Luovuus meni lukkoon HELP! Tekemistä huomiseksi!

Itselläni ei tulisi kyllä mieleenikään viedä naista mihinkään "isompaan ja pitempään treffitsempaloon", mikäli kyseessä olisi tyyppi jonka olen VASTA pikaisesti tavannut jossain virallisessa tilaisuudessa ja jossa keskustelut on ollut lähinnä small-talkia (ymmärsin että tämä oli threadin aloittajan tilanne).
Omamielipide on että nainen saattaisi säikähtää, jos "15 minuutin tuttavuuden" jälkeen pyytäisiin jonnekkin monen tunnin piknik-bakkanaaleihin kera mansikoiden ja kermavaahdon. Ja eihän sitä tiedä, vaikka että naisen nauru kuullostaisi hyenaan paritteluhuudolta, ei sitä jaksaisi montaa tuntia kuunnella (on omakohtaista kokemusta). Itse veisin vaan "tylsästi" 1-2 tunniksi kahville vaikka Tornin huipulle, jossa voisi tutustua alkuun vähän paremmin. Mikäli tuon tapaamisen jälkeen ks. ihminen kiinnostaisi + sitä kiinnostaisi, niin repäisisin oikein hurmaavan piknikin tai korkeasaari/seurasaari-tärskyt. Ehkäpä olen vaan tylsä ja varovainen...;)

p.s propsit threadinaloittajalle rohkeudesta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menkää kävelylle ja sen jälkeen tarjoot kämpilläs maistuvaa ITSETEHTYÄ! ruokaa ja katsotte jotain leffaa viinin ja juustojen kera :hyper:

piidu sanoi:
Menkää kävelylle ja sen jälkeen tarjoot kämpilläs maistuvaa ITSETEHTYÄ! ruokaa ja katsotte jotain leffaa viinin ja juustojen kera :hyper:
Jaaha, monestiko on onnistunut parin minuutin virallisen tuttavuuden jälkeen?

XXL sanoi:
Jaaha, monestiko on onnistunut parin minuutin virallisen tuttavuuden jälkeen?

Mulla on kerran onnistunut:D Ekojen treffien jälkeen kutsuin mun luo kun myöhästyttiinkin leffateatterista. Ruokaa en tosin laittanut mutta leffaa ja jotain naposteltavaa kuului kyllä ohjelmaan. Eikä yhtään vastustellut;)

edit: oikeestaan kahdesti on onnistunut ensitreffeillä tuo kuvio

Terassille siiderille tietysti! Mää oisin ainakin aivan myyty...:kuola: Kyllä ne mansikat ja muut vaahdot Korkeasaaressa on jo nähty :rolleyes:
Perseet olalle piristää aina ensitreffejä kummasti!:kippis1:

Kerrohan sitten miten kävi! :)

Noita on kyllä paska keksiä. Tuntuisi vielä menevän niin että onnistuu sitä paremmin mitä ala-arvoisempaan paikkaan vie, ota nyt noista selvää

Yritän nyt töiden lomassa vastata pikaisesti. Tässä siis tiivistetty versio tapahtumien kulusta:

Päätin unohtaa kaikki ennakkovalmistelut, johtuen lähinnä siitä ettemme tunteneet toisiamme ennestään juuri lainkaan. Saavuimme molemmat paikalle täsmälleen sovittuna aikana. Suuntasimme paikkaan A, mutta ikävä kyllä totesimme sen olevan täynnä. Noin 10 sekunnin uudelleen speksaamisen jälkeen päätimme kokeilla paikkaa B, josta löysimme tilaa hetken säädön jälkeen.

Istuimme alas ja aloimme jutella. Välissä kävimme tilaamassa juotavaa ja jatkoimme keskustelua. Tarkasteltuamme tilannetta päätimme vaihtaa paikkaa johonkin jonne paistaa aurinko. Paikkaa vaihdettuamme huomasimme yllättäen ajan kuluneen nopeasti. Olimme keskustelleet lähes tauotta noin viisi tuntia ja totesimme sen korkeasaaren jääneen väliin. Aiheet vaihtelivat laidasta laitaan kevyimmistä mahdollisista kohtalaisen henkilökohtaisiin keskustelunaiheisiin.

Kivaa oli ja otimme molemmat rennosti.

Neiti viihtyi erittäin hyvin ja oli kaikesta päätellen tyytyväinen näkemäänsä, kuulemaansa ja kokemaansa. Sovimme jossain välissä yhteistä tekemistä viikonlopuksi (eli päätimme käydä lauantaina siellä korkeasaaressa) ja muutenkin ideana on tavata toisiamme jatkossakin.

Teimme myöhään illalla lähtöä kotiin ja siinä sitten hän jotenkin onnistui "varastamaan" minulta ihan pienen suudelman :eek: (miten tässä näin kävi?) vaikka olin päättänyt välttää kaikkea fyysistä kontaktia käyttäytyen tämän mukaisesti.

Nyt niihin negatiivisiin asioihin:

Neiti EI ole ihan niin kiltti enkeli kuin olin kuvitellut. Ei todellakaan myöskään mikään pahis, muttei enkelikään. Keskitien kulkija siis. Ei voi mitään, mutta jotenkin tämä nyt häiritsee. :nolo: ja :wall:

Very_positive sanoi:
Neiti EI ole ihan niin kiltti enkeli kuin olin kuvitellut. Ei todellakaan myöskään mikään pahis, muttei enkelikään. Keskitien kulkija siis. Ei voi mitään, mutta jotenkin tämä nyt häiritsee. :nolo: ja :wall:

Mikä siinä sitten häiritsee?? Pitäähän nyt neidossa vähän särmää olla, ettei mee ihan tylsäksi!

Very_positive sanoi:
Positiivistahan tuo vain on.

Very_positive sanoi:

Sehän on just parasta kun ensivaikutelmaltaan viattoman ja kiltin mimmin alta paljastuukin ees pientä tuhmuutta:thumbs: Annapa vaan tytölle mahdollisuus ja lopeta tuommoisten pähkäily.

Very_positive sanoi:
Kivaa oli ja otimme molemmat rennosti...

Neiti EI ole ihan niin kiltti enkeli kuin olin kuvitellut...

2000-luvun naisen ei tarvitsekkaan olla mikään pyhimys! Pieni tuhmuus pitää mielen virkeänä. :D :whip: Ehkäpä häntä kutkutti ajatus pienestä fyysisestä kontaktista jo parin tunnin jälkeen...?

Pääasia on, että teillä molemmilla on ollut mukavaa aikaa toistenne seurassa (siis tytöllä ja sinulla, ei sinulla ja munilla). Kovinkaan moni ei jaksa teeskennellä yli viittä tuntia kiinnostunutta. Hyvältä vaikuttaa! :thumbs:

Very_positive sanoi:
Nyt niihin negatiivisiin asioihin:

Very_negative:
Jos tässä nyt nunnaa haettiin niin luostarista saattaa löytää paremmin.

Ihan kuin pahaa olisi tehnyt tuo nainen sulle:eek:.

Very_positive sanoi:
Mitä sä sitten odotit? Vuosi on 2006, mikä tarkoittaa sitä, että nainen saa, ei; naisen pitää käyttäytyä kuin mies, eli panna ympäriinsä, mesota ja rellestää, suoriutua ja kilpailla. He kuitenkin nauttivat edelleen kaikista perinteisistä naisena olemisen hyvistä puolista, mikä ei välttämättä ole kaikkien mieleen.

Elämme tietääkseni ensimmäisessä kulttuurissa maailmanhistoriassa, joka pyrkii tekemään miehistään feminiinisiä ja naisistaan maskuliinisia. Sitä ei vältsysti ole helppoa hyväksyä, jos on ajatellut naisten olevan sellaisia kuin muksuna kuuli saduista tai mitä olisi kuvitellut kun äiteetään katteli.

Oli tosiasioiden havaitseminen itse kullekin aikoinaan shokki, mutta näemmä melkein kaikkea oppii sietämään jos ja kun on pakko. :D

Very_positive sanoi:

Ai että oikein varasti suudelman :D No huhhuhhuh. Kuulosti kuitenkin kivoilta treffeiltä! Eikös se nyt ole pääasia? Molemmat viihty, oli mukaaa, haluatte tavata taas. Joten tapaatte, ja katot että vieläkö häirittee vai voisko jotain suurempaakin syntyä. Selkeetä.

Kuinka kilttiä enkeliä sä odotat sitten? Ja mitä olit kuvitellut? Saat odottaa aika kauan jos kuvittelet jotain pyhimyksiä löytyvän. Todellisuus on sellasta. Ihmisissä on kaikenlaisia pieniä "vikoja", elä sen kanssa. Jos nyt ei kuitenkaan mikään hirmuinen pikku pirulainen ollut niin mitä sitten? Jos alat asetella kriteerejä liikaa ennalta niin et löydä ketään.

Vai mitä Tuplis? ;)
(Vitsi, vitsi. Älä hermostu.)

Älkää nyt miestä naulitko vain sen takia, jos hänellä on toivomuksia kumppanin suhteen. Ei täällä kukaan syyttele naisiakaan, vaikka heidän ehdoton vaatimuksensa on yleensä itseä pidempi mies. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom