Luetko kaikki viestit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Miten on luetko kaikki viestit mitä pakkikselle kirjoitetaan? Minä olen jo kauan sitten luopunut siitä, sen verran paljon tänne kirjoitetaan. Jos et lue kaikkia niin miten valitset lukemasi? Minä valisen siten, että avaan mielenkiintoisen nimisen topicin ja katson olisiko se lukemisen arvoinen.

Ei todellakaan ehtisi/jaksaisi kaikkia lukea.. Itse luen osioittain mihinkä tredeihin on tullu uusimpia postauksia, ja siitä sitten fiilispohjalla lukemaan. Olen ollut pakkiksella sen verran vähän aikaa että vanhoista ketjuistakin tuntuu löytyvän luettavaa vielä piiiitkäksi aikaa :D

mtk77 sanoi:
Minä valisen siten, että avaan mielenkiintoisen nimisen topicin ja katson olisiko se lukemisen arvoinen.

Sammahär.

Mä käyn noin kerran tai pari päivässä pakkiksella ja haen aina tuosta pikalinkeistä uudet viestit. Siitä sitten napsuttelen uusiin välilehtiin mielenkiintoisimmat threadit ja luen ne läpi. Läheskään kaikkia en lue.

Eipä noita kaikkia ketjuja ehdi millään lukea.

Edit: Siis kaikki mielenkiintoisimmat tulee yleensä luettua, ja minäkin käytän tuota 'uudet viestit' nappia.

Mike sanoi:
Hakkaan tuota "uudet viestit" nappulaa ja etsin sieltä tredien joukosta bannattavia yksilöitä :evil:

LOL aika hyvä. Sanotaanko tuota nyt sitten itseironiaksi, vai miksi, mutta ihan hupanen kommentti.

Luen vaan ne jotka näyttää mielenkiintoisilta ja myös vähemmän mielenkiintoiset joissa on paljon viestejä. Tylsä aihe on saattanut lähteä mielenkiintoisille sivuraiteille. Ja kaikkien uudet ilon ja vitutuksen aiheet tulee selailtua ja naureskeltua, kuten myös tyhmät kysymykset.

Kaikki mielenkiintoiset tredit tulee aukaistua muttei sitten mitään muita...

andor sanoi:
Mä käyn noin kerran tai pari päivässä pakkiksella ja haen aina tuosta pikalinkeistä uudet viestit. Siitä sitten napsuttelen uusiin välilehtiin mielenkiintoisimmat threadit ja luen ne läpi.
Juuri näin. Noita viestiä tulee ainakin yleiselle puolelle mitkä eivät yhtään kiinnosta, mutta treenipuolelta luen kyllä melkeen kaikki.

andor sanoi:
Mä käyn noin kerran tai pari päivässä pakkiksella ja haen aina tuosta pikalinkeistä uudet viestit. Siitä sitten napsuttelen uusiin välilehtiin mielenkiintoisimmat threadit ja luen ne läpi. Läheskään kaikkia en lue.

Kuin myös ja koitan vastailla, jos Doping- tai treeniosiolla on jotain, johon itsellä on jotain annettavaa.

Uusimmat tredien otsikot tulee yleensä katottua kaikki läpi ja mielenkiintoisimmista luen myös viestit. Uusista viesteistä luen ehkä noin kymmenesosan.

Uusista viesteistä kiinnostavimmat.

Kiva ku kerroitte "Uudet viestit"-toiminnosta, mä oon nimittäin vuosia kahlannut täällä näitä eri viesti-alueita läpi hiki hatussa. Ku ei vaan oo nähny :curs:

edit: luen melkein kaikki topicit, paitsi uskonto, lätkä, tietokonepelit, parisuhde, tai muuten vaan helvetin tylsät ja mielestäni turhat aiheet

Andy sanoi:
edit: luen melkein kaikki topicit, paitsi uskonto, lätkä, tietokonepelit, parisuhde, tai muuten vaan helvetin tylsät ja mielestäni turhat aiheet

:offtopic: Minäkin ajattelin joskus että onpas turha ketju esim. se maailmankatsomusthreadi. Sitten eksyin sitä kerran lukemaan ja oli kyllä mukava lukea taitavien kirjoittajien (esim. ringside) viestejä kyseisestä ketjusta. Itse aihe ei niinkään kiinnosta, mutta taitavat ja nokkelat viestit pakottivat lukemaan aihetta. Muilla keskustelupalstoilla en ole niin tasokasta argumentointia esim. just tuosta uskontoaiheesta nähnyt. Älyttömän nautinnollista lukea viestejä joista huomaa että kirjoittaja on taitava väittelemään ja perustelemaan omia mielipiteitään. Mutta tästä ei tämän enempää täällä...

Mike sanoi:
Hakkaan tuota "uudet viestit" nappulaa ja etsin sieltä tredien joukosta bannattavia yksilöitä :evil:

:lol2: Minä taas käytän samaa toimintoa ja etsin lukotettavia uusia ketjuja. :evil: No ei vaan, mutta on tuo moderoinnissa kätevä toiminto.

Jos aikaa on niukasti, kuten duunipaikan tauoilla, niin yritän lukea edes aloittelijan ja treenin&ravinnon. Mutta muuten kyllä selailen tuon uusien viestien kautta ihan kaikkea. Katson kaikki kiinnostavat ja kaikki joissa tiedän olevan ehkä moderoitavaa ja sitten jos aikaa on reilusti, niin käyn vain järjestyksessä kaikki läpi. Ne mitkä ei kiinnosta, yritän kuitenkin moderaattorina vilasta läpi, jottei ole mitään älytöntä postailtu.

Tuollaienn uudet ketjut -toiminto ois moderointimielessä ihan jees...älkää sanoko että sellainen on jo jossakin... :nolo:

mtk77 sanoi:
Jos et lue kaikkia niin miten valitset lukemasi? Minä valisen siten, että avaan mielenkiintoisen nimisen topicin ja katson olisiko se lukemisen arvoinen.

Sama + riippuu siitä, kuka on kommentoinut topiciin. Pätee erityisesti treeni&ravinto ja voimailu-puolella, jossa moni aihe on koluttu jo miljoonaan kertaan, mutta jollain "pätevällä" tyypillä voi olla jotain mielenkiintoista sanottavaa.

Kirjanmerkeistä suoraan lukemattomat kohtaan. Listasta sitten kaikki kiinnostavat auki uusiin tabeihin (Firefoxilla), niitä sitten lueskelee kun on ensin ladannut kaikki uudet ketjut läpi. Voi olla pahimmillaan muutama kymmenen tabia auki...

Suositut

Back
Ylös Bottom