Voitto tuli showsta, joka johtuu pukujen ja paskan rokin yhdistelmästä.
Korjattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voitto tuli showsta, joka johtuu pukujen ja paskan rokin yhdistelmästä.
Ei se Lordi minun mielestäni mitenkään nolo ole. Tuo "tosissaan oleminen" on muutenkin aika liukuva asteikko. Onko AC/DC tosissaan, kun tekee vuosikymmenestä toiseen rokkia samalla kaavalla ja laulaja kuulostaa siltä kuin kalsarit olisivat pari kokoa liian pienet? Onko fifty cent tosissaan kun räpäyttää joka biisissä siitä, kuinka saa perää, fyrkkaa riittää, ja on muutenkin kova jätkä? Ovatko sankarihevibändit tosissaan? (väärinkäsitysten välttämiseksi sanottakoon, että kuuntelen itsekin AC/DC:tä, fifty centiä ja sankariheviä) Tietysti Lordi pukujensa ja rekvisiittansa kanssa vie tätä hommaa vielä pidemmälle, mutta mikäs siinä?Sinänsä hieno homma että suomalainen bändi pääsee Conaniin, mutta hävettää jo valmiiksi. Lordi on niin nolo viritelmä kuin olla ja voi, eri asia jos se olisi lasten bändi niin ok, mutta kaverit ilmeisesti vääntää tosissaan aikuisille tuommosta röllipeikkorokkia. Mikäpä minä olen huutelemaan, pitäs olla tyytyväinen Lordin puolesta kun saa näkyvyyttä ja feimiä.
En kyllä oikein tajua, että mikä siinä nyt niin säälittävää on. Eri ihmiset tykkää eri asioista. Esim. itse en millään jaksa kuunnella jotain siirappista ai laav juu -R'n'Btä, ja minun silmääni tuon tyylilajin muusikot ja heidän maneerinsa näyttävät aika hassuilta. En silti pidä mitenkään säälittävinä tyyppejä, jotka sellaisesta diggailevat. Tietysti siinä vaiheessa, jos raja fiktion ja todellisuuden välillä hämärtyy, ja aletaan oikeasti kaatelemaan hautakiviä ja polttamaan kirkkoja, niin homma on mennyt huonoksi. Mutta tätä varmaan tapahtuu enemmän teini-iässä kuin mainitsemiesi aikuisten miesten ja naisten keskuudessa. Sitäpaitsi Lordi ei edes kuulu tähän hautakivenkaataja-genreen.Koko hevimusiikin alalaji on jo itsessään niin kornia ja noloa että Lordi ei sitä pahemmaksi tee. Onko mitään säälittävämpää kuin aikuiset miehet ja naiset diggaamassa jotain hautakivien kaatamisesta örisevää menninkäistä?
Lippiksellä ja peltiviiksillä varustetut teinit luukuttammassa cascadaa torilla+ keski-ikäiset urpot laulamassa Kari Tapiota hirveässä tuubassa jossain räkälässä.Koko hevimusiikin alalaji on jo itsessään niin kornia ja noloa että Lordi ei sitä pahemmaksi tee. Onko mitään säälittävämpää kuin aikuiset miehet ja naiset diggaamassa jotain hautakivien kaatamisesta örisevää menninkäistä?
Koko hevimusiikin alalaji on jo itsessään niin kornia ja noloa että Lordi ei sitä pahemmaksi tee. Onko mitään säälittävämpää kuin aikuiset miehet ja naiset diggaamassa jotain hautakivien kaatamisesta örisevää menninkäistä?
Khöm, Ronnie James Dio. :whip:Nyt kyllä törkitään väärää suuntaa. Jos meinaat alkaa murskaamaan musiikkityylejä voisit edes ensin tietää mistä puhut, sillä hevimetallissa ei öristä, eikä hautakivien kaato ole ajatus ollut kellää tietämälläni yhtyeellä vaan sitä harrastavat nolot teinit. Myös kääpiöistä sen verran että tiedän vain kaksi ilmestystä ja he ovat Dani Filth ja Udo.
Samalla tavalla kun esim. Halmeella oli tai Aku Ankalla on kannatusta eduskuntavaaleissa.Etsä viitsitsä avata hieman, että millä se voitto sitten tuli?
:hyvä::hyvä:No hah hah. Eiköhän Lordia äänestetty siks, että kaikki muut esiintyjät oli naurettavia.
Ei tartte olla edes kovin kummoiset pakkelit ja vetimet, kun jo saa tämäkin ennätysmäärän levyjä myynyt yhtye hymyilyttämään.Lisäksi eihän ne metalliyhtyeet sen kummosempia ole ulkoisestikaan. KISSillä ja monilla metalli bändeillä on hassut kasvomaalauset ja kornit piikkihaarniskat, glam-rockaajat pukeutuvat naisiksi, räppärit pukeutuvat telttoihin seinäkellot kaulassa...
Ei se Lordin uskottavuutta tuo maskeeraaminen ainakaan syö, jos ei muillakaan.
Dani Filth näyttää olevan 165 cm ja Udo 169 cm. Reasonin mainitsema Dio taas 163 cm. Kukaan näistä ei mahdu kääpiön määritelmään, jos pilkkua aletaan viilaamaan.Myös kääpiöistä sen verran että tiedän vain kaksi ilmestystä ja he ovat Dani Filth ja Udo.
Dani Filth näyttää olevan 165 cm ja Udo 169 cm. Reasonin mainitsema Dio taas 163 cm. Kukaan näistä ei mahdu kääpiön määritelmään, jos pilkkua aletaan viilaamaan.
Samoin olen minä, ja siksi älähdinkin. :D En itseäni ihan kääpiöksi tunne vaikka pienikokoinen olenkin.Filth on nyt siinä rajoilla, mutta eräs ystäväni on Cradlen fani ja on täysin saman pituinen kuin Dani ja kyllä hän pienehkö on
On kerrassaan upeaa kuinka suomalaiset löytävät jokaisesta asiasta jotain hävettävää. Ei siis mitään kommenttia kellekään kirjoittajalle, mutta yleissävy ketjussa on melkein... sanoisinko "perisuomalainen"