun laittomilla renkailla kurvailee teitä pitkin? 26" sais näköjään E-hyväksyttynä tuota Mudliteä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pamppua tulee heti ilman sen suurempia kyselyitä.

Aika vähän tulee teitä pitkin ajeltua, joten en tiedä millainen kakku siitä lohkeaa, ja kuinka herkästi asiaan puututaan.

Onko pakkiksella mönkkäriharrastajia? Nykypäivän kovasana on kuulemma traktorimönkijät joissa ohjaustehostin!

Polaris:
SPORTSMAN 570 EFI Forest EPS 4x4 EUT - Traktorimönkijät - Mönkijät 2015 - Mönkijät - Polaris - Brandt

Can-Am:
Outlander MAX DPS -mönkijä: Räätälöidyt ajokit dynaamisella ohjaustehostimella | Can-Am-mönkijät

Hondalta on tulossa kesän aikana traktorimönkijä:
Honda-mönkijät

Trapper (kiinalainen halpamerkki):
500 T3 EFI EPS - TRAPPER ATV- ja UTV -traktorimönkijät

Sitten tietty Yamahan tekemää ja muuta päälle.

Vois olla ihan hupaisa harrastus?

Tuo näyttää hauskalta... (mutta eipä taida mun mönkkärillä päästä noin. No ostin mönkkärin koirien lenkitys avuksi.

Käy se varmaan kuntoilusta, jos tyyli on tämä:

Itse en kyllä näe tuossa mitään järkeä:D

Pitääkö mönkkärillä ajossa olla järkeä?

Kymmenen vuotta oon puhunut että ostetaan mönkiä. Aina isäntä sanonut "ei sillä mitään tee".
Ostin 25.10.2015 itselleni mönkiän. Nyt isäntä tahtoo kans oman mönkiän.
Nyt vaan pitäs miettii merkki?
Varmasti käytetty aika

Äsköseen viestiini...Haluaisin ostaa toiseksikin käytetyn mönkiän. Mikä merkki kestää? Hyvä ajaa? Ja muutakin vinkkiä voisitte mulle mönkiän ostoon voisitte laittaa. Vois joululahjaksi sellasen isännälle ostaa. Kun oma kokemus hiukan vielä vähäistä:rolleyes:

Nyt saa antaa vinkkejä. Mönkijässä oli hieman käyntivikaa, pientä pätkimistä. Pystyy ajamaan ok jne, mutta se vain hiukan pätkii tyhjäkäynnillä ja hieman jälkikäyntiä. No, moottori paukahti totaalisen paskaksi, mäntä paloina ulos alakerrasta ja sylinterin takaosasta. Ostin toisen, kyseessä siis Yamahan Raptor 350cc, ensimmäinen vuosimallia 2007 ja toinen 2006. 07 vuosimallissa viripalikkaa oli putkisto, sytytinboxi, vapaavirtasuodatin & suutinsarja.

2006 vm on ei tieliikennekäyttöinen, josta oli vain tarkoitus ottaa moottori. Kävi nätisti ja kaikinpuolin ok.

Vaihdoin moottorin toiseen, samalla kaasarin, jonne vaihdoin suuttimet toisesta kaasarista. Sähköt pidin vakiona ja jätin ottamatta siirretystä moottorista. Viriputkisto ja ilmansuodatin kiinni. Edelleen sama käyntivika. Kokeilin toisella sytytinboxilla, siis Yamahan vakiolla ja poltti putkessa aivan helvetisti, muutamassa sekunnissa putkesta tuli tulipunainen, siinä missä viriboxillakin se alkaa hehkua paikallaan seistessä, mutta aikaa menee paljon kauemmin.

Puola jäi vaihtamatta ja joku musta möllykkä, joka on keskellä etuhaarukkaa, sellainen pieni ja litteä musta laatta. En tiedä mikä se on, joku rajoitin? Siis tyhjäkäynnillä päästelee sellaisia "tsuh tsuh" ääniä ja puuskuttaa kaasarista bensaa pölähdyksinä. Välillä muutaman kerran minuutissa ja välillä lähes kokoajan.

Pikku pari kuvaa projektista viellä ->

katso liitettä 68980katso liitettä 68981

Koska noista en oppinut, niin hain tämän keväällä.

Liitteet

• 123.jpg
    123.jpg
    146,7 KB · Katsottu: 438
Can-am,Polaris,Yamaha ja Honda.Riippuu mihin käyttöön,mut melkein noista merkeistä joku,käyttöön kuin käyttöön.
No käyttöhän meillä pihan auraus, koirien lenkitys ja normi ajelu metässä ei mitään ylämäkiajoo. Piha jo yhdelläkin ollaan saatu "hyvän näköseksi" + kun ostettiin loppuviikolla moottorikelkka niin silläkin runnottu pihaa rirstiin rastiin.

Onko nuo suzuki king quadit mimmosii kestävyydeltään???
Kiva tuolla on ainakin ollut ajaa ja vielä oon päässyt sillä jokapaikkaan mihin oon yrittänyt.

Ainoo mitä oon saanut rikki tuosta suzuki king quadista on vinssin vaijerin katkasin eilen mutta ite mönkiää en oo vielä rikkonut kylläkin saanut sen ihan naarmuseksi mutta eihän se oo ollut mulla vielä ihan kuukautta.

Ainoo mitä oon saanut rikki tuosta suzuki king quadista on vinssin vaijerin katkasin eilen mutta ite mönkiää en oo vielä rikkonut kylläkin saanut sen ihan naarmuseksi mutta eihän se oo ollut mulla vielä ihan kuukautta.

No nyt noin vuosi tuosta kulunut, nyt eilen hajos Vinssi, en tiedä että hajosko lopullisesti mutta onneksi kotona lumia työnnellessä eikä jossain rypiessä.
Muuten on kyllä tuntunut meillä kestävän... toistaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom