Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Christian Alatalo sanoi:
Jaahas, Prison Break ja Lost. Mitähän sitä sitte alkais katsoon tällä välin :jahas:

Sopranosin 6 kausi vetelee viimesiä ja Deadwoodin 3 kausi alkaa enskuussa, kyllä tässä katsottavaa riittää.:D

just sain lostin kakkoskauden viimisen (23 ja 24) jakson ja tekstit siihen.. illasta tulee hieno :rock: :hyper: :lol2:

Christian Alatalo sanoi:
Jaahas, Prison Break ja Lost. Mitähän sitä sitte alkais katsoon tällä välin :jahas:

Itse oon ainakin Lostin korvikkeena kattonu 4400 -sarjan jaksoja.
Ei ehkä kaikkia nappaa, mutta musta tosi hyvä sarja.

Voi pinppi kun loppu jännään kohtaan taas...aargh...ei voi muuta kun kärsivällisesti odottaa syksyyn asti...Noh eihän nyt kesällä kyllä ole aikaakaan lostia katella...pinp,öl

Hyvin noi Lostin tekijät osaavat, eka näytetään mainio 1. kausi sitten paska 2.seasoni. Lostiin oli tietenkin kaikki jääny koukkuun kun oli kattonu ekan kauden ja nyt vielä finali on tällänen "pakko jatkaa katsomista". Finaali oli kyllä aika hyvä :thumbs:

Voi että kun oli eilen paska jakso. No, ens vuonna lääkikseen pyrkii 100 ihq hengenpelastajaa enemmän...

Tää oli toinen täytejakso tähän mennessä, muuten on ollu kyllä hyvä.

Jaksaisiko joku tiivistää mitä viime viikon jaksossa tapahtui? Nyt puhutaan suomessa esitetystä jaksosta. En osaa, ei kiinnosta, enkä edes voisi warettaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jee! Nyt saapui postissa Lostin 1 season dvd boxi. Pitänee sunnuntaina aloittaa alusta, vaikka 6 ekaa jaksoa on jo tullut nähtyä.

Just katoin viimesen jakson toisesta tuotantokaudesta.. Eli nyt odottelemaan kolmatta tuotantokautta.. Eikös kolmastuotanto kausi ala pyöriä jenkeissä joskus syksyllä?

Lost Rulez!!

toni_88 sanoi:
Just katoin viimesen jakson toisesta tuotantokaudesta.. Eli nyt odottelemaan kolmatta tuotantokautta.. Eikös kolmastuotanto kausi ala pyöriä jenkeissä joskus syksyllä?

Lost Rulez!!

Lokakuun alussa alkaa Jenkeissä. 7 ekaa jaksoa tulee syksyllä ja loput tammi-helmikuussa 2007 alkaen.

Tietääkö joku monesko oli eilinen jakso? Osaa sitten "ostaa" seuraavan jakson.

Jos tarkoitat suomessa pyörivää kautta, niin eilen tuli Episode 23, Exodus - PART I.
Sen jälkeen tulee vielä 2 jaksoa ekalta tuontantokaudelta.

Eräs ystävällinen pakkislainen lainasi mulle ton ykkös seasonin DVD-boksin, ja pithän ne vikat jaksot kattoa putkeen kanssa :nolo:

Joo, tuota justiin tarkoitin kiitoksia tiedosta..Mulla alko niin jännittään mitä nuissa vikoissa jaksoissa tapahtuu niin on pakko xiitata ja kattoa ne ennakkoon. :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom