Lost Season 4 (spoilers, jenkkien tahti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja könde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi vittu ne tappo rousseaun, mä nii toivoin ja odotin, että rousseaun flashbackit näytettäis, ja minusta ne podcasteissa taisi lupaillakin sitä viimevuonna ne tuottajat.. prkl! Suosikkeja koko sarjassa se oli..

Muuten ihan hyvä jakso, mutta ei ois saanu tappaa rousseauta.

Eiköhän rousseaun flashbackki vielä sielt tule ;)

Ei se rosso delannut kuitenkaan, vaan johonkin lapaluuhun osui. Mua edelleen ottaa suunnattomasti päähän se, ettei kukaan kyseenalaista tai kysy mitään tuossa sarjassa. Vaikee istua nyt porukalla alas ja nostaa kissa pöydälle.

Juoni on jo niin vitun sekaisin, että kohta alkaa paukkumaan epäkoogisuuksia ja päällekkäisyyksiä. Tauko tekee hyvää, tauon jälkeen alkaa muuten samoihin aikoihin Moonlightin kakkoskausi.

On kyllä vauhdikkaita jaksoja nämä 8 ekaa, tosiaan alkaa pakka olemaan pian niin sekaisin että menis helposti varmaan loput jaksot niitä selitellessä. Melkein pitäis ykkös-season paukuttaa tossa läpi ja palauttaa alkupuolen tapahtumia mieleen.

Ei se rosso delannut kuitenkaan, vaan johonkin lapaluuhun osui. Mua edelleen ottaa suunnattomasti päähän se, ettei kukaan kyseenalaista tai kysy mitään tuossa sarjassa. Vaikee istua nyt porukalla alas ja nostaa kissa pöydälle.

Juoni on jo niin vitun sekaisin, että kohta alkaa paukkumaan epäkoogisuuksia ja päällekkäisyyksiä. Tauko tekee hyvää, tauon jälkeen alkaa muuten samoihin aikoihin Moonlightin kakkoskausi.

Mitähän tuosta pitäisi kyseenalaistaa? Eikö ensin kannata katsoa mihin juoni etenee?

Kerro kun löydät epäloogisuuden...

Mitähän tuosta pitäisi kyseenalaistaa? Eikö ensin kannata katsoa mihin juoni etenee?

Kerro kun löydät epäloogisuuden...
Tarkoitin, ettei kukaan sarjassa kyseenalaista mitään, vaan ovat totaalisia idiootteja kaikki. Luulisi nyt vähän heräävän enemmän kysymyksiä, jotka sitten otettaisiin selville väkisin. Esim joka toinen noista on nähnyt sen mustan pierun metsässä, luulisi jo heräävän kysymys "mikä vittu se on?" ja sitä tivattaisiin vaikka sitten Penalta. Ja mikä jumalauta siinä on, että Locke vain kaivaa nenäänsä ja jengi on vieressä huuli pyöreänä yhtään tivaamatta että WTF?

Epäloogisuuksia taitaa olla nyt jo ihan älyttömästi. Desmond ja Sayid pääsivät sinne veneelle, mutta mitäs sitten? Jätkät hilluu siellä kun kotonaan, hengaa hytissä muina miehinä. Aikaisemmin Desmond hyppi sähköjäniksenä pitkin saarta ja Sayid oli valmis vetään läpi saaren jonkun yhden ihmisen takia, nyt ei poikia kiinnosta enää mikään. Vähän käytiin kovistelemassa Johnssonia ja se siitä. Ovat jo 3 jaksoa hilluneet botskilla, eikä asia ole edennyt mihinkään.

Kyllähän Locke kysy Penalta että mikä se pieru on, ei vain Pena tiennyt/halunnut kertoa ja Locke meinas ampua sen...
Mutta vähän kyl itteänikin sapettaa kun kukaan ei kysele mitään, esimerkiksi black rockista.
Kyllähän ne taas toisaalta ajallaan selviää eikä olis hirveen viihdyttävää katella ku Locke tivaa Benilt tietoo "Kerro nyt...kerrooo....kyl sie tiiät kuitenkii kerro hei!"

Siinä se juttu onkin; sitä olis vittumaista katsella, jos kaikki koko ajan kyselisivät ja valittaisivat saaren kummallisuuksista. Vaikka kieltämättä ärsyttää joskus toi juttu, ettei ketään sarjan hahmoista tunnu kiinnostavan saaren oudot asiat ja tapahtumat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäiskettä välillä, mutta edelleen kukaan ei ole että WTF???? kun se pieru taas tuli.

Kyllähän Locke oli?? Ja sanokii siint Benille. Toivon mukaan pääsevät ens jaksos Jacobille ja se kertois sit mikä se savu on...

Mä olin ihan vitun innoissani ku hämärä savumörkö teki paluun! Vähän sai odottaa mut toivo heräsi, että joskus Ben, Jaakoppi tai joku muu antais vähän vastauksia et mikä heelvatti se on.

Nyt tuntuupi siltä, että tuskin käsikirjoittajillakaan on suurempaa käryä siitä mistä tässä kaikessa on kysymys. Tuskalla koittavat viedä juonta eteenpäin, eikä loppua näy. Luultavasti jossain vaiheessa Jack herää omasta sängystään ja kaikki olikin unta. Ja tosiaan alkaa nyppimään tuo ihmisten järjetön epälooginen käytös. Kukaan ei kysy mitään, eikä kerro mitään.

- Meidän pitää mennä tonne noin
- Miks?
- Muuten kuollaan.
- Ai no ok, mennään sit...miks sulla on kuivattu kirahvinpää housuissa?
- Et halua tietää.
- Ok, sopii mulle. Mullakin on muuten järjetön salaisuus, haluutko tietää?
- En. Odotan mielummin pari jaksoa ja saan sitten sattumalta tietää (kun on liian myöhäistä).

Nyt tuntuupi siltä, että tuskin käsikirjoittajillakaan on suurempaa käryä siitä mistä tässä kaikessa on kysymys. Tuskalla koittavat viedä juonta eteenpäin, eikä loppua näy. Luultavasti jossain vaiheessa Jack herää omasta sängystään ja kaikki olikin unta. Ja tosiaan alkaa nyppimään tuo ihmisten järjetön epälooginen käytös. Kukaan ei kysy mitään, eikä kerro mitään.

- Meidän pitää mennä tonne noin
- Miks?
- Muuten kuollaan.
- Ai no ok, mennään sit...miks sulla on kuivattu kirahvinpää housuissa?
- Et halua tietää.
- Ok, sopii mulle. Mullakin on muuten järjetön salaisuus, haluutko tietää?
- En. Odotan mielummin pari jaksoa ja saan sitten sattumalta tietää (kun on liian myöhäistä).
Samaa olen itsekkin miettinyt, kukaan ei ihmettele mitään. Kyllä kait jääkarhu sentään vähän suurempaa kummastelua saisi aikaan. Kait tässä jotain suurempaakin aikamatkailua tulee kun se yksi muija löysi sen jääkarhun fossiilin jostain sahrasta tai mistä olikaan, kaulassa se firman logo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom