Luetko kaikki viestit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mitään mahdollisuuksia lukea kaikkia lävitse. Tietenkin jos kerkeis istumaan useammin koneen ääressä niin sitten vois melkein lukeakin mutta nytkin olin pari päivää poissa ja jotain 12 sivua uusia viestejä. Lue nyt niitä kaikkia niin olis yö mennyt...

"Uudet viestit" nappia käyttäen selaan viestejä ja yleensä noitten jälkeen käyn kurkkaamassa pakkometalli, kisakuvat&raportit ja treeni&ravinto osiot vähän tarkemmin.

Ja nyt taas pari päivää poissa sivuilta niin yli kome sataa viestiä... No nyt on aikaa lukea kun saikulla ja ei oikein muuta voi tehdä kuin olla. Toisaalta istuminen koneen ääressäkään ei taida olla ihan parasta hoitoa, mutta kun ei vaan jaksa maatakaan.

japa sanoi:
Ja nyt taas pari päivää poissa sivuilta niin yli kome sataa viestiä... No nyt on aikaa lukea kun saikulla ja ei oikein muuta voi tehdä kuin olla. Toisaalta istuminen koneen ääressäkään ei taida olla ihan parasta hoitoa, mutta kun ei vaan jaksa maatakaan.
Pakkotoistolle tulee noin tuhat viestiä päivässä, joten parissa päivässä niitä on pari tuhatta.

Mike sanoi:
Pakkotoistolle tulee noin tuhat viestiä päivässä, joten parissa päivässä niitä on pari tuhatta.

Aivan! Elikkä tuo uudet viestit toiminto ilmoittaa vaan ne threadit joissa on uusia viestejä? Eli yli kolme sataa threadia joissa oli uusia viestejä viime käynnin jälkeen.

japa sanoi:
Aivan! Elikkä tuo uudet viestit toiminto ilmoittaa vaan ne threadit joissa on uusia viestejä? Eli yli kolme sataa threadia joissa oli uusia viestejä viime käynnin jälkeen.

Juuri näin. Itse huomasin kyllä saman kun olin pääsiäisen offlinella. Eli jotain vajaat 400 ketjua oli saanut uusia postauksia.

Jep, eli eihän noita kaikkia erkkikään lue:D Itse katson uusista viesteistä mielenkiinoisimmat tai jos ei jaksa niinkään paljon, niin katson kisakuvat, yleisen ja treeni/ravinnon nopsaan lävitse. Kaikkiin tredeihin en varmasti tule ikinä koskemaan.

Itseasiassa tulee melko paljon luettua viestejä. Töissä kun ei ole monesti muuta tekemistä, niin saattaa yön aikana olla 5-6 tuntia pakkis päällä. Silloin kyllä tulee luettua aikalailla kaikki uudet viestit. Ihan kivasti saa ajan kulumaan siinä samalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom