Lumilautailu/laskettelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jatketaan monologia, eli tänään kauden kolmas veto rinteessä, tällä kertaa Vihdissä. Hieman harmitti junnujen kisat siellä kun joka paikka oli tupaten täynnä skidejä ja niiden vanhempia. Uudet K2 sukset toimii ihan kivasti, monot hieman kiristää akilles/kantapääakselilla.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
UV:na pääsee Rukalle, parkki on joltain osin kuulemma aika perseestä.. Tänä vuonna vallotetaan sitte Ukkohalla jossain vaiheessa. Kesällä siellä on tullut käytyä ainoastaan :)

Tiedättekö mitään hyvää nettikauppaa euroopan alueelta mieluiten, mistä saisi laskettelukamoja vähän edullisemmin?
Edellisten lisäksi telemarkilta (http://www.telemark-pyrenees.com/) oon tilannu tavaraa ja omien kokemuksien mukaan palvelu vähän parempaa kuin sport-conradilla.

Käytettyjä vehkeitä kannattaa katella täältä: http://www.relaa.com/
Ja käytettyjä kisasuksia alppiseurojen osta/myy palstoilta.

16 laskupäivää tälle kaudelle kasassa, välineinä alppi, tellut, lauta. Monoski kaipaa uusia siteitä ja on vielä jäänyt naftaliiniin.

Oi sulla on monoski! Onko se retrovehje, vai oletko hommannut ihan uuden? Muakin kiinnostaisi, mutta uudet maksaa ja noita vanhoja ei taida enää olla paljoa liikenteessä.
Taitaa olla ihan 80-luvulla tehty. Jollakin tyypillä oli noita myynnissä isompi läjä 5 vuotta sitten, meidän laskuseuran porukka osti niitä muistaakseni 6 kpl. Olivat edelleen muoveissa ja hintaa oli 20-30 €/kpl. Merkki on F1 ja mun malli on 190 cm pitkä, eli mitään kovin pientä sillä on turha yrittää. Noihin aikoihin kysyntä kasvoi aika voimakkaasti ja sen vuoksi vanhoja yksilöitä ei juuri myynnissä ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro ajttelin ostaa tällaisen paketin:

http://www.lamina.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=104193
+
http://www.lamina.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=104204

Laudan keskikohdan leveys 24cm ja mun snoukkakengän koko olis 42-43. Onko ihan yhteensopiva vai pitääkö ostaa joku wide lauta?
Vähän kaposelta vaikuttaa. Naisten lautojen leveys on tuota luokkaa, miesten laudoissa ton pitunen lankku on yleensä noin 250 leveä. Wide-laudat on keskeltä noin 260 tai yli, riippuen valmistajasta. Mulla on lautakengän koko US 8, eurokoko noin 41, enkä ostas itelle noin kapeaa lankkua. Riippuu toki aika paljon käyttötarkoituksesta, tuleeko leveyden/kapeuden kans ongelmia. Aggressiivisessa rinnelaskussa osuu melko varmasti kenkien kärjet rinteeseen, ku oikein kovasti kanttailee.

Vähän kaposelta vaikuttaa. Naisten lautojen leveys on tuota luokkaa, miesten laudoissa ton pitunen lankku on yleensä noin 250 leveä. Wide-laudat on keskeltä noin 260 tai yli, riippuen valmistajasta. Mulla on lautakengän koko US 8, eurokoko noin 41, enkä ostas itelle noin kapeaa lankkua. Riippuu toki aika paljon käyttötarkoituksesta, tuleeko leveyden/kapeuden kans ongelmia. Aggressiivisessa rinnelaskussa osuu melko varmasti kenkien kärjet rinteeseen, ku oikein kovasti kanttailee.

Tuskin on mihinkään agressiiviseen rinnelaskuun tulossa, tai itse en ainakaan ostaisi lötköä Laminan parkkilautaa sellaiseen tarkoitukseen. Olen samaa mieltä, että tuo laudan leveys arveluttaa kun kengän koko on 42-43. Tuskin tulee mitää suurempia ongelmia parkkilaskussa tuon leveyden kanssa, mutta itse ostaisin vähintään tuon 250 levyisen.

Nuo Burtonin Cloak-siteet vaikuttavat todella heiveröisiltä ja pilipalisiteiltä, joita itse en ainakaan ostaisi!

Petrovzky, mikäli rahaa löytyy pari satkua enemmän niin ehdottomasti kannattaa panostaa parempaan settiin! Paljon mukavampi laskea hyvillä kamoilla ja esim. kunnon siteet kestää paremmin laskemista eivätkä hajoa niin helposti. Suosittelen Myboard.fi -sivustoa, sieltä löytää usein hyviä tarjouksia! Esimerkiksi parkkilaskuun tälläkin hetkellä pari hyvää pakettia!

Kokemuksia Chamonix'sta pakkislaisilla? Näyttää siltä, että huhtikuun ensimmäinen viikko olisi mahdollista pitää lomaa töistä. Onko tuolla vielä silloin kelejä vai ollaanko myöhässä?

EDIT: tai siis kelejä varmasti on, mutta onko lunta enää muualla kuin jäätiköllä :)

Kokemuksia Chamonix'sta pakkislaisilla? Näyttää siltä, että huhtikuun ensimmäinen viikko olisi mahdollista pitää lomaa töistä. Onko tuolla vielä silloin kelejä vai ollaanko myöhässä?

EDIT: tai siis kelejä varmasti on, mutta onko lunta enää muualla kuin jäätiköllä :)
3 kertaa käyny, viime keväänä viimeksi, sillon 27.2. - 20.3. Midin väliasemalta ja vallee blanchelta päin laskettiin kylään asti reissun loppupuolellakin, tosin niukasti oli lunta lopussa. Myöhemmistä ajankohdista ei oo itellä kokemusta, mutta tutut on laskenu pyydaa huhtikuun puolella pitkästikin. Talvesta ja tuurista toki kiinni, mitä on luvassa just tohon aikaan.

Relaa.comista löytyy aiheesta useampi ketju, kannattaa ehkä lukasta.

Tänään kotiuduttu, kivaa oli. Jäin mc:n rinteeseen pahemman kerran koukkuun, joka laskun jälkeen oli pakko mennä uudestaan. Laudalla kaaduin varmaan sen 100 kertaa, mutta kyllä se siitä lähtee.

Se ois lähtö Ylläkselle tänään. Ensi viikolla mäkeen. Yay! Saattaa mennä after ski hommiksi. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom