En nyt kyllä ihan noinkaan sanoisi, että unohda mazdat ja fordit. Mazda6 on varmasti yksi luokkansa luotettavimmista autoista. Niin se on ollut aina 626 ensimmäisestä mallista asti. Ruostumisongelmahan noissa vanhemmissa kutosissa oli, mutta ne tehtiin kaikki takuuseen. Voisin jopa provota että varmasti tuota pirkka-audia luotettavampi.
Bemari on aina hyvä valinta. T: e39
Itse olen kyllä kuullut sekä tutuilta että intternetin ehdottomasti luotettavasta maailmasta, että melkeinpä suurin murheen aihe on juurikin Mazda6. Yksinkertaisesti kelvottomia rakkineita, ruostuvat puhki, kaikki mahdollinen leviää tasaisen uskollisesti ja muutenkin täysin laaduton auto. Varmasti hyvä ajettava ehjänä, ei siinä.
Fordeja olen myös katsellut, appiukolla on vanhempi "jenkki" mondeo, se on kyllä ollut hyvä peli, mitä nyt lahoaa vähän sieltä ja täältä.
Suvussa sekä kavereilla on ollut autoja akselilla KA-Focus-Mondeo, enkä ole ennen nähnyt että n. 100tkm ajettu auto ruostuu pohjasta läpi.
Mutta mikäs ihmeen vika Diesel Skodassa on? Helkkarin hyvähän tuo motti on ja on se tosiaan jännää että nykyautoihinkin joutuu välillä lisäämään öljyä.
Eikä taida olla pahemmin mätähommiakaan tiedossa. Eikai niitä turhaan taksimiehillä ja kaupparautsuilla olisi, jos kyseessä olisi susipaska tuote.
Vähän hengetön ja yksinkertaisesti "tavallinen" se nyt on, mutta jos sillä ei ole merkitystä niin sijoittaisin ehdottomasti pelimerkkini siihen.
Aloittajaa suosittelisin tosiaan katselemaan myös bmw:n e46 & e39 korimallit, e39 nyt syö jo kokonsa puolesta enempi soppaa, mutta siinä onkin sitten autoa kerrakseen, vaikka jo "vanha" korimalli onkin.
voidi sanoi:
Bemari on aina hyvä valinta. T: e39
Näin on! t: e36 M-sport teinicoupen omistaja