Lordin linnanjuhlat = iltapäivälehtien kostoisku

Mun mielestä koko linnanjuhlat on ihme pelleilyä. Vaikka tuntuuhan se oudolta ajatukselta, että sinne tultais hirviömaskeissa, mun mielestä siinä huomas, millasta teatteria koko tapahtuma on, kun sitä ei sallittu. Ei niin voi tehdä, koska se ei ole "sopivaa". Mitäköhän väliä sillä on, missä vaatteissa sinne tulee tai on tulematta? Eiks se oo normaalistikin jokaisen oma asia? Yhtä naurettava juttu on tämä, että siitä nostetaan kohu, kun Lordin vaimo oli siellä yksin. Ei ole sopivaa? Mitä väliä? Ketä kiinnostaa? Tuskinpa kukaan on tosta oikeesti suuttunu ja jos on, vika on ehkä jossain muuualla...

Kyllä maar kutsuja saa sentään päättää juhliensa pukukoodista. Ei se monissakaan tilaisuuksissa ole ihan oma asia mitä on päällä. Mutta taisitkin kirjoittaa tuon vähän niin kuin vitsinä/sarkastisesti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äijät jauhaa paskaa sivutolkulla, ettekä tajua: Lordi kärsii bigoreksiaa vastaavasta taudista. Mä oon kuullut juttua, että Putaansuu ei ilman maskia pysty ulos edes menemään. Pelkää, että kasvot syttyy tuleen tms. Korjatkaa jos olen väärässä? :rolleyes:

Äijät jauhaa paskaa sivutolkulla, ettekä tajua: Lordi kärsii bigoreksiaa vastaavasta taudista. Mä oon kuullut juttua, että Putaansuu ei ilman maskia pysty ulos edes menemään. Pelkää, että kasvot syttyy tuleen tms. Korjatkaa jos olen väärässä? :rolleyes:

Ilmankos se oli niin ehdoton sen asian kanssa ;)

Itse olisin mielelläni nähnyt Lordin saapuvan tyylikkäästi frakissa, silinterissä ja viitassa. Kaikinpuolin muuten etiketin mukaisesti mutta jalassa tolppakengät ja maskit naamassa.

Ei minustakaan sinne olisi se koko show sopinut. Mutta edellämainitulla tavalla olisi ollut ihan mielenkiintoista nähtävää.

Mun mielipide on, ettei linnanjuhliin mennä missään maskeissa, vaan pistetään puku päälle. Mun mielestä se halventaisi niitä juhlia, jos sinne jollain maskeilla tultais :( :S

Jospa putaansuu olikin juhlissa? Halosen kans tehneet diilin että päästetään äijä vähin äänin sisään. Ja osaahan jannu maskeerata, sehän on voinu olla siellä ties kuinka taviksen näkösenä.

Jälestäpäinkään loordi ei ole voinut kertoa tempauksesta ja sanoa "Hähää, ettäpä vaa huomanneekkaa että mie olinki juhulisa!", koska lässylehet alkas seuloon kaiken kuva- ja videomateriaalin juhlista ja alkasivat listojen kanssa tutkimaan kuka on kuka. Lopulta tunnistamattomaksi jääneen kuva julkasta lehen kannessa otsikolla "Mr Lordin uusi lookki, vain *****:ssa" tai "Putaansuu sittenkin linnassa". Kuvan voisi julkaista vaikka loordi ei naamaansa paljaana näkösälle halua, koska linnanjuhlissa on lupa kuvata ja kansalla on oikeus tietää ketkä siellä verorahoilla juhlivat.

Kyllä maar kutsuja saa sentään päättää juhliensa pukukoodista. Ei se monissakaan tilaisuuksissa ole ihan oma asia mitä on päällä. Mutta taisitkin kirjoittaa tuon vähän niin kuin vitsinä/sarkastisesti?

Öh... No en oikeestaan kirjottanut sitä yhtään vitsinä :D En tosin ottanut huomioon tota, että kutsuja saa päättää pukukoodin, mutta pysyn silti kannassani. Eihän ne oikeastaan oo mitkään Tarjan kutsut vaan pitkä perinne, jolla juhlistetaan suomen itsenäisyyttä (eliitti juhlii linnassa ja tavikset kattoo teeveestä, jipii). Mun mielestä tällasista asioista huomaa, että kyseessä on turhan jähmeä tilaisuus.
Vähän samanlainen juttu on mun mielestä se, kun linnanjuhlien joku rumpali oli kirjottanut rumpusettiinsä jotain tyyliin "Moi Anna!" (en muista enää oikeeta nimetä) lähettääkseen terveiset ystävälleen. Lehdessä oli tästä juttua ja lopussa sanottiin, että ei toistaseks ei olla linnan puolelta ryhdytty mihinkään toimenpiteisiin vaan lähinnä naureskeltu asialle. Se on hyvä, että ei ole. Miten tollasista asioista vois joku vetää herneen nenään?

Öh... No en oikeestaan kirjottanut sitä yhtään vitsinä :D En tosin ottanut huomioon tota, että kutsuja saa päättää pukukoodin, mutta pysyn silti kannassani. Eihän ne oikeastaan oo mitkään Tarjan kutsut vaan pitkä perinne, jolla juhlistetaan suomen itsenäisyyttä (eliitti juhlii linnassa ja tavikset kattoo teeveestä, heh). Mun mielestä tällasista asioista huomaa, että kyseessä on turhan jähmeä tilaisuus.

Vähän samanlainen juttu on mun mielestä se, kun linnanjuhlien joku rumpali oli kirjottanut rumpusettiinsä jotain tyyliin "Moi Anna!" (en muista enää oikeeta nimetä) lähettääkseen terveiset ystävälleen tv:n kautta. Lehdessä oli tästä juttua ja lopussa sanottiin, että toistaseks ei olla linnan puolelta ryhdytty mihinkään toimenpiteisiin vaan lähinnä naureskeltu asialle. Se on hyvä, että ei ole. Miten tollasista asioista vois joku edes vetää herneen nenään?

Se, että Lordia ei päästetty paikan päälle puvussaan oli oikein. Etikettiin eivät mitkään monsteripuvut kuulu.
Se, että Putansuun rouva tuli paikalle on etiketin vastaista.
Se, että tästä jutusta jauhetaan vielä juhannuksenakin on täysin perseestä ja naurettavaa.

Täysin oikein!

=Nor;1336931] En tosin ottanut huomioon tota, että kutsuja saa päättää pukukoodin, mutta pysyn silti kannassani. Eihän ne oikeastaan oo mitkään Tarjan kutsut vaan pitkä perinne, jolla juhlistetaan suomen itsenäisyyttä (eliitti juhlii linnassa ja tavikset kattoo teeveestä, heh).

Vallassa oleva presidentti on kuitenkin perinteen mukaan kyseisten juhlien isäntä/emäntä. Kukaan presidenteistä ei ole halunnut lähteä muuttamaan perinteistä pukukoodia. Ymmärrän kyllä, että osa kansasta näkisi mielellään itsenäisyyspäiväjuhlien tanssilattialla Lordin, Nassesedän ja Pääsiäishanun kohtaamisen.

Mun mielestä tällasista asioista huomaa, että kyseessä on turhan jähmeä tilaisuus.
Oletan, että sun mielestä olisi kiva nähdä linanjuhlien tanssilattialla Lordin, Nassesedän ja pääsiäishanun kohtaaminen. Sitten ei olisi liian jähmeää. Mun ja monien muiden mielestä on kiva, että tilaisuus on hieman arvokkaampi.

Lehdessä oli tästä juttua ja lopussa sanottiin, että toistaseks ei olla linnan puolelta ryhdytty mihinkään toimenpiteisiin vaan lähinnä naureskeltu asialle. Se on hyvä, että ei ole. Miten tollasista asioista vois joku edes vetää herneen nenään?

Kuten huomaat, ei siellä niin hirveän jähmeitä olla.

Kappas, nännikohu :D (vidu, ihan ku joku näiden nänneistä välittäs, näkkyys vai ei)

Nyt Kiira Korpi

kiiraha_503_dh.jpg

Aikoinaan Jonna Tervomaa
(2005 Nännikohu Jonna Tervomaan nännit nousivat puheenaiheeksi Linnan kutsujen takia. Tervomaa oli jättänyt rintaliivit kotiin ja nännikohu oli valmis. - On kamalaa, että Suomen itsenäisyyspäivän vastaanotosta presidentinlinnassa otsikoihin nousee kaksi nänniä, joilla ei ole pikkuriikkisintäkään osaa eikä arpaa Suomen itsenäistymisprosessissa. On kamalaa, että nuo kaksi nänniä ovat minun, Jonna kirjoitti kotisivuillaan. Sivut kaatuivat pian suuren kävijämäärän vuoksi.)

linnamoka11MN_503_lj.jpg

Onhan se komeeta. Työpaikan kahvipöydässäkin on jälleen uutta puheenaihetta. Alkoikin jo kyllästyttämään, kun vanhat äijät jauhaa Salattujen elämien Isabella Holmin perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom