Luisevat hartiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nigel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on luisevat hartiat ja olen muutenkin luikku. Olen hankkimassa itselleni kotiin penkkiä, tankoa ja painoja. Salilla en voi käydä aktiivisesti koska lähimmälle salille on matkaa 25km ja kyyditys ei onnistu. Mitä liikkeitä voisin tehdä saadakseni vähän lihaa hartioihin. Rintaan nyt saan lihaa ja voimaa tekemällä penkkiä. Voinko tehdä tangolla ja painoilla mitään liikkeitä mitkä vaikuttavat myös selkään?

Onhan noita liikkeitä vaikka kuinka paljon, esim. selälle, kulmasoutu, maastaveto jne. Epäkkäille kohautukset.....Olkapäille käsipainoilla vipunostoja, pystypunnerruksia. Tangolla pystypunnerruksia, pystysoutua. Samat perusliikket voit tehdä ihan samanlailla, olit sitten huippu salilla tai jossain jänkhällä kannon nokassa nököttämässä:) Edellyttäen, että sulla on samat rensselit käytössä, eli tässä tapauksessa se tanko, penkki ja kässärit.. Tottahan toki toi kotona treenaaminen rajoittaa ja aika paljonkin.

Niin ja treenaa niitä kinttuja myös, koko kroppaa tasapuolisesti ja syö paljon, lepää hyvin eli huolehdi palautumisesta. Selaa Pakkista homona:) Eiköhän noilla eväillä pääse hiukka eteenpäin...

Mitä noin soutuliikkeet tarkottaa? Eli siis miten ne tedään? Nyt nostan varmaan 35kg penkistä, olen 185cm pitkä ja painan varmaan jonkun 67kg. Siitä voitte päätellä tämänhetkisen ulkomuotoni. Mavea en ole koskaan oikeen tajunnut. Olisko missään mitään pientä animaatiota liikkeestä, että näen miten se tehdään. Apua tarvitsen myös sarjojen kanssa. Millaisia sarjoja kannattaisi tehdä että tulee voimaa? Myöhemmin voi sitten panostaa myös ulkonäköön.

Back
Ylös Bottom