Lost season 6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kotipohja

VIP
news6poster.jpg

"Lost Season 6 is scheduled to be the final season of Lost. It has been confirmed in an ABC press release.

It will air from February-May 2010. It was originally intended to include 16 episodes. Due to the 2007 WGA strike and producer requests, it will now comprise 18 produced hours"

Meinaako porukka vielä jaksaa seurata lostin viimeistä kommellusta? Ite odotan kyllä kuin kuuta nousevaa, edellinen kausi jäi niin homohyvään kohtaan. Vitoskausi oli niin kovaa settiä joka jakso ettei tästäkään voi tulla ihan mätää. 4 kautta itse en edes aktiivisesti seurannut, mutta jostain tuli kipinä takaisin raiteille.

Ja muistin virkistykseksi: http://www.youtube.com/watch?v=AMOVqZFsdNw

:kippis1:

Pakkohan tätä on taas seurata. Nyt kun olen toipumassa olkapääleikkauksesta olen katsonut uudestaan kolme ensimmäistä kautta parin jakson päivävauhdilla! Olen kyllä samaa mieltä siitä, että vitoskausi oli aivan loistava.

Oon sitä mieltä, että paras sarja ikinä. Tai ainakin paras niistä mitä itse olen seurannut. Kyllä tulee katsottua.

Oon sitä mieltä, että paras sarja ikinä. Tai ainakin paras niistä mitä itse olen seurannut. Kyllä tulee katsottua.

Samat sävelet, kikuli pystyssä odotellaan.

Eihän tota nyt voi loppumetreillä lopettaa, kun on tänne asti jaksanut seurata. Pakko katsoa vaikka väkisin samalla netissä surffaten.

Ehdotottomasti paras sarja ikinä. Aika fanaattisesti tullu totakin seurattua, eikä pysty oottaa että näkee minkälaisen lopun he on tolle sarjalle keksineet. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkohan se nyt on tuo loppu katsoa kun jaksoi ensimmäiset viisi kautta tarpoa. Saa kyllä olla aika legendaarinen loppu.

Kyllä alkoi syömään tuo Sawyerin tunteilu. Se on loputtava! Tai ei oo Saarelta pois tulemista. Olis muuten todellinen antikliimaksien antikliimaksi, kun viimeisessä jaksossa kävis ilmi, että Jack näki vaan unta. Ja syksyllä ilmoitetaan, että sarja jatkuu vielä kuus tuotantokautta, jossa selviää, että näkikö Jack sittenkään unta.

Ai loistava aloitus? Mun mielestä oli todella laimea startti viimeiselle kaudelle. Toivottavasti lähtee tuosta etenemään hieman fiksummin.

Kyllä alkoi syömään tuo Sawyerin tunteilu. Se on loputtava! Tai ei oo Saarelta pois tulemista. Olis muuten todellinen antikliimaksien antikliimaksi, kun viimeisessä jaksossa kävis ilmi, että Jack näki vaan unta. Ja syksyllä ilmoitetaan, että sarja jatkuu vielä kuus tuotantokautta, jossa selviää, että näkikö Jack sittenkään unta.

Jepjep :D ...ite kerkesin jo hieman kyllästymään Lostiin mutta pakkohan viimeinen kausi on katsoa että näkee mistä on ollut kyse. Suuri pelko vaan on että nyt kun tuota loppua on hehkutettu jo viisi tuotantokautta, ei loppuun olekkaan keksitty niin hienoa päätöstä mitä ihmiset odottavat.

Olis muuten todellinen antikliimaksien antikliimaksi, kun viimeisessä jaksossa kävis ilmi, että Jack näki vaan unta. Ja syksyllä ilmoitetaan, että sarja jatkuu vielä kuus tuotantokautta, jossa selviää, että näkikö Jack sittenkään unta.

Itse kans pahoin pelkään, että tähän sarjan juoneen on sotkettu perinteinen "tapahtuikin vain unessa"-juonikäänne. Tuolla tavalla pyyhittäisiin koko sarjan mystiikka pitkälti pois. Olisi liian helppo tapa lopettaa sarja. Vaadimme oikeita selityksiä savumörölle, aikamatkailulle ym. tapahtuneelle! ;)

Ai loistava aloitus? Mun mielestä oli todella laimea startti viimeiselle kaudelle. Toivottavasti lähtee tuosta etenemään hieman fiksummin.

Komppaan. Muutama kiva juttu selvisi, mitään sen radikaalimpaa ei tapahtunu... Ja se pomppi koko ajan 3 "eri" paikassa :curs: Enemmän odotin, mutta ei tääkään huono alotus ollut :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom