Mättöpäivä, alkoholi ja nesteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Kun on ollut paljon puhetta hillittömistä mättöpäivistä jotka keräävät nesteitä(siis tietenkin dietin aikana), joita sitten pudotellaan seuraavat pari päivää, niin voiko alkoholi vaikuttaa tähän asiaan positiivisesti? Eikös se kuitenkin poista nesteitä, vai olenko ihan väärässä?

Jos esim. juon pullon viinaa ja syön silti hillittömät määrät kaikkea paskaa, kerääntyykö nesteitä samalla lailla kuin ilman viinaa, vai tuleeko nestepöhöä peräti enemmän alkoholin kanssa?

Jose

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt millään pahalla, mutta tämä nestepöhön estäminen kuulostaa vain huonolta tekosyyltä juoda viinaa ja syödä roskaruokaa - näennäisesti kehonrakennuksellisin perustein.

Eihän tuo nestepöhö haittaa melkein mitään, päinvastoin siitä on hyötyä salilla sillä kun kropassa on enemmän nestettä ovat voimatasotkin yleensä normaalia paremmat. Ja jos tosissasi haluat nesteen kertymistä joka tapauksessa estää on siihen paljon parempiakin keinoja kuin "juoda pullo viinaa".

Käytännössähän sitä pöhöä tulee muualle kuin lihaksiin siksi, että ruoka on sisältänyt paljon suolaa. No, jätetään tankkauksessa käytetyistä ruoista suolapitoiset mätöt pois eikä pöhöä tule vaan lihakset keräävät lihasglykogeenin seuraksi lihaksensisäistä nestettä. Tämä tietysti tarkoittaisi ns. puhtaan ruoan syömistä tankkauspäivän aikana, mikä voi olla monille kova pala kun halutaan väkisinkin syödä kerran viikossa huonoja rasvoja, sokeria ja suolaa sisältävää roskaruokaa niin että napa ruskaa.

No ei tässä sinänsä ongelmia ole sen ns. paska safkan kanssa, mutta vittumainen lukioviikko on joskus mukava nollata reilulla tapio pullolla. :)

Kannattas opetella nollailemaan jollakin muulla kun viinalla...nimerkillä kokemusta on!! Salille vaan tekemään kunnon jalkatreeni niin eiköhän jää lukiojutut pois mielestä ainakin siksi aikaa. Siitä tapiopullosta kun ei saa kun krapulan ja treenit menee muutaman päivän päin persettä. Silloin tällöin on toki ihan jees ottaa alkoholiakin, itse otan nykyään reilummin kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ennen tuli vedettyä vähän joka viikonloppu, eikä kyllä reenitkään kulkeneet...eikä mikään muukaan...

Hoku sanoi:
No ei tässä sinänsä ongelmia ole sen ns. paska safkan kanssa, mutta vittumainen lukioviikko on joskus mukava nollata reilulla tapio pullolla. :)

Viinasta ei ole mitään hyötyä kehityksen kannalta, yritti sitä perustella miten päin tahansa.

Mulla viina kerää nestettä oikeenkin reippaasti. 1 viinipullo ~ 3kg nestettä seuraavana aamuna. Toki juon vettä kovasti paljon mut jostain syystä toi alkoholi saa ne nesteet pysymään kehossa.

Fat22 sanoi:
Mulla viina kerää nestettä oikeenkin reippaasti. 1 viinipullo ~ 3kg nestettä seuraavana aamuna. Toki juon vettä kovasti paljon mut jostain syystä toi alkoholi saa ne nesteet pysymään kehossa.

Mulla käy just päin vastoin. Helposti tippuu seuraavana päivänä joku 5kg ja iskee hirmuiset krampit.

Hoku sanoi:

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Armeijassa suurin osa porukasta selitti, kuinka kovat kännit otetaan ensi viikonloppuna vitutuksen takia. Mitenköhän viina siihen auttaa. Itse juon, jos menen kavereiden kanssa humppaamaan :rolleyes: Mutta ei se minulla ainakaan mitenkään mihinkään vitutuksen tai surun helpotukseen toimi. Siihen toimii paremmin pikku hetki nyrkkeilysäkin seurassa.

Täysin samaa mieltä Joonan kanssa. Siis alkoholi maaliman turhin vitutukseen, sitä juodaa kaveriporukassa et olis hauskaa. Säkkiä vaan lyömään jos jokin vituttaa.

Mulla nous tulokset räjähdysmäisesti, kun lopetin viikottaisen viinan kanssa läträämisen. Jos sitä 1 illan dokaa, 1 päivän on krapulassa niin meneepi syömiset suht vituilleen :) Nykyään kerran kuussa tai kahdessa. Eikä vituta yhtään.

Joona ja tseif sen kirjotti jo todella hyvin. Viina on viisasten juomaa ja mikseis sitä voi nauttia hauskanpidon yhteydessä. Vitutukseen nautittuna saakin sitten lueskella lehtien poliisipalstoilta niitä seurauksia...

tseif sanoi:
Mulla nous tulokset räjähdysmäisesti, kun lopetin viikottaisen viinan kanssa läträämisen. Jos sitä 1 illan dokaa, 1 päivän on krapulassa niin meneepi syömiset suht vituilleen :) Nykyään kerran kuussa tai kahdessa. Eikä vituta yhtään.

Juuh..tapana on ottaa "perjantaipullo" säännöllisesti, joka viikko, eilenkin.. :kippis1:
Pitäs ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa harventamaan käyttöväliä, vaikka kuukauteen. :whip:
Tupakkalakko kesti jo viikon, tästä se lähtee!! :hyper:

jarska sanoi:
Viinasta ei ole mitään hyötyä kehityksen kannalta, yritti sitä perustella miten päin tahansa.

Arska veti kaljaa palautumisjuomana, häränkantaja Milo joi päivittäin litroittain viiniä ja Tony Halmekin nautti aikoinaan säännöllisesti kamomillateetä. He kaikki olleet yksiä oman aikansa vahvimmista ja suurimmista ihmisistä. Olut sisältää kromia. 1/2 litrassa olutta on 350 kcal ja kalorit ovat anabolian huippu?

Questions? Good. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom