Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulder sanoi:Oon katsonu kaikki jaksot mitä tullu Uskomaton sarja!
Rakastuin siihen latinokissaan.. :haart: Mutta ne kerro enempää jos te seuraatte sitä telkusta
EDIT: Jaahas siis melkeinpä kaikki katsoo jenkkien mukaan sitä..
Oot väärässä, Claire sen olla pitää. :DMulder sanoi:Oon katsonu kaikki jaksot mitä tullu Uskomaton sarja!
Rakastuin siihen latinokissaan.. :haart: Mutta ne kerro enempää jos te seuraatte sitä telkusta
EDIT: Jaahas siis melkeinpä kaikki katsoo jenkkien mukaan sitä..
NATO sanoi:Oot väärässä, Claire sen olla pitää. :D
kaNi- sanoi:oot väärässä, Rousseau sen olla pitää :urjo: :D
Jason sanoi:PItkästä aikaa hyvä jakso tämä S2 E17. Alkoi pikkasen tapahtuakkin taas ja selvisi uutta... Nyt ei malta odottaa seuraavaa jakso, prkl. Loppua kohden paranee..
Volmari sanoi:Olihan hyvä jakso pitkästä aikaan, varsinkin kun Locke on ollut meikän lempparihahmo alusta lähtien.
Lunille tiedoksi että tälle seasonille mahtuu vielä 3 jaksoa, ainakin tv.comin mukaan. 2 seuraavaa tulee ihan normaalisti ja viimeinen jakso tulee 3.5....vasta. Eli pari viikkoa joutuu kärvistelemään ennen season finalea. Prkl.
Paljonkon olet Lostia katsonut? Alku on aika nihkeä ja elämys on paljon suurempi, kun voi katsoa monta jaksoa putkeen. Ei jää yksi tylsä jakso vituttamaan, kun voi katsoa heti perään seuraavan, joka yleensä on sitten taas parempi.NP sanoi:Ihan liian hypetetty sarja, ei kiinnosta ollenkaan. Miltei yhtä huono kuin Deadwood. Enkä sano tätä ihan vain negatiivisuuden hauskuuden takia.
lej sanoi:elämys on paljon suurempi, kun voi katsoa monta jaksoa putkeen.
Volmari sanoi:Olihan hyvä jakso pitkästä aikaan, varsinkin kun Locke on ollut meikän lempparihahmo alusta lähtien.
Lunille tiedoksi että tälle seasonille mahtuu vielä 3 jaksoa, ainakin tv.comin mukaan. 2 seuraavaa tulee ihan normaalisti ja viimeinen jakso tulee 3.5....vasta. Eli pari viikkoa joutuu kärvistelemään ennen season finalea. Prkl.
Tarpeeksi, en nyt osaa ihan minuutteina sanoa, mutta tarpeeksi. Muutenkin jäänyt nuo sarjat joissa on yliluonnollista tapahtumaa mukana, tämmöisen olen huomannut.lej sanoi:Paljonkon olet Lostia katsonut?