Lordin linnanjuhlat = iltapäivälehtien kostoisku

Oli vissiin iltapäivälehdille kova paikka, kun saivat Lordin ansiosta sapiskaa julkaistuaan Mr. Lordin oikeat kuvat.

Nyt näyttäs olevan jonkin asteinen kostoisku menossa.

Mustamaalataan Lordia kun ei linnanjuhliin tullutkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä oli mustamaalaamista? Kun kertoivat Linnan kannan kutsuvieraiden etiketin tulkintaan?
:jahas:

Edit: Näköjään Mr. Lordi on päivän Iltalehteen antanut oikein itse haastattelun mustamaalaamista varten.. ;)

Ohan se nyt idioottimaista, että herra kutsuttu juhliin ja rouva menee yksin. Laittaisitko itse rouvasi yksin esim kaverin häihin jos sinut olisi kutsuttu?

Hevi on parasta. Lordi heviä. Lordi on paras.
Iltapäivälehdet ei oo heviä. Iltapäivälehdet on paskaa. Paskalla ei ole väliä. End.

No joo

Olishan tuon tietenki vähn erilaillakin kirjoittaa. Jäi vain sellainen maku tuosta kirjoittelusta. Yritetään saada kansan silmissä Lordin mainetta poljettua.

Niin eipä siitä tainu olla aikaisemmin mitään lööpeissä, kun Valo ei ollut tullut juhliin. Vaikka oli kutsuttu??

Saas nähä joutuuko syömään kirjotelmansa :nolo:

Tässä asiassa, faktoja tuntematta, olen Mr Lordin puolella. Uskon että monsteri on ilmoittanut asiasta, ja kysynyt onko homma ok. Sit tää neiti-joku-kansliopäällikkö-tiedotus-sohlaaja on mokannu, tai ehkä unohtanut ko. asian. Mutta ei kai ne nyt voi myöntää virhettään, nehän on valtion hommissa.

On se nyt niiin kauheaa jos ois menny juhliin ilman maskeja,aikuiset miehet:D ...

Ohan se nyt idioottimaista, että herra kutsuttu juhliin ja rouva menee yksin. Laittaisitko itse rouvasi yksin esim kaverin häihin jos sinut olisi kutsuttu?

En minä sitä kiellä etteikö etiketti virhettä olisi ja olisi sen voinut toisellakin lailla hoitaa.

Kysymys olikin vain siitä että mustamaalako iltäpäivä lehdet kostoksi??

Se, että Lordia ei päästetty paikan päälle puvussaan oli oikein. Etikettiin eivät mitkään monsteripuvut kuulu.
Se, että Putansuun rouva tuli paikalle on etiketin vastaista.
Se, että tästä jutusta jauhetaan vielä juhannuksenakin on täysin perseestä ja naurettavaa.

Se tässä on paskamaista, että Lordia syytetään siitä mitä hänen vaimonsa on tehnyt tietämättä taustoja. Tietty tuskin vaimo on sinne mennyt ilman, että se on mr. Lordin kanssa sovittu. Moukka mikä moukka.

Se, että Lordia ei päästetty paikan päälle puvussaan oli oikein. Etikettiin eivät mitkään monsteripuvut kuulu.
Se, että Putansuun rouva tuli paikalle on etiketin vastaista.
Se, että tästä jutusta jauhetaan vielä juhannuksenakin on täysin perseestä ja naurettavaa.

Mun mielestä Mr. Lordi ja Hra Putaansuu ei ole sama asia. Ne on toisensa alter egoja. Lordi yhtyeineen voitti euroviisut eikä Putaansuu & Co. Jos Lordi kutsutaan linnaan, niin ei ketään kiinnosta nähdä herra Putaansuuta siellä. Lordin pukuongelmat ymmärrän, mutta olis ollut hauska nähdä koko bändi smokeissa ja iltapuvussa naamarit päässä.

Se, että rouva Putaansuu oli siellä yksin, ei ehkä ollut soveliasta mutta harva tälläkään foorumilla jättäisi kutsun käyttämättä. Tuskin tämä pariskunta saa toista kutsua linnaan tulevaisuudessa.

Siinä olet oikeassa, turha tätä on jauhaa juhannukseen asti. Asia oli bandin oma ratkaisu ja siitä ei kenellekään syntynyt mielipahaa suurempaa haittaa.

Tuli vain mieleen, että eikö niillä ole siellä linnassa joku nimilista kutsutuista? Olisko toi pitänyt edes päästää sisään?

Jos yhtään on tämän päivän lööppejä uskominen, lordi oli ollut yhtedessä "linnaan" ja oli sovittu, että emäntä tulee juhliin, lordi ei. Jos tämä pitää yhtään paikkansa niin olisivat nyt silloin kertoneet ja aukaisseet suunsa että se ei ole soveliasta eivätkä alkaisi jälkikäteen itsemään asiasta.

Jos yhtään on tämän päivän lööppejä uskominen, lordi oli ollut yhtedessä "linnaan" ja oli sovittu, että emäntä tulee juhliin, lordi ei. Jos tämä pitää yhtään paikkansa niin olisivat nyt silloin kertoneet ja aukaisseet suunsa että se ei ole soveliasta eivätkä alkaisi jälkikäteen itsemään asiasta.

Jep ja siinä jutussa myös mainittiin, että Putaansuun vaimo tuli ohi kättelyjonon. Tämä tuskin olisi ollut mahdollista ilman etukäteiskontaktia "Linnaan"?

Iltalehti sanoi:
Putaansuun vaimo Johanna Askola-Putaansuu osallistui viime keskiviikkona Linnan juhliin yksin ilman muita yhtyeen jäseniä. Hän saapui paikalle virallisen kättelyjonon ohi.

Mitä se kansliapäällikkö nyt on mokannut? Etikettivirhe on etikettivirhe. Eikä se virkamies siitä mitään valittanut. Iltalehdet on itse soittaneet sille ja kysyneet että oliko virhe, totta kai se vastasi myöntävästi -> siitä revitään sitten loputtomasti lööppejä kun ei muutakaan ole. Nythän kanslia on ilmoittanut ettei se enää viitsi kommentoida koko aihetta. Tuota ne lehdet tekee. Kaivavat paskaa ja sitten pistävät juttuihinsa niiden ihmisten naamoja joita toivovat syytettävän. Nyt kansa ei tykkää kansliapäälliköstä, vaikka lehdistö on itse se joka asian julkisuuteen kaivoi ja retosteli. Mission completed.

edit: ja miksi se vaimoke sitten pääsi sinne yksin? No se nyt vasta olisikin epäkohteliasta ja etiketin vastaista sanoa kutstuvieraalle että et pääse kun tulisi muuten etikettivirhe. No ehkä silloin jos joku halme yrittäisi sisään salihousuissa ja vyölaukussa...Eikäs se Lordin vaimo siellä mitään haittaa tehnyt. Lehdet tekevät juttua väkisin.

imo lordin puolelta ihan täyttä perseilyä. käsittääkseni mitään ilmoitusta keltään bändin jäseneltä ei tullut kutsun hylkäämisestä, ja sitten kaikenlisäksi vielä laitetaan vaimo paikalle. Hohhoi..

edit. No onpas outo soppa, lordi väittää että on sovittu ja tiedotuspäällikkö ei kommentoi.

Se tässä on paskamaista, että Lordia syytetään siitä mitä hänen vaimonsa on tehnyt tietämättä taustoja. Tietty tuskin vaimo on sinne mennyt ilman, että se on mr. Lordin kanssa sovittu. Moukka mikä moukka.

Lordi: Saatiin kutsu linnanjuhliin.
Vaimo: Jihaa!
Lordi: Mutta ei me voida mennä sinne ilman maskia.
Vaimo: Mutta linnanjuhlat ovat minun unelmieni täyttymys. Eikö me voitais, pliis?
Lordi: Ei mennä ilman maskia.
Vaimo: Eiks me voitas?
Lordi: Ei.
Vaimo: Eiks me voitas?
Lordi: Ei.
...
...x 1000
...
Vaimo: Enkö mä vois mennä yksin?
Lordi: Ihan sama, ei jaksa tapella.

Loppu onkin sitten historiaa...

Latest posts