Mökille ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli pitäis lähteä mökille johonkin niittijärvelle ja oon aika varma että ei löydy salia 50 kilsan säteelle :rolleyes: joten mitäköhän sais aikaan 10kg käsipainolla.
no hauiksia tietenkin mut mitä muuta?

Etunojapunnerruksia niin että faija pistää vastapainoa selälle. Leuan vetoja. Voimapyörää. Haukka kääntöjä. Vipunostoja. Halkojen hakkaamista.

Onko pitkäkin mökkireissu tiedossa? Mä en oikein ymmärrä miks tarvii stressata treenien suhteen jos on lähdössä vaikka viikoksikin lomalle johonkin.......Loma lomana, kyllä sitä ehtii treenaamaan ja tekee ihan hyvää olla rauhassa ja antaa kropan palautua. Toi stressaaminen on kehityksen kannalta paljon haitallisempaa.

Tylerd sanoi:
Onko pitkäkin mökkireissu tiedossa? Mä en oikein ymmärrä miks tarvii stressata treenien suhteen jos on lähdössä vaikka viikoksikin lomalle johonkin...

Täysin samaa mieltä. Painaa sitten vaikka 1698% lasissa edellisen viikon niin, sitten tulee se ansaittu lepoviikko siinä vietettyä.

Stailivirhe sanoi:
Missäs täällä on juuri viikon mökkireissusta puhuttu?

No ei missään, mutta iästä ajattelin, että tuskin nyt mitään monen viikon settiä on tulossa, jos koulussa meinaa käydä istumassa. No voihan sitä jo toisaalta kesääkin suunnitella :D. Jos kysymyksessä taas on viikonloppu tai hl+kl+vlv niin sitten en kyllä jaksaisi edes ajatella treenaamista.

edit. Arska voi sitten kelailla mitä nuo lyhenteet meinaa ;)

Juu. Mutta tosin jos mökillä odottaa käsipainot käyttäjää, niin eipä siitä pahaa stressiä tule jos vähän täällä miettii, että mitähän niillä keksisi siellä sitten tehdä. Vaikka olisi viikon loma niin kyllä siellä voi vaikka kevyet treenit vetästä.

Tylerd sanoi:
Onko pitkäkin mökkireissu tiedossa? Mä en oikein ymmärrä miks tarvii stressata treenien suhteen jos on lähdössä vaikka viikoksikin lomalle johonkin.......Loma lomana, kyllä sitä ehtii treenaamaan ja tekee ihan hyvää olla rauhassa ja antaa kropan palautua. Toi stressaaminen on kehityksen kannalta paljon haitallisempaa.

Jos viikosta on kysymys, niin ehdottomasti samaa mieltä. Ja kuten Jakob sanoikin, runttaa edeltävän ajan vielä vähän kovempaa kuin normaalisti, niin sitä suorastaan tekee mieli pitää se viikko lepoa.

Edit: itse söisin siellä mökillä hyvin ja liikkuisin paljon ulkona, tekee vaan hyvää sellainen palautteleva seuraavia treenejä ajatellen. Tähän jos vielä lisää venyttelyt niin vielä parempi.

Timba79 sanoi:
Edit: itse söisin siellä mökillä hyvin ja liikkuisin paljon ulkona, tekee vaan hyvää sellainen palautteleva seuraavia treenejä ajatellen. Tähän jos vielä lisää venyttelyt niin vielä parempi.
Juurikin näin jos pidemmällä tähtäimellä ajatellaan optimaalista kehittymistä

Stailivirhe sanoi:
Juu. Mutta tosin jos mökillä odottaa käsipainot käyttäjää, niin eipä siitä pahaa stressiä tule jos vähän täällä miettii, että mitähän niillä keksisi siellä sitten tehdä. Vaikka olisi viikon loma niin kyllä siellä voi vaikka kevyet treenit vetästä.
Jos ja jos ;) Mitkään käsipainot ei odota ketään missään vaan näissä on kyse yenpalttisesta stressaamisesta ;)
Stailivirhe sanoi:
Missäs täällä on juuri viikon mökkireissusta puhuttu?
Heitin vaan esimerkin ilmoille kun aika usein joku kyselee paniikissa miten saa vietyä proteiinijauhoja Kreikkaan, miten siellä sitten tulisi muuten syödä ja treenata.........Ja tyyliin, että vitun vittu kun nyt joudun lähtemään lomalle ensimmäistä kertaa kolmen vuoden punttihistorian aikana ja loma kestää kokonaista 7päivää :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tylerd sanoi:
Heitin vaan esimerkin ilmoille kun aika usein joku kyselee paniikissa miten saa vietyä proteiinijauhoja Kreikkaan, miten siellä sitten tulisi muuten syödä ja treenata.........Ja tyyliin, että vitun vittu kun nyt joudun lähtemään lomalle ensimmäistä kertaa kolmen vuoden punttihistorian aikana ja loma kestää kokonaista 7päivää :eek:

:thumbs:

Asia tekstiä! Tottakai pitää olla innostunut ja ottaa treenit tosissaan, mutta järki käteen kuitenkin. Tollanen viikon parin loma kerran vuodessa tekee imo PELKÄSTÄÄN HYVÄÄ. Mistään kilpabodareista en tiedä, mutta tuskin lomailu niidenkään kehitystä tuhoon vie.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom