Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Montako jaksoa tossa tokassa seasonissa on ku ite oon täl hetkel jumissa s2e21 eikä uusia löydy?

erkjetter sanoi:
s02e21 on uusin mitä on, huomenna pitäis tulla uusi?

Eihän se vielä huomenna tuu? :eek: Eikö se esitetä siellä Amerikoissa TV:ssä keskiviikkoisin jonka jälkeen se ilmestyy sitten internettiin? Vai?

mxu sanoi:
Eihän se vielä huomenna tuu? :eek: Eikö se esitetä siellä Amerikoissa TV:ssä keskiviikkoisin jonka jälkeen se ilmestyy sitten internettiin? Vai?

katos vaan, on niin paljon ladattavia sarjoja että menee sekasin, huomenna taitaa tulla prison break. eli torstaina saa imutettua lostin. my bad. ;)

Mulla on semmoinen fiilis, että uusimmassa jaksossa jälleen esiintynyt selvänäkijä tai mikä lienee nyt onkaan. Löytyy saarelta joltain tutkimuskeskukselta, sen verran epäilyttävän oloinen heppu on.

äh, yks niistä harvoista kerroista kun lost ei tarjonnut juurikaan juonellista yllätystä vaan osuin oikeaan mitä arvelinkin maikkelin suhteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä mitä.. mä oon vasta s2e19.. äkkiä lata..siis ostamaan jostain nettikaupasta pari uutta jaksoa.. ;)

E: löysin nopeesti 22 jaksoon asti.. onko 23 jo saatavilla??

Pelles sanoi:
mitä mitä.. mä oon vasta s2e19.. äkkiä lata..siis ostamaan jostain nettikaupasta pari uutta jaksoa.. ;)

E: löysin nopeesti 22 jaksoon asti.. onko 23 jo saatavilla??
23 ja 24 on saatavilla ja ne tuli eilen tuplajaksona tai toisin sanoen tänään aamuviideltä.

therf sanoi:
23 ja 24 on saatavilla ja ne tuli eilen tuplajaksona tai toisin sanoen tänään aamuviideltä.

en löytänykyl mut pakko nyt sit alkaa etsimään joka paikka läpi.. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom