LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
death metal-bändi :lol2:

Alec sanoi:
death metal-bändi :lol2:

Jooh. Kuulemma Lordi edistää satanismiakin.

Toimittajilla \ Kukkahattumammoilla on termit ja tiedot bändistä kohdallaan.

sfl sanoi:
Jooh. Kuulemma Lordi edistää satanismiakin.
toki.vähintään yhtä paljon kuin Alice Cooperkin.vähintään.
kaikkihan me olemme joskus kuunnelleet Schools Outin ja Billion Dollar Babiesin saatanallisia säveliä...Poisonista puhumattakaan!ikinä kuullut niin saatanallista biisiä!

japa sanoi:
Heh, Lordi voitti Suomen kautta aikojen parhaimman euroviisu biisin tittelin.

Heh, no tuon tittelin voittamiseen ei viälä palijua vaarita ;) Mutta hyvä homma kuitenkin!

Täällä vois olla galluppi Lordin sijoituksesta.

Mä olen varma että tänä vuonna suomi sijoittuu korkealle.

Se tulee riippuun hiukan erinäisistä seikoista, en oikein osaa arvioida miten asiat kääntyy Lordille sitten loppujen lopuksi. Nuorisoon Lordi varmasti uppoo kun häkä mutta ammattituomaristot ei välttämättä juuri tuu lämpeneen. Sekin tosin on vähän riippuvainen siitä kuinka huumorityyppejä ne on. Jos vanhempi väestö osaa suhtautua siihen sellasella terveellä huumorilla niin ei sitä ehkä siltä suunnalta heti tyrmätäkään.

Jos oon ihan rehellinen niin en jaksa oikein uskoa mihinkään huippumenestykseen. Lordi on liian erilainen eikä oikein istu ton pilipali-kilpailun varsinaiseen ideaan. Jos menestyy niin ihan hienoa mutta ei se menestymättömyyskään kyllä haittaa. Pääasia että nyt on siellä ylipäänsä ja jos jää viimiseks niin sehän on meille ihan normaalia.

E: SVT1:llä joku tanskalainen entinen viisuedustaja (vanhempi nainen) kommentoi Lordin esitystä ivallisesti että "uu-u, kylläpä nyt pelottaa - oikein naamarit ja kaikkee" ja haukku Lordin ihan pystyyn :david: . Just tollasella asenteella Lordi ei tuu saamaan paljoo sympatiaa.

tokkopaisto sanoi:
ammattituomaristot ei välttämättä juuri tuu lämpeneen.

Minkä ammattituomaristojen tulis lämmetä?
Euroviisuissa sellaisia ei ole.

Rontto sanoi:
Minkä ammattituomaristojen tulis lämmetä?
Euroviisuissa sellaisia ei ole.

emmä vaa tiiä :( .

eiku sitä nii että enpä tiedä sen tarkemmin euroviisusääntöjä, mutta olin vaan jostain käsittävinäni että kaikissa maissa ei sovelleta kännykkä-äänestystä niinkuin Suomen karsinnoissa. tämähän suosii nuorisolta heruvia äänisaaliita todella paljon. käsittääkseni on lisäksi uumoiltu että esim. kaikissa maissa ei tultaisi sallimaan Lordin saatanallisen lavaesiintymisen näyttämistä televisioruudussa.

voin olla hyvin väärässä mutta jos joku osaa tehdä yksityiskohtaista selkoa maakohtaisista käytännöistä ja seikoista jotka puoltavat/eivät puolla Lordin menetystä, niin olis hyvä juttu.

vielä itse itseäni lainaten >
palikka sanoi:
SVT1:llä joku tanskalainen entinen viisuedustaja (vanhempi nainen) kommentoi Lordin esitystä ivallisesti että "uu-u, kylläpä nyt pelottaa - oikein naamarit ja kaikkee" ja haukku Lordin ihan pystyyn :david: .

jos tällanen mentaliteetti saa yhtään jalansijaa niin ei tarvita matikkaneroa ymmärtään että jostain voitosta on ihan turha haaveilla.

Osallistutaampa itsekin.Itsehän en ole ollut mikään hirmu lordin fani,ennen kuin näin ne livenä n.vuosi sitten.Show toimii,ja ne menee sen oman kaavansa mukaan ja sillä selvä.Live bändinä oikein nautittavaa katsottavaa.
Itse olen heavy musiikin suhteen aikalailla kaikkiruokainen.Tai yleensäkin musiikin.

Kuuntelen esim.Teräsbetonia,jonkin verran lordia,metallicaa,dingoa,kotiteolisuutta,slayeria ym....eli kuhan on kitara,basso,rummut ja hyvä meininki,ni that´s it:rock:

Its veikkasin aikanaan Kreikkaa jalkapallon euroopanmestariksi.Kaikki nauroivat ja vittuilivat.Kuinkas sitten kävi?:lol2:
Tommi Evilästä sanoin jo hyvissä ajoin ennen MM-kisoja,että hän tulee ottamaan yllätysmitalin ja on suomen joukkueen musta hevonen.Töissähän mulle nauroi kaikki.Kuinka kävi?:lol2:
Ja kaikista näistä löin vetoa ja voitin rahaa ihan mukavasti:kippis1:

Nyt mulla on vähän sellainen aavistus,että Lordi jyrää euroviisuissa:worship:
Kovasti olen mainostanut,että lordi tulee olemaan vähintään kuuden parhaan joukossa.Ja aika yllättävää,että kaikki taas nauravat.Kohtahan se nähdään,että kuka viimeksi nauraa...

Ai niin,ja eihän Halmeenkaan pitänyt päästä eduskuntaan.Kuinka kävi?:lol2:

Ihan ok edustaja. Eurohumppa paskalla on yritetty,ei ole onnannu. Suomi on kuitenkin jonkinmoinen "hevituottaja" joten sopii hyvin.
Biisi tosin voisi olla parempi,siis Lordin biisi. Kerosäkeen "nousu" loppuu oudosti kesken. Suunnilleen siinä kohtaa kun on jo noustu pöydälle,otettu leveä haaraasento ja ... no sit jäädäänkin siihen eikä nosteta käsiä Platoon tyylisesti ilmaan.

No tää nyt ei oo mikään uutinen sinänsä mutta Lordin sijotus semeissä tulee kyllä kertoon todella paljon finaalista. Lordi on nimittäin biisillään selvästi yks neljästä parhaasta mitä semeissä on. Jos Lordi ei pääse finaaliin niin ihme on.

Kolme muuta jotka karsijoista nousee selvästi muiden yläpuolelle on Bosnia-Hertsegovina (musiikillisesti aivan loistava, juuri sitä mitä näissä pippaloissa haetaan, Lordi ei voi ikinä päihittää tämmösiä tuotoksia tällasissa kisoissa), Ruotsi (Carola joo, ja aika vahva Abba ratsastus, mutta silti) ja Belgia (Kate Ryan :kuola: ). Jos Lordi ei pääse semeistä jatkoon niin se on selkee viesti että tälläsia ei kaivata näissä hippaloissa.

Muuten tuolla semi-viisujen joukossa on aivan kauheeta kuraa. Siis ihan hirveetä sitä itteensä.

Lordi finaaliin stn :curs: !

hohoo, mähän en pysy kohta enää housuissani - viisujännitys nousee jo kattoa kohti :hyper: ! Lainaus IS:stä >

Kreikan viisuedustajan Annan ehdoton suosikki tänä vuonna on Lordi. Hän todella pitää Lordin kappaleesta ja ilmoitti sen ällistyneelle medialle eilen uutisissa. Annan mielestä Suomi on ainoa varteenotettava vastustaja.

LORDI :rock: !

Suositut

Back
Ylös Bottom