Lost Season 4 (spoilers, jenkkien tahti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja könde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä taasen alkaa olemaan jo hieman väsynyttä vänkäämistä koko sarja, alussa oli NÄIN paljon mielekkäämpää. Ei silti, pakko se on aina uusi jakso katsoa. :-)

Tyhmää katsoa tv-tahtiin mitään tällaisia sarjoja. Itse olen aiemmat 3 kautta katsonut 1 dvd per ilta -periaatteella, joskus useampikin ja paljon paremmin pystyy eläytymään koko sarjaan. Pääsee tavallaan itsekin saarelle kun katsoo ja katsoo vain eikä loppua tule :D

Tyhmää katsoa tv-tahtiin mitään tällaisia sarjoja. Itse olen aiemmat 3 kautta katsonut 1 dvd per ilta -periaatteella, joskus useampikin ja paljon paremmin pystyy eläytymään koko sarjaan. Pääsee tavallaan itsekin saarelle kun katsoo ja katsoo vain eikä loppua tule :D
Tuo on kyllä aivan tosi. Itsekin katsoin Lostin ykköskauden melkein putkeen läpi, kuten myös Prison Breakin. Toimii huomattavasti paremmin noin. Mutta nyt on vähän vaikea jättää katsomatta kun uusi jakso tulee ulos.

Mun mielestä oli suorastaan loistava jakso. Pitkästä aikaa senlainen jakso, jossa ei tullut edes vilkaistua kelloa tuota katellessa. Ja saatiinhan tuossa varmistus, että saarella tai sen ympärilla on jonkinlainen aikavääristymä.

On muuten tuo Desmondin ja Penelopen rakkaustarina 100 kertaa uskottavampi kuin esim. Katen ja Sawyerin.

Huomattavasti paremmat näyttelijät. Itsekkin panin merkille, että oikeasti kiinnosti heidän suhde ja lopussa hymy nousi suupielille kun he jälleen "kohtasivat".

Evangeline on aika yksiulotteinen näyttelijä.

Huomattavasti paremmat näyttelijät. Itsekkin panin merkille, että oikeasti kiinnosti heidän suhde ja lopussa hymy nousi suupielille kun he jälleen "kohtasivat".

Evangeline on aika yksiulotteinen näyttelijä.

Jep, näyttelijöissähän se suurin ero on. Meinas mennä joku roska silmään jakson lopussa kun Desmond sai soitettua sen puhelunsa kahdeksan vuoden tauon jälkeen ;)

ahhhh... saimpas imeskeltyä kaikki tähänastiset jaksot koneelle, ja voi juku että ovatkin onnistuneet säilyttämään kiinnostavuuden hyvin tälläkin kaudella.

Hupen kanssa tahdista samaa mieltä. Vittumaista kituuttaa jakso ja viikko kerrallaan eteenpäin, mieluummin katselen samaa sarjaa ilta yhdeksästä aamu viiteen saakka putkeen ja näkee aiheesta seuraavan päivän häiritseviä unia.

Kunpa pystyisiki olemaa kattomatta joka perjantai sen uuen jakson ja keräis niit monta jaksoo jotka kattois putkee....mut ku ei pysty ni ei pysty :(

"See you guys at the dinner"- OLD HENRY GALE!!

Haha jälleen huippujakso ja vihdoinkin Jackin ja Julietin suhde sai uutta vauhtia!

Kyllähän niitä vastauksia näyttää taas tulevan tasaseen tahtiin :D
Michaelin olo Benin vakoojana ei kyllä ollut niinkään iso yllätys, kiva kuitenkin kun saatiin vahvistus siintä minne Michael meni...missä Walt?

Jos ens jaksos se alkaa taas huuteleen "Where is my son!?" "I want my son back!" niin sitte alkaa päitä tippumaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän niitä vastauksia näyttää taas tulevan tasaseen tahtiin :D
Michaelin olo Benin vakoojana ei kyllä ollut niinkään iso yllätys, kiva kuitenkin kun saatiin vahvistus siintä minne Michael meni...missä Walt?

Jos ens jaksos se alkaa taas huuteleen "Where is my son!?" "I want my son back!" niin sitte alkaa päitä tippumaan :D

Mä taas muistin, että se vene, jolla Michael ja Walt lähti olis räjähtänyt...oonko ihan väärässä? Vai räjähtikö joku toinen vene...

Here we go again! Torstaina alkaa jenkeissä 4. tuotankokausi Lostista ja 16 jaksoa olisi tulossa tähän kauteen. Tosin 8 jaksoa on ilmeisesti vasta saatu valmiiksi tämän käsikirjoittajien lakon takia.

Onko tähän saatu mitään päivitystä?

Mä taas muistin, että se vene, jolla Michael ja Walt lähti olis räjähtänyt...oonko ihan väärässä? Vai räjähtikö joku toinen vene...

Joo se oli tämä ensimmäinen vene, jolla Jin, Sawyer, Michael ja Walt yrittivät karkuun. Othersit tuli ja nappasi Waltin, ampuivat Sawyeria ja räjäyttivät veneen. Myöhemminhän sitten Michael ja Walt pääsivät toisella veneellä saarelta pois.

Onko tähän saatu mitään päivitystä?
Tämän viikon jakson (eli juurikin 8. jakso) jälkeen Losti jää jenkeissä ~4 viikon tauolle ja tuotantokausi jatkuu vielä viiden jakson voimin joskus huhtikuun loppupuolella.

Mielettömän koukuttava sarja - ja tuotantokausi, ei voi muuta sanoa!

Tän viikon jakso(8. jakso) pitäisi päättyä johonkiin suht koukuttavaan cliffhangeriin, jos tuottajien puheita on uskominen :)
Alunperinhän ton tauon oli tarkotus olla 2-4kk, onneksi nyt kuitenkin lakko loppui ja tauko on vain 4vko.

Eipä tuo cliffhanger nyt mikään järkyttävä ollut, joitain hiippareita pusikossa. Todennäkösesti Benin porukkaa jotka majailee siellä Templessä.

Hyvä episodi muuten oli kyllä, nyt tulee vaan harmittavan pitkä tauko :( 25.4 jatkuu

voi vittu ne tappo rousseaun, mä nii toivoin ja odotin, että rousseaun flashbackit näytettäis, ja minusta ne podcasteissa taisi lupaillakin sitä viimevuonna ne tuottajat.. prkl! Suosikkeja koko sarjassa se oli..

Muuten ihan hyvä jakso, mutta ei ois saanu tappaa rousseauta.

Miksi se se Michael ei maihin kotiin saarelta päästessään kertonut mitään, eikä Walt ilmeisesti myöskään kertonut mitään. Tutut,työkaverit sukulaiset, lehdistö uutiset

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom