Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä maistu juuri millekkään...Onko nuo Billy`s pizzat mistään kotoisin?
Oman mättöpäivän saldoa joskus taannoin;
3 lautasellista puuroa
Kauraleipäpussi (200g?)
Suklaata joku 200 g
Cokista n3l
Ruisleipää 5 siivua kinkkua juustoa salaattia
Banaani
Keksipaketti 200
Elovena välipälakeksejä melkein täyspaketti
Pastaa ja jauhelihaa iso annos+kastiketta
Lihapasteijioita 4-6 kpl
Täysjyväleipää 2
Croissanteja 3
Voita aika paljon
Maitoa joku litra
Irttareita 200 g
Sipsiä joku 150g dippiä
Pitsa
Rahkaa 400 g
Vanukasta samanverran
Bj purkki
Joitain leivoksia
Sai kyl istuu vessassa seuraavan päivän:dance:
Niin ja olen nainen mitat 52/168
Tänään meni 500g maitorahka, 4x tuplajuusto, pizza (täytteet kana, kebab, pepperoni, cheddar). svengi aakoset 1 pussi, ben & jerry iso purkki ja noin 250g tortilla chips ja purkki cheddar dippiä. ja perus palkkari meni treenin jälkeen.
Tuli varmaa aika hyvin kaloreita
Voipi muuten olla. Härösti kirjotettu, niin voi ymmärtää miten vaan.
Ite tulee myös juotua zero colaa keväisin aika reilusti, kun painoo tiputtelee. Väljäkös tuon, koska toimiiLight limuja tulee juotuu vähän liianki usein, mut oon huomannu et ne pitää mulla tota makeanhimoa kurissa.
Mites porukka pitää "cheatti päiviä" plussilla ? Itse tykkään noin kerran viikossa käydä vaikka ulkona syömässä, lefassa jne ja tottakai pitää ottaa ihan kunnolla sitten mättöä , (heitetään hatusta, että sellanen varmaa 5000-7000kcal) Sellasesta 150g irttareita tulee vaan vihaseksi..
Mut joo tarviiko sitä sen enempää plussilla edes miettiä ? Vai miten se kannattaisi tehä ettei toi paino nousis turhan nopeasti ?
Mites porukka pitää "cheatti päiviä" plussilla ? Itse tykkään noin kerran viikossa käydä vaikka ulkona syömässä, lefassa jne ja tottakai pitää ottaa ihan kunnolla sitten mättöä , (heitetään hatusta, että sellanen varmaa 5000-7000kcal) Sellasesta 150g irttareita tulee vaan vihaseksi..
Mut joo tarviiko sitä sen enempää plussilla edes miettiä ? Vai miten se kannattaisi tehä ettei toi paino nousis turhan nopeasti ?