Loputon nälkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ehkä muilla on oikeasti nälkä, mutta itselläni olen huomannut kautta aikojen, että jos tarkkailen syömisiäni liikaa, on seurauksena jatkuva ruuan himo. Kai se on juuri sitä "suun nälkää".

Sitten taas niinä aikoina, kun elämässä on muuta ajateltavaa, niin tuo ylimääräinen nälkä jää pois, ja pitää oikeen muistuttaa itseään syömisestä. Mulla kyse on siis psykologisesta ilmiöstä. Keho ja mieli on erottamattomasti yhtä ja mielen loihtima nälkä voi tuntua lähes yhtä aidolta kuin oikea nälkäkin.

Mä yritän olla koskaan miettimättä noita syömisjuttuja liian tarkasti. Tiedän mitä raaka-aineita syön ja suurinpiirtein kuinka usein jne. Se riittää mulle. Jos alan miettiä, että kahden tunnin päästä saan syödä purkin rahkaa ihanien ananaspalojen kanssa, niin taatusti on nälkä sillä sekunnilla ja hirveä tuska odottaa se kaksi tuntia.

Tosin mun ei tarvikaan omistaa ajatuksia ruualle, kun olen sadan vuoden päässä kisaamishaaveista ja muusta :D Mutta kohtalaisen hoikassa kunnossa tällä taktiikalla kyllä pysyy, se on kokeiltu. Eli turha syöpöttely jää pois, kun ei tee ruuasta kiellettyä hedelmää.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämon ihan tuskaa, kun mun täytyy verikokeitten taki olla syömättä 12 tuntia.... tiukkaa tekee ja maha pitää hirveetä meteliä... :curs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom