Timba79 sanoi:Täsmälleen näin! Joskus tuntuu että ajattelet mun aivoilla, niin samanlaista tekstiä pistät useampaankin paikkaan.
Kunhan muistaa kohtuuden, niin kannattaa todellakin lähteä radalle kun kaverit pyytää, jos aina kieltäytyy, niin kohta ei kukaan pyydä ja sitten kun tekisi mieli ei ole enää kavereita joiden kanssa mennä. Itse on nuorena hurahtanut mihinkään urheilulajiin niin vakavasti etten ehtinyt lähtemään kavereiden kanssa mihinkään.
Tuossa kavereissa on mun mielestä isoin pointti koko hommassa. Mulle on ainakin ystävät aika perkeleen iso osa elämää edelleen. Olisi todella synkkää huomata, että ei ole kavereita joille jutella kun menee vähän heikommin. Mun omat frendit on käytännössä kaikki jääneet lukioajoista. Mä olisin varmaan jo hirressä, jos näitä hemmoja ei olisi aika ajoin ollut potkimassa eteenpäin :haart:.
Tietenkään alkoholi ei ole edellytys kaverien hankintaan, mutta jos jokainen perjantai on mennyt salilla kyykäten ja itsekseen muristen niin ei tarvitse ihmetellä, miksi ihmiset pitää outona eikä niitä oikeita ystäviä olekkaan näkyvillä silloin kun niitä tarvitsisi. Jos löytää samasta harrastuksesta kiinnostuneita ja niitten kanssa on kiva olla niin sittenhän on kaikki ok. Itsellä ei vaan ikinä ole tuohon ollut mahdollisuutta. Lukiossa salilla kävi kaverin faija + muita neljäkympisiä "pappoja", kuten silloin kolme-neljäkymppiset silmään näytti. toisaalta tuosta syystä tuli paussia pitkään salista, koska ei yksin jaksanut siellä painaa..
Eipä muuta kuin nauttikaa elämästä niin vanhemmat kuin nuoremmat!
Itse alkoholin haittoja tunnutaan hieman kärjistävän täällä (kuten on aivan normaalia tällaisella palstalla). Silloin tällöin hörppy kaverien kanssa ei ole pahitteeksi, ei dieetillä tai bulkilla, kunhan se ei ole joka viikonloppuista.
Ps. tänään mä lähen YKSIN mökille, otan pari lasia hyvää visikiä saunon ja juon saunakaljan, luen hyvää kirjaa ja sitten pötkölleen ja . Aivan yksin :D.