Lynx racing 440 -03-05

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tekeekö kyseisellä kelkalla mitään? tuommoista oon katellu ja joku varoitteli ettei kestä järven jäällä kaasupohjassa ajoa ollenkaan ja muutenkin vikainen. eikä esim. edes uudelle saa takuuta!:rolleyes: eli onko kellää ollu? kokemuksia! ettei tulis sikaa säkissä! kiitos!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei varmasti mikään kelkka kestä aivan älyttömiä kaasupohjassa ajoa. Miksi uudelle muka ei saisi takuuta?? :D

Minkälaiseen käyttöön olet kelkkaa ostamassa? Tuo racing on tehty aika pitkälti kisakäyttöä ajatellen, joten ihan normaaliin reittikäyttöön sitä ei ole tehty. Mitä tulee tuohon kaasupohjassa jäällä ajamiseen niin siihen tota laitetta ei ole tosiaankaan tehty, mutta varmasti kestää kaasua "pumppaamalla" moottori ihan hyvin myös jääpätkät.

Tuon takuu homman luulisin johtuvan siitä, että suurin osa noista uutena menee juuri kisahommiin, ja eihän takuu korjaa kisahommissa tulleita vaurioita.
Varmasti todella nopea kelkka osaavissa käsissä, iskarit ja koko kelkka muutenkin on jo tehtaalta lähtiessä tehty nopeaan ajoon, joten rungon vahvistelut ynm toimenpiteet voi varmaan tavan kuolevaiset unohtaa. Kyllä minun mielestä nuo lynxin vakiokilpurit on aika varmoja pelejä. Ennemmin ostaisin lynxin kilpurin kuin polariksen, varsinkin jos kyseinen kelkka tulee normaalikäyttöön

Zone-sarja -42%
Jos on aikaa ja kiinnostusta rassata kelkkaa, tuo on hyvä peli.

Ei sillä, että olisi huono laatuinen, mutta 440 vaatii omistajlta IMO enemmän kuin esim 600cc.

Mukavan tolla olis pattia krossailla :)

kelkka tulis ihan normi "rälläykseen" ei siis mitään pidempiä reissuja vaan tässä on hyvät reitit ja useitä järviä vieres niin niitä tulis sahattua! just sitä hain ettei tarvi suuttimia ja tulppia vaihdella koko ajan! älytön remppaus ei kiinnosta! kaikki nyt varmasti tajuaa tuon kaasu pohjassa ajon etten sillä tarkoittanut hangosta ivaloon! minäkin oon ymmärtäny et suosittu tuonne kilpa käyttöön... kaveri oli koeajolle kysyny liikkeestä käytettyä vastaavaa niin eivät olleet antaneet kun leipoo kuulema kiinni kone järven jäälle kuitenkin! ei nyt kuullosta välttämättä älyttömän hyvältä myynti puheelta! tuon minun kohteen myyjä meinas ettei kelkkalla ole kilpailtu jne... mut hiukan epäilyttää kuitenkin.

Itse suosittelisin enemmin jotain 600cc kelkkaan. Noi 440 on kuitenkin niitä kisakelkkoja jotka ei todellakaan kestä mitää jää- ja reittiajamista niin hyvin ja niitä saa olla räpeltämässä jatkuvasti. Osta suosiolla vaikka joku 600cc vaikka ois vähän kalliimpi.

Ei ne mitään leivo, jos ei aja liian pienillä suuttimilla. Kun muistaa hiukan pumpata kaasua pitkillä jääosuuksilla ei ongelmia tule. Mulla on ollut 02 ja 04 racingit eikä mitään ongelmia koneen tai tulppien kanssa. lämmityskäyttö vain pitää muistaa, eli perä pukille ja kevyttä kaasuttelua minuutti pari että kone lämpenee kunnolla. Ja parhaimmillaan tuo on isopattisilla ja syheröisillä reiteillä ja radalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom