Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:Onko pitkäkin mökkireissu tiedossa? Mä en oikein ymmärrä miks tarvii stressata treenien suhteen jos on lähdössä vaikka viikoksikin lomalle johonkin...
Stailivirhe sanoi:Missäs täällä on juuri viikon mökkireissusta puhuttu?
Tylerd sanoi:Onko pitkäkin mökkireissu tiedossa? Mä en oikein ymmärrä miks tarvii stressata treenien suhteen jos on lähdössä vaikka viikoksikin lomalle johonkin.......Loma lomana, kyllä sitä ehtii treenaamaan ja tekee ihan hyvää olla rauhassa ja antaa kropan palautua. Toi stressaaminen on kehityksen kannalta paljon haitallisempaa.
Juurikin näin jos pidemmällä tähtäimellä ajatellaan optimaalista kehittymistäTimba79 sanoi:Edit: itse söisin siellä mökillä hyvin ja liikkuisin paljon ulkona, tekee vaan hyvää sellainen palautteleva seuraavia treenejä ajatellen. Tähän jos vielä lisää venyttelyt niin vielä parempi.
Jos ja jos ;) Mitkään käsipainot ei odota ketään missään vaan näissä on kyse yenpalttisesta stressaamisesta ;)Stailivirhe sanoi:Juu. Mutta tosin jos mökillä odottaa käsipainot käyttäjää, niin eipä siitä pahaa stressiä tule jos vähän täällä miettii, että mitähän niillä keksisi siellä sitten tehdä. Vaikka olisi viikon loma niin kyllä siellä voi vaikka kevyet treenit vetästä.
Heitin vaan esimerkin ilmoille kun aika usein joku kyselee paniikissa miten saa vietyä proteiinijauhoja Kreikkaan, miten siellä sitten tulisi muuten syödä ja treenata.........Ja tyyliin, että vitun vittu kun nyt joudun lähtemään lomalle ensimmäistä kertaa kolmen vuoden punttihistorian aikana ja loma kestää kokonaista 7päivääStailivirhe sanoi:Missäs täällä on juuri viikon mökkireissusta puhuttu?
Tylerd sanoi:Heitin vaan esimerkin ilmoille kun aika usein joku kyselee paniikissa miten saa vietyä proteiinijauhoja Kreikkaan, miten siellä sitten tulisi muuten syödä ja treenata.........Ja tyyliin, että vitun vittu kun nyt joudun lähtemään lomalle ensimmäistä kertaa kolmen vuoden punttihistorian aikana ja loma kestää kokonaista 7päivää