Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä aivan tosi. Itsekin katsoin Lostin ykköskauden melkein putkeen läpi, kuten myös Prison Breakin. Toimii huomattavasti paremmin noin. Mutta nyt on vähän vaikea jättää katsomatta kun uusi jakso tulee ulos.Tyhmää katsoa tv-tahtiin mitään tällaisia sarjoja. Itse olen aiemmat 3 kautta katsonut 1 dvd per ilta -periaatteella, joskus useampikin ja paljon paremmin pystyy eläytymään koko sarjaan. Pääsee tavallaan itsekin saarelle kun katsoo ja katsoo vain eikä loppua tule :D
Mun mielestä oli suorastaan loistava jakso. Pitkästä aikaa senlainen jakso, jossa ei tullut edes vilkaistua kelloa tuota katellessa. Ja saatiinhan tuossa varmistus, että saarella tai sen ympärilla on jonkinlainen aikavääristymä.
On muuten tuo Desmondin ja Penelopen rakkaustarina 100 kertaa uskottavampi kuin esim. Katen ja Sawyerin.
Huomattavasti paremmat näyttelijät. Itsekkin panin merkille, että oikeasti kiinnosti heidän suhde ja lopussa hymy nousi suupielille kun he jälleen "kohtasivat".
Evangeline on aika yksiulotteinen näyttelijä.
Kyllähän niitä vastauksia näyttää taas tulevan tasaseen tahtiin :D
Michaelin olo Benin vakoojana ei kyllä ollut niinkään iso yllätys, kiva kuitenkin kun saatiin vahvistus siintä minne Michael meni...missä Walt?
Jos ens jaksos se alkaa taas huuteleen "Where is my son!?" "I want my son back!" niin sitte alkaa päitä tippumaan :D
Here we go again! Torstaina alkaa jenkeissä 4. tuotankokausi Lostista ja 16 jaksoa olisi tulossa tähän kauteen. Tosin 8 jaksoa on ilmeisesti vasta saatu valmiiksi tämän käsikirjoittajien lakon takia.
Mä taas muistin, että se vene, jolla Michael ja Walt lähti olis räjähtänyt...oonko ihan väärässä? Vai räjähtikö joku toinen vene...
Tämän viikon jakson (eli juurikin 8. jakso) jälkeen Losti jää jenkeissä ~4 viikon tauolle ja tuotantokausi jatkuu vielä viiden jakson voimin joskus huhtikuun loppupuolella.Onko tähän saatu mitään päivitystä?
Kaiken takana on Ben.Miksi se se Michael ei maihin kotiin saarelta päästessään kertonut mitään, eikä Walt ilmeisesti myöskään kertonut mitään. Tutut,työkaverit sukulaiset, lehdistö uutiset