mässäily ongelma. dieetille.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paavo123
  • Aloitettu Aloitettu
joo eli mitä mieltä ootte tästä mun dietti ohjelmasta?

painoa mulla on joku 70 kg, ja pitäs saada poltettua rasvat pois että näkyy lihakset paremmin. tavoite ois joku 65kg. vähän aikaa sitten olin pari viikkoa ankaralla dieetillä mutta sitten sorruin mässäilemään.. ja sitä jatkui pari viikkoa, nyt pitäs taas alkaa diettaan..

joka päivä koitan syödä n.1000 kcal.

aamulla en syö mitään, koulun jälkeen n. klo 2 juon danone vitalinea jugurin 390g/120kcal

klo 4 syön valmisruokaa hk:n kinkkukiusausta 300g/330kcal

klo 7 aikaa toinen danone vitalinea jugurtti 390g/120kcal

illalla ennen nukkumaan menoa pari ruisleipää (juustoa ja lauantaimakkaraa välissä) n. 400kcal

3 kertaa viikossa salilla koko kroppa läpi joka kerta. 2 kertaa viikossa lyhyt lenkki.

sitten mulla on semmonen mässäily ongelma että koko ajan pitää olla mahan täynnä niin on tosi vaikea kun ei voi syödä mitään.

olen koittanut juoda näitä pepsimaxeja ja muita kevyt limukoita ja ne kyllä vähän auttaa.. mut eihän noiden pitäis lihottaa..? kun jos vetäis aina aterian kans 1.5 litran pepsimax pullon niin tulis ainakin kylläinen olo...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamulla et syö mitään, ensimmäinen ateria klo 2? Tuohan on aivan järjetöntä.

Kaavailemasi ruokavalio koostuu lähes yksinomaan danone-jogurtista, kinkkukiusauksesta ja ruisleivästä. Kannattaisi syödä vähän monipuolisemmin ja lisätä jotain kasvista tuohon.

Olisi järkevämpää tehdä vaikka niin, että vedät viikossa noiden suunnitellun kahden lyhyen lenkin sijasta kolme-neljä 30-45 minuutin hölkkälenkkiä ja syöt "vähän" enemmän ja monipuolisemmin; luulen, että olisi sekä dieetin onnistumisen että oman terveytesi kannalta parempi.

Eihän noissa Pepsi maxeissa sun muissa "kevytlimsoissa" juurikaan kaloreita ole, mutta lisätyt myrkyt pitävät huolen epäterveellisyydestä. Voi muutenkin olla melko kallista juoda päivittäin yksi 1,5 litran pullo...

Ensinnäkin aivan liian vähän kaloreita tarhaikäinen tyttökin syö enemmän.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tuolla ohjeita dietille, ja tässä yksi esimerkki ruokavalio dietille

Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:

Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

ongelma että koko ajan pitää olla mahan täynnä niin on tosi vaikea kun ei voi syödä mitään.

Mikä siinä on, että ihmiset tekevät tästä yksinkertaisesta asiasta niin vaikean itselleen?

Kalorit: Olet lähtenyt diettaamaan paremmin kuin monet muut läskinpolttajat, koska yrität vähän tietääkin missä mennään - lasket siis kaloreita. Hyvä! Jos kuitenkin syöt vain 1000 kcal päivässä, se tarkoittaa miehellä yli 1000 kcal vajetta päivässä. Se taas ei ole hyvä asia ja johtaa juuri tuollaiseen mässäykseen, terveyden ja motivaation katoamiseen.

Nälkä: mahan saa syödä täyteen kun teet 40-45 min lenkin joka päivä - tee vaikka kaksi sellaista. Itse vedin juuri kahden kuukauden dietin 500-1000 kcal/päivässä miinuksella ja ihan työmatkaliikunnan+salin ansiosta sain mättää 3000-2500 kcalin edestä ruokaa nassuun päivässä. Eikä aerobista tarvitse tehdä kovalla sykkeellä. Sen ei myöskään tarvitse olla sitä iänikuista juoksua jota kaikille laihduttajille aina tuputetaan. Tee jotain sellaista, mikä on kivaa tai ei ainakaan vituta. Itse vihaan juoksemista yli kaiken (no ok, hiihto on vielä pahempaa), mutta pyöräily taas on mielestäni kivaa. Siispä teen sitä ympäri vuoden ja varsinkin dietillä. Tein myös 40-45 min reippaita kävelyitä.

Säännöllisyys: proteiinirikasta ruokaa runsailla kasviksilla (älä vaivaudu laskemaan niiden kaloreita) naamaan 3 tunnin välein pitää nälän poissa. Aamiainen syödään aina ja sinne runsaasti kaloreita! Illalla pärjää vähemmälläkin.

Tuossa kolme ykkösvinkkiäni. Lisää juttuja löytyy pakkiksen diettithreadeistä joista omat oppinikin aikoinaan ammensin.

Dippi sanoi:
Olet lähtenyt diettaamaan paremmin kuin monet muut läskinpolttajat, koska yrität vähän tietääkin missä mennään - lasket siis kaloreita. Hyvä!

ja

(älä vaivaudu laskemaan niiden kaloreita)
;)

Hölkkääjä: Tässä taidettiin nyt tarkoittaa, ettei niiden kasvisten kaloreja kannata vaivautua laskemaan. Monissa vihanneksissa on niin vähän energiaa, että niitten käsitteleminen ruoansulatusjärjestelmässä melkein kuluttaa ittensä pois.

juu kiitos vastauksista. tämä onkin erittäin asiallinen forumi..

taidampa nostaa nuo kalorit ainakin 1500/päivä.. 4 viikon päästä olisi lähtö teneriffalle lomalle niin koitan saada itseni rantakuntoon..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom