Lukiolaisen saliohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä mieltä olette tälläisestä saliohjelmasta? Vanhat ketut?:D
1.päivä:
penkki 4x8 , dippi 3x.. , ranskalainen punnerrus 3x10 , pystypunnerrus 3x8 , vipunostot 3x12 , takavipunostot 3x12
2.päivä
pohkeet 4x15 , maastaveto 4x12 , kulmasoutu 4x8 , hauiskääntö 3x10 , leuvanveto taljalla 3x10
Ohjelmassa olen huomioinut sen että pohkeisiin tarvitsen voimaa jotta juoksisin kovemmin, koska harrastan kovasti salibandya. Myös sen, että rintalihakseni ovat hyvät jo valmiiksi javipunostoilla haluan pyöreyttä olkapäihin ja pikiä satjoja että polte tuntuu. Kulmasoudulla(jos se on se jossa eteenpäin koukusituneena seisaallaan vedetään tanko rintaan) on paras liike yläselälle joka on heikko minulla. maastavedon teen voimakkaasti jakkoja koukistaen jolloin nekin vahvistuvat.

1.päivä:
penkki 4x8 , dippi 3x.. , ranskalainen punnerrus 3x10 , pystypunnerrus 3x8 , vipunostot 3x12 , takavipunostot 3x12
2.päivä
pohkeet 4x15 , maastaveto 4x12 , kulmasoutu 4x8 , hauiskääntö 3x10 , leuvanveto taljalla 3x10
Ohjelmassa olen huomioinut sen että pohkeisiin tarvitsen voimaa jotta juoksisin kovemmin, koska harrastan kovasti salibandya. Myös sen, että rintalihakseni ovat hyvät jo valmiiksi javipunostoilla haluan pyöreyttä olkapäihin ja pikiä satjoja että polte tuntuu. Kulmasoudulla(jos se on se jossa eteenpäin koukusituneena seisaallaan vedetään tanko rintaan) on paras liike yläselälle joka on heikko minulla. maastavedon teen voimakkaasti jakkoja koukistaen jolloin nekin vahvistuvat.

Kulmasoutu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40916

Reidet puuttuu ohjelmasta kokonaan. Niihin juuri tarvit paukkuja jos haluat juosta lujempaa. Et sinä kuitenkaan pelkillä pohkeilla juokse. Pelkkä maastaveto ei niille kyllä riitä. Ylärinnalle ei yhtään liikettä.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
suosittelen tuolta ottamaan jonkun valmiin ohjelman.

Edit: jaahas. ollaanpa sitä taas hitaita. sen siitä saa ku pelaa pelejä ja lukee foorumia samaan aikaan :D

juu, vaikee tehä jalkoja puntil ku on säbä treenit 5-7 kertaa viikos

Ei tämä mun mielestä mikään este jalkojen treenaamiselle ole. Vai ajattelitko, että ne reidet kasvaa liikaa salibandyssä? :david:

Pohkeet ilmeisestikin sitten voi treenata, vaikka on ne salibandyharkat.

Onko? Ei musta :D

Jotain kevyttä meininkiä sekaan, ei tietenkään mitään tapporeeniä kerralla, että menee ihan paskaks ..

Mutta tietenkin kukin tekee mitä haluaa ;)

Jos pelaat tosiaan ton 5-7 kertaa viikossa, kannattais varmaan miettiä jotain oikeasti lajia tukemaan suunniteltua ohjelmaa. Salibandyä pelataan nykyään sen verran vakavissaan Suomessakin, että luulis esim. valmennuspuolella olevan tietoa myös sopivasta punttitreenistä.

Sen voin maallikkona todeta, että mitään suurempaa massaa et varmaan tule kehittämään noilla treenimäärillä, koska lepo jää väkisin vähäiseksi. Toisaalta saatpahan varmaan ainakin syödä paljon pelkäämättä lihomista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rockyman = erittäin potentiaalinen trolli ;)

Ei vaan, miks pitää tota aivan "älytöntä" kaunispoikahelmetkaulassasäbäjäbä stereotypiaa lisätä noin :D

Juu, saitte mut varmaan järkiin. Otin valmiin yks kertaa viikossa ohjelman, jossa jalkoja mukana. Mutta mikä tekee SJMV niin tehokkaan takareisiliikkeen ku eihän siinä ees paljoa jalkoja koukisteta?

Juu, saitte mut varmaan järkiin. Otin valmiin yks kertaa viikossa ohjelman, jossa jalkoja mukana. Mutta mikä tekee SJMV niin tehokkaan takareisiliikkeen ku eihän siinä ees paljoa jalkoja koukisteta?

SJMV:n teho perustuu mun mielestä venytykseen. Samalla tapaa, kuin penkkipunnerrus tangolla on rinnalle todella venyttävä liike.

Takareisillä on kaksi funktiota:
1. Reiden koukistaminen
2. Lantion ojentaminen

SJMV:ssä suoritetaan nimenomaan tuota lantion ojentamista.

Aivan. Itse olen ainakin huomannut että SJMV ottaa sinne takareisien yläpäähän perseen tuntumaan ja esim. GHR taas tuntuu aivan toisella tavalla lähempänä polvitaietta. Johtuen varmaan muuten GHR:n eksentrisestä luonteesta se on välittömästi aika pain-in-the-ass liike.

:arvi:

(vittu et on muuten turha postaus :david: )

Mitä eroo on lukiolaisen ja ammattikoululaisen treeniohjalmassa?

No lol toivottavasti olet provo. Kaikkihan sen tietää että amikset reenaa vaan penaa ja haukkaa:david: . Jotkut voit reenata jopa pohkeita kato ku pitää sit kesällä piitsillä sortseja nii ei näy ne hilavitkuttimet sieltä.

No lol toivottavasti olet provo. Kaikkihan sen tietää että amikset reenaa vaan penaa ja haukkaa:david: . Jotkut voit reenata jopa pohkeita kato ku pitää sit kesällä piitsillä sortseja nii ei näy ne hilavitkuttimet sieltä.

Aivan, kiitos. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom