Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsonut Spielbergin ET:tä tai ainuttakaan Kummisetää tai Sopranosia.
Mike, korjaa tämä ja katso edes KummisetäKatsonut Spielbergin ET:tä tai ainuttakaan Kummisetää tai Sopranosia.
Sopranosia en oo mäkään kattonu. Käsittääkseni sarja on pelkkää draamaa sekä fuck-sitä ja fuck-tätä. Harvemmin ketään listitään, kuten kunnon mafiatouhussa.
ET on aika pelottavaa katottavaa, jopa isolle miehelle, ja Kummisedät kuuluu yleissivistykseen. En tosin tajuu miksi, koska ei ne ollu ykköstä lukuunottamatta mitään hyviä.
Katsonut yhtään jaksoa Lostia
WTF? Et ole katsonut, mutta käsität tuollaista
No kai sitä käsityksen voi saada vaikkei tietäisi mitään, eikä sen tarvitse ollakaan oikea? Monelta vaan olen kuullut, että aika kylmäksi jättää koko sarja, kun mahvia-touhusta puhutaan.
..kokeillut/maistanut tupakkaa.
Kyllä mä luuleen että se Sopranos on hemmetin realistinen sarja. Se mielikuva mikä jengillä on mafiasta on vaan väärä. Ammattilaisiahan ne on, ei ne ketään huvikseen tapa tai muuten riehu.
En tietääkseni :piis:
Ja nyt voit sanoa, että et tule ikinä enää suutelemaan MIESTÄ? :DEn ole koskaan suudellut suomalaista miestä :D
Ja ihan nainen olen. Tulin tässä just Intiasta, ennen sitä reissuu oisin voinu sanoo, että en o ikinä suudellu miestä, mut nyt täytyy sanoo että en o suudellu suomalaista :D
Ja nyt voit sanoa, että et tule ikinä enää suutelemaan MIESTÄ? :D
No nii nii, sitähä minä tossa yritin näppärästi ilmaistakin. Siis tuon Intialaisen karvakäsi-kikkarapää-hurmuri-roomeon jälkeen Suomalaisen 18v lökäpöksy-pipopää "miehen" suudelma ei tunnu varmaan missään?Kuin nii? :D Se oli oikein miellyttävä kokemus ;)