Lusikalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArSka87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tulipahan tässä illan päätteksi ihan mahti-idea :rolleyes: eli entä jos noita lisäravinteita puskee lusikalla suuhun ja juo sitte veden päälle, eikös esim. näin voisi saada kaikki pahanmakuset pulverit "äkkiä" kurkusta alas?

Onko kukaan kokeillu, ite on pakko kokeilla että miten toimii :hyper:
melko :david: :david:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eiköhän paska maistu paskalta ihan ilman vettäkin. Tähän vielä lisättynä mahdollinen paakkuuntuminen suussa ja jauhon jääminen kitalakeen/hampaisiin kiinni niin lopputulos lienee :urjo:

:edit:
Pitihän sitä tietenkin mennä tyhmänä ihmisenä kokeilemaan. Whey3 ainakin tarttuu hampaisiin kuin tauti ja maku on huonompi kuin normaalisti nautittuna.

Tuolla menetelmällä lisäravinteiden nieleminen on varmasti kaksi kertaa tuskallisempaa kuin ihan perinteisesti veteen sekoittamalla ja juomalla. Eikä ne lisäravinteet nykyään niin pahoja ole etteikö niitä saisi alas. Vaihda merkkiä jos ei maku kelpaa.

oletkos kuullut että voit vaikka itse maustaa protskun banaanilla tai vaikka funlightilla tai vielä kaakaolla.. :thumbs:

heheh
Koitin syödä kerran reco2:sta ihan vaan mielenkiinnosta. Siitä tuli semmonen sitkeä paakku. Ihan kuin suklaan makunen purkka:)

Luni sanoi:
oletkos kuullut että voit vaikka itse maustaa protskun banaanilla tai vaikka funlightilla tai vielä kaakaolla.. :thumbs:

hehe oon kyllä :lol2: , ja ei kyllä mun fastit on ihan hyvän makusia .Aattelin vaan kysästä ja olihan sielä joku menny kokeileenki , kai sitä nyt ei sitte ite tartte kokeilla (niin vissiin , kohta lappaan lusikalla möyhyä suuhun :rolleyes: )

Toi systeemi on todella kätevä semmosiin jauhoihin mitä otetaan pieniä annoksia.
Homma toimii parhaiten niin, että ensin otetaan suu puolilleen vettä, sitten kumotaan suoraan annosmitalla (korkeintaan ruokalusikkamitta menee kerralla) jauhe suuhun ja nielaistaan, sitten juodaan hieman lisää vettä.

Itse tällä systeemillä menee alas: kreatiini, glutamiini, tauriini, tryptofaani ja vielä lisäksi dekstroosi jota yleensä otan kreatiinin kanssa.

Tälleen ei tule lainkaan tiskiä! Woohoo! Mut ei se kyl toimi isompien annosten kanssa tyyliin proteiinijauhot. Parempi vain ostaa hyvänmakuista.

Ja esim tryptofaanissa teen vielä tuon silleen että mittaan ensin sen N millilitraa mitä sitä otan, ison ruokalusikan päälle, jotta voin sit huitasta sen kerralla, sillä jos toi annos ei oo tasan yks mitallinen nii sitä on hankala kasata suuhun mitallinen kerrallaan.

Palautusjuoman sekaan vaan kaikki mahollinen mikä sinne on järkevää sotkea, itellä menee siinä esim. kreatiinit.

Älä vedä henkeä samalla, ettei mene jauhot keuhkoihin. Varma keino, jolla saa pahimmankin litkun alas: Nenästä kiinni, juo paha juoma, perään puoli lasia pepsimaxia ja päästät nenästä. Tämä toimi jo kouluaikana hiivaisilla kotiviineilläkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerran olin draagsteri ja kippasin pöydälle kaatuneen halpisheran suihin, ja ahh mein seinmalos los bonbons, kun oli herkku tunne itkeä purukalusto täynnä tahmaantunutta juustokakkaa ja yrittää huuhtoa sitä vedellä pois.

Älkää menkö hyvät ihmiset koittamaan kyseistä. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom