Mä en oo koskaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja putka
  • Aloitettu Aloitettu
...nähnyt mun isää, edes valokuvaa:(
...nähnyt kuollutta ihmistä livenä (toivottavasti en ihan heti näekään...)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsonut Spielbergin ET:tä tai ainuttakaan Kummisetää tai Sopranosia.

Sopranosia en oo mäkään kattonu. Käsittääkseni sarja on pelkkää draamaa sekä fuck-sitä ja fuck-tätä. Harvemmin ketään listitään, kuten kunnon mafiatouhussa.
ET on aika pelottavaa katottavaa, jopa isolle miehelle, ja Kummisedät kuuluu yleissivistykseen. En tosin tajuu miksi, koska ei ne ollu ykköstä lukuunottamatta mitään hyviä.

Sopranosia en oo mäkään kattonu. Käsittääkseni sarja on pelkkää draamaa sekä fuck-sitä ja fuck-tätä. Harvemmin ketään listitään, kuten kunnon mafiatouhussa.
ET on aika pelottavaa katottavaa, jopa isolle miehelle, ja Kummisedät kuuluu yleissivistykseen. En tosin tajuu miksi, koska ei ne ollu ykköstä lukuunottamatta mitään hyviä.

WTF? Et ole katsonut, mutta käsität tuollaista? No jaahas. Ei siinä nyt Oz-tahtiin sakkia lahdata, mutta kannattaisi varmaan katsoa ennen näitä kommentteja. Ja kunnon mafiatouhua on tietenkin Kummisedät. Pointtina kai kuvata sitäkin, että Mafian on pakko muuttuua aikojen mukana, ei voi jäädä sinne Luciano-ajalle (siis sekä Kummisetä kolmosessa että Sopranosissa). Yleissivistyksestä en sano mitään, elokuvan klassikoita toki (ainakin ykkönen), mutta häilyviähän nämä määreet lienevät.

edit. No joo, ei tuossa Sopranosissa kyllä ole tarkoituskaan olla se varsinainen Mafia pääosassa, eli turha odottaa samaa menoa kuin vanhan ajan tommygun-fiilistelyissä.

.....ottanut krapularyyppyä
.....lukenu kokonaista kirjaa siis ihan kannesta kanteen (ja oon lukiossa :D )
.....onhan noita...

No kai sitä käsityksen voi saada vaikkei tietäisi mitään, eikä sen tarvitse ollakaan oikea? Monelta vaan olen kuullut, että aika kylmäksi jättää koko sarja, kun mahvia-touhusta puhutaan.

Kyllä mä luuleen että se Sopranos on hemmetin realistinen sarja. Se mielikuva mikä jengillä on mafiasta on vaan väärä. Ammattilaisiahan ne on, ei ne ketään huvikseen tapa tai muuten riehu.

Kyllä mä luuleen että se Sopranos on hemmetin realistinen sarja. Se mielikuva mikä jengillä on mafiasta on vaan väärä. Ammattilaisiahan ne on, ei ne ketään huvikseen tapa tai muuten riehu.

En tietääkseni sanonut mitään tällaista (ja ymmärrän kyllä mitä yllämainitulla tarkoitat). Pointti vaan on se, että sarjasta ei saa kuulemani mukaan kunnon "kiksejä", vaikka kukaan ei odottaisikaan, että siinä joka jaksossa lahdattaisiin joku. Ja kyllä tv-sarja voi olla vähän väritetty, jotta sitä jaksaa katsoa. Ja realistisesta en sanoisi mitään, koska kuinka moni oikeastaan tarkalleen tietää mafiosojen henkilökohtaisesta elämästä. Ei ollut sitten provoa, enkä jaksais väitellä loputtomiin tästä asiasta, eli :piis:

...työntynyt kakkoseen.
...juonut 1.5litran kokista.
...omistanut/käyttänyt hihatonta paitaa.
...astunut naapurin tyttöä.
...ajellut täysin kaljuksi.
...pitänyt korvakoruja.
...vetänyt kuuria.

Mä en oo koskaan syöny kaupan einesruokia :D Tuli tuolta parisuhdethreadista mieleen....

edit: Ois kiva pystyy sanoo, etten oo koskaan syöny hampurilaista hampurilaispaikassa, mutta ei voi, kun olen 2 kertaa käynyt hesessä ja kerran Dollyssä :D

En ole koskaan suudellut suomalaista miestä :D

Ja ihan nainen olen. Tulin tässä just Intiasta, ennen sitä reissuu oisin voinu sanoo, että en o ikinä suudellu miestä, mut nyt täytyy sanoo että en o suudellu suomalaista :D

En ole koskaan suudellut suomalaista miestä :D

Ja ihan nainen olen. Tulin tässä just Intiasta, ennen sitä reissuu oisin voinu sanoo, että en o ikinä suudellu miestä, mut nyt täytyy sanoo että en o suudellu suomalaista :D
Ja nyt voit sanoa, että et tule ikinä enää suutelemaan MIESTÄ? :D

Kuin nii? :D Se oli oikein miellyttävä kokemus ;)
No nii nii, sitähä minä tossa yritin näppärästi ilmaistakin. Siis tuon Intialaisen karvakäsi-kikkarapää-hurmuri-roomeon jälkeen Suomalaisen 18v lökäpöksy-pipopää "miehen" suudelma ei tunnu varmaan missään?

Enkä puhu kokemuksen minkäänsyvyisellä rintaäänellä. ;)

Lähti taas juttu ihan lapasesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom