- Liittynyt
- 27.8.2007
- Viestejä
- 898
Voin alkuun sanoa, että hävettää ja vituttaa, ja toivoisinkin, että säästäisitte kaikenlaisen kuittailun muualle. Asiaan:
Mutsi laittoi viime kuussa viestiä, ettei saanut tilattua itselleen jotain ihmeen Acai-marjojen näytepakettia, jota tarvi dieettaukseensa. No minä sitten reippaana poikana tilasin omilla luottokorttitiedoilla kyseisen yhden euron satsin ja nyt kuukautta myöhemmin huomasin, että nyt on laskutettu sata euroa lisää.
Tarkistin sivuilta ja siellä näytti olevan ihan kohtuullisen kokoinen präntti tuosta sitoutumisesta 99 euron membership-fee:hen.
"Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after 14 days the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as CLN* aberrycs.com (VISA) or QM*Acai Berry (MasterCard)."
Visa-asiakaspalvelu on jo kiinni tältä päivältä ja soitan sinne huomenna, mutta voikohan tässä mitään, kun on kuitenkin periaatteessa suostunut lisäveloitukseen tilatessaan näytesatsin?
Screenshotti saitista: http://www.nbl.fi/~nbl2390/tilaus.png
Tässä vielä jonkun ystävällisen suomalaisen blogi, josta äitini oli kyseisen näytepakkauksen bongannut: -edited-
PS. Meinasin ensin postata lakiosioon, mutta ajattelin ettei ihmiset lurkkaa sitä niin paljoa. Lainopillinen neuvo tähänkin kuitenkin kelpaisi.
PSS. Vittu että ihmisen täytyy olla TYHMÄ.
Mutsi laittoi viime kuussa viestiä, ettei saanut tilattua itselleen jotain ihmeen Acai-marjojen näytepakettia, jota tarvi dieettaukseensa. No minä sitten reippaana poikana tilasin omilla luottokorttitiedoilla kyseisen yhden euron satsin ja nyt kuukautta myöhemmin huomasin, että nyt on laskutettu sata euroa lisää.
Tarkistin sivuilta ja siellä näytti olevan ihan kohtuullisen kokoinen präntti tuosta sitoutumisesta 99 euron membership-fee:hen.
"Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after 14 days the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as CLN* aberrycs.com (VISA) or QM*Acai Berry (MasterCard)."
Visa-asiakaspalvelu on jo kiinni tältä päivältä ja soitan sinne huomenna, mutta voikohan tässä mitään, kun on kuitenkin periaatteessa suostunut lisäveloitukseen tilatessaan näytesatsin?
Screenshotti saitista: http://www.nbl.fi/~nbl2390/tilaus.png
Tässä vielä jonkun ystävällisen suomalaisen blogi, josta äitini oli kyseisen näytepakkauksen bongannut: -edited-
PS. Meinasin ensin postata lakiosioon, mutta ajattelin ettei ihmiset lurkkaa sitä niin paljoa. Lainopillinen neuvo tähänkin kuitenkin kelpaisi.
PSS. Vittu että ihmisen täytyy olla TYHMÄ.