Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä mä uskoisin että ne jaksojen välit pysyy tollasina kun nyt loppua kohti edetään. Onneksi Joey sentään palaa nyt piitkältä tauolta maaliskuussa takasi jenkkeihi pyörimää ni voi sitä katsoa ja naureskella. Ja pitänee varmaan se prison breakkikin katsastaa kirjotusten jälkeen kun on aikaa... On kyllä paha Lost-addiktio kehittynyt tässä kuluneen vuoden aikana...
nimim. 5 jaksoa päivässä minimi.

Luni sanoi:
Pitää paikkansa ja ton lisäks vielä niin toi lockdown on ilmeisesti kauden päätös jakso...Voi surku, miten tässä jaksetaan taas syksyyn.

Ei toi lockdown viimenen ole, 24 jaksoa tulee 2. seasoniakin. Noita jaksoja ei vaan ilmoiteta kuin muutama eteenpäin.

Anonymous sanoi:
Ei toi lockdown viimenen ole, 24 jaksoa tulee 2. seasoniakin. Noita jaksoja ei vaan ilmoiteta kuin muutama eteenpäin.

Hyvä homma, vähän kyllä itsekkin ihmettelin kun tsekkasin just tv comilt ja siel loppu tohon jaksoon. Mutta aivan loistavaa jos näin on että 24 jaksoa tulee, kiitos tiedosta:worship:

En oikein tiedä että mitä mieltä tuosta sarjasta olisin. Viime jakso jo alkoi mennä liian "yliluonnolliseksi" minun makuun ja toisaalta tuntui että mitään kunnollista ei tapahtunut. No jos tuosta paranee niin sitten ei mitään, mutta jos tuolla linjalla jatkuu niin kohta katson enää sattumalta jaksot kun niitä tulee.

japa sanoi:
En oikein tiedä että mitä mieltä tuosta sarjasta olisin. Viime jakso jo alkoi mennä liian "yliluonnolliseksi" minun makuun ja toisaalta tuntui että mitään kunnollista ei tapahtunut. No jos tuosta paranee niin sitten ei mitään, mutta jos tuolla linjalla jatkuu niin kohta katson enää sattumalta jaksot kun niitä tulee.

Toi kyseinen jakso oli munkin mielestä vähän ylilyönti, mutta jatkossa ei yhtä "huonoja" ole luvassa.

japa sanoi:

Mun makuun "mikään" ei oo liian yliluonnollista, mutta jotain pitää alkaa tapahtumaan, muuten mäkin liityn sitten satunnaisten katsojien kerhoon. Ykköskausi piti koukussaan hienosti, nyt viimeiset jaksot... ei saatana. No ehkä tässä vimosessa nyt jotain tapahtu, mut ei oikein särrää.

Tai no 2.3. kuitenkin oon heti aamusta taas saarella... Eikä passaa lopullisesti tuomita kesken kauden.

E: perskules näytti houkuttelevalta toi next episode

Toisen tuotantokauden 15. jakso. Kaveri joka roikkuu siinä alussa siellä verkossa on kalju, mut sit ku se viedään sinne bunkkeriin niin sillä on hiukset. Nopeesti kasvaa hiukset tolla saarella yhen päivän aikana ^^

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko oli tarkistaa pitääkö paikkansa. :hyper:

Mies ei ollut kokonaan kalju verkossa ollessaankaan. Vain vähän otsalta.

Hyvä episodi taas kerran (s02e15).
Mihin luulette että jengi on hävinnyt sieltä uudesta hatchista Clairen pakenemisen jälkeen? Missä Alex on hengaillut viimeiset 16v, tai siis miksei se pakene äitinsä luokse?

Nyt taas joku pätevä kertoo eilisen jakson numeron kun ei pystynyt näkemään, joten joutuu sen muualta hankkimaan, ettei jää mistään paitsi. Kiitoksia jo etukäteen.

zii sanoi:
Hyvä episodi taas kerran (s02e15).
Mihin luulette että jengi on hävinnyt sieltä uudesta hatchista Clairen pakenemisen jälkeen? Missä Alex on hengaillut viimeiset 16v, tai siis miksei se pakene äitinsä luokse?

alexhan vietiin äidiltään sylivauvana joten hyvin mahdollista ettei hänelle ole kerrottu äidistään tai tiedä tämän olevan elossa, jos hän pakenisi niin mihin menisi?

Oon katsonu kaikki jaksot mitä tullu :hyper: Uskomaton sarja!

Rakastuin siihen latinokissaan.. :haart: Mutta ne kerro enempää jos te seuraatte sitä telkusta :rolleyes:

EDIT: Jaahas siis melkeinpä kaikki katsoo jenkkien mukaan sitä..

Mulder sanoi:
Oon katsonu kaikki jaksot mitä tullu :hyper: Uskomaton sarja!

Rakastuin siihen latinokissaan.. :haart: Mutta ne kerro enempää jos te seuraatte sitä telkusta :rolleyes:

EDIT: Jaahas siis melkeinpä kaikki katsoo jenkkien mukaan sitä..

Kerro toki mutta käyttä spoiler tageja

Siinä se sit on..

Spoiler:
Michelle Rodriguez aka. Ana-Lucia Cortez on aika kuumaa lihaa :o Ensin luulin että se Kate ois sarjan kuumin pakkaus mutta sit tuli LATINOU HIIIT :haart:

Ihanaa! 2-15 jakso oli kyllä kiva. Alkaa päässä vaan kehitteleen hullumpia ideoita.

Mulder: Voisit vaihtaa sigua hieman: Never Trust Sawyer :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom