Lordille kutsu Conaniin

Ikä
45
"Lordi esiintyy miljoonille katsojille 6. marraskuuta samana päivänä New Yorkissa nauhoitetussa tv-lähetyksessä. Lordi on ensimmäinen suomalaisbändi, jonka presidenttiämme Tarja Halosta hehkuttanut ja siksi Suomessakin vieraillut Conan O´Brien on kelpuuttanut vieraakseen.

- Mikäs siinä. Mukavaltahan kutsu tuntuu. Mutta pittää muistaa, että se on vain yksi keikka ja tv-esiintyminen muien joukosa, Mr. Lordi myhäilee.

Vierailukutsu tuli Lordille sopivaan aikaan, sillä ensi viikolla Deadache-albumin julkaiseva bändi on muutenkin keikkailemassa Amerikassa.

Konsertteja on kaikkiaan yksitoista Las Vegasia ja Hollywoodia myöten. Toisena esiintyjänä House of Blues-kiertueella on" ILTALEHTI

http://www.iltalehti.fi/viihde/200810208455314_vi.shtml

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joutuu kyllä katsoa tuo jakso.

Ihan hieno juttu että pääsevät soittamaan.

Jotenkin Lordin kommenteista saa aina sen käsityksen, että aivan ole sisäistetty sitä ettei se Euroviisu voitto nyt ihan tainnut tulla sen musiikin vuoksi. Eikä sen puoleen niiden pukujenkaan.

Toi jakso pitää kyllä silti katsoa.:jahas:

Jotenkin Lordin kommenteista saa aina sen käsityksen, että aivan ole sisäistetty sitä ettei se Euroviisu voitto nyt ihan tainnut tulla sen musiikin vuoksi. Eikä sen puoleen niiden pukujenkaan.

Toi jakso pitää kyllä silti katsoa.:jahas:

Etsä viitsitsä avata hieman, että millä se voitto sitten tuli?

Voitto tuli showsta, joka johtuu pukujen ja raskaa rokin yhdistelmästä. Mielestäni se on paras juttu Lordissa ja mikäpä olisi ollut parempi paikka tuollaiselle showlle kuin teennäiset ja naurettavat Euroviisut. Pitää katsoa toi Conan :)

Vaikka ei se Lordi munkaan suosikkibändi ole niin kyllä se silti mun mielestä paras bändi oli Euroviisuissa. Varmaan useimmat kuitenkin tajuaa että siihen ei hirveesti vaadita. :D

Jos bändille sattuu kiireitä niin voisivat lähettää Vesa-Matti Lordin sinne, se on melkein yhtä pelottava näky nykyisin.
veskuAML_vi.jpg

Loirin minäkin siellä mieluummin näkisin.

Sinänsä hieno homma että suomalainen bändi pääsee Conaniin, mutta hävettää jo valmiiksi. Lordi on niin nolo viritelmä kuin olla ja voi, eri asia jos se olisi lasten bändi niin ok, mutta kaverit ilmeisesti vääntää tosissaan aikuisille tuommosta röllipeikkorokkia. Mikäpä minä olen huutelemaan, pitäs olla tyytyväinen Lordin puolesta kun saa näkyvyyttä ja feimiä. :)

On kerrassaan upeaa kuinka suomalaiset löytävät jokaisesta asiasta jotain hävettävää. Ei siis mitään kommenttia kellekään kirjoittajalle, mutta yleissävy ketjussa on melkein... sanoisinko "perisuomalainen" :)

Parempaa musaa se Lordi tekee kuin mikään Mokoma tai mitä ne nykyajan hevibändit nyt onkaan.

Kaitpa tuo Lordin hirviömusiikki on ihan eri asemassa tuolla jenkkilässä kuin täälläpäin, joten eiköhän se ihan hyvin niille uppoo vaikka ei mulle. Hyvä homma kokonaisuudessaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom