Mökin rakentaminen saareen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TMS
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Vitsi oon hiukka kade niil joil mökki saaressa. Me oltiin viimekesänä useampaan otteeseen saarissa öitä mut noin teltassa vaan lastenkanssa useamman yön retket ei niin kivoja. Mut isännänkaa kahestaa telttailtiin viikonkin yhes saares kahestaa.:jahas: kivaa oli. no tuohon kamojen roudaamiseen tottuis varmasti. kun vaan olis rahaa ostaa se saari, kyllä sinne jonkun leikkimökin haluis mut en isoo mut sellanen mihin ukonilmoilla (vaikka oli niitä kiva katella teltastakin). matkat ei haittaa, pienel veneellä ei tiett matka kovin pitkä sais olla. mut auto matkat jo tuttuu kun kotoo pikkukauppaan 50km ja isoon prismaan yms 110km ja välil 2x kk kyläl kaupoilla nytkin hiton laiskaa välil lähtee "mihkään" kotoo. miettii jos meen perheel olis mökki saaressa taidettas maatuu sinne :) mut oon niin kade :evil:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Proomut ja helikopterit pyh. Ei muuta kuin runkotavara uittotukkeina rantaan. Pari karskimpaa kaveria kiskomaan ne taapeliin ja sit seuraavana kesänä kuivaa hirttä kirveellä veistellen mökki kasaan. Sitä mitään koneita oo ennekään tarvittu.

Merellä saareen saa sit roudaa aika paljon reippahammin vettä, jos ei porakaivoa ole/saa.

Merivedessä peseytyminen ahdistaa ainakin itteä aika paljon, ja tällöin isot vesivarat on kyllä tarpeen!

Merellä saareen saa sit roudaa aika paljon reippahammin vettä, jos ei porakaivoa ole/saa.

Merivedessä peseytyminen ahdistaa ainakin itteä aika paljon, ja tällöin isot vesivarat on kyllä tarpeen!

Kyllä porakaivon aina saa. Aina vaan vesi ei ole juomakelpoista... Mutta kylla se suihkuvedeksi kelpaa. Ei kai kukaan nyt suihkuvesiä tosissaan jostain mantereelta roudaa? Tietty jos padassa pitää vettä lämmittää, niin sinne on vähän pakko makeaa vettä hommata.

Merivedessä peseytyminen ei nyt niin kummallista ole IMO.

Joo sadevesijärjestelmä kannattaa varustaa kunnon säiliöin. Talvella sit roudataan lunta ja jäätä saunan pataan sulamaan. Juomaveden sit kantaa mukanaan jos haluaa.

Kun peseytyy kauhalla saavista vettä ottaen niin sitä pärjää aika paljon vähemmällä kuin kotona 50*50cm sadesuihkun alla..

Kyl se pitemmän päälle on. Nimimerkillä kesäisin merelllä kaikki vapaa-aika ja kyllä ensimmäinen toimenpide kun pääsee kotiin / kunnon satamaan on makeavesipesu.

Meressä/merivedessä voi hyvin peseytyä. Lopuksi kauhallinen makeaa vettä riittää suolan huuhtomiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin se merivedessä peseytyminen sujuu, se taitaa murheista olla pienin...tuolla on kallioilla isoja kuoppia johon kerääntyy sadevesiä...sieltä sammakoiden joukosta hyvä sitten ottaa pesuvedet:) Rauhassa tuolla saa olla ja veneellä lähtee muijaa pakoon vaikka vierasvenesataman terassille muutaman kilometrin päähän....

Hyvin se merivedessä peseytyminen sujuu, se taitaa murheista olla pienin...tuolla on kallioilla isoja kuoppia johon kerääntyy sadevesiä...sieltä sammakoiden joukosta hyvä sitten ottaa pesuvedet:) Rauhassa tuolla saa olla ja veneellä lähtee muijaa pakoon vaikka vierasvenesataman terassille muutaman kilometrin päähän....

Ootko Jyrki Järvilehto?

En ole JJ...mulla mm. Hitaampi vene ja täällä leveämmät väylät...juoppo tosin olen, mutta ihan harmiton sellainen;)

Pentuna kanssa mökkeilty paljon saaressa. Joella se saari, että venematka oli lyhyt, mutta ei poista sitä tosiasiaa että ne tavarat pitää nostaa veneeseen ja veneestä pois. Että logistiikka tuossa se suurin haaste on.

Mutta jos ois tuollainen kilsan matka ja varmaan muuten tekisin lauta. Tosin jämäkämmän mitä tämä vara-appiukon tapaus mitä tehtiin. Tuossa ois niin hiton hyvä kuskata vähän vaikka mitä. Ja sitten muuten kruisailla sillä huvikseen, otta aurinkoa ja vaikka grillata vesillä. ;)

Lautan rakentaminen | Rakennusprojekti.fi

Komea lautta...mitä on ponttooneina? Äkkiä nuo tulevat myös rakennettuna jonkun verran maksamaan, vaikka itse tekeekin..tollanen olisi kyllä kova peli.

Komea lautta...mitä on ponttooneina? Äkkiä nuo tulevat myös rakennettuna jonkun verran maksamaan, vaikka itse tekeekin..tollanen olisi kyllä kova peli.

En mä tarkkaan tiedä kun ei ole mun enkä noita ostanut. Näytti matsku samalta mitä nuo kaivot ovat rakentaessa. Ponttoonit tuossa kalliimmat ovat, muutenhan tuo on kyllästettyä eli samat menee äkkiä laituriin. Tuo käy samalla laiturista.

On tuollainen vene hiukan eri kuitenkin mun mielestä:) Ja ton tontin saan niin halvalla että ostaisin sen vaikkei olisi rahaa kuin kerran kesässä siellä telttailua...markkinahintaan jäisi kyllä ostamatta.

Back
Ylös Bottom