Loma + ravinto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xami81
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Kuinkas pakkislaiset järjestää lomalla syömisensä ja ennen loman alkua reenit? Eli itse olen etelään avopuolison kanssa lähdössä ja se sekoittaa luonnollisesti reenit ja syömiset, mikä on varmaan psykologisestikin ja fyysesestikin ihan hyvä asia kun ei ole niitä kevyitä viikkoja niin usein tullut pidettyä.

Eli kysymys kuuluu, että jos ei saa täyttä reeniviikkoa alle, niin muutatteko ohjelman niin, että saa käytyä koko kropan läpi lyhyemmässä tai pidemmässä ajassa, vai katkeaako reenit vaan siihen kun lähtö tulee? Onko teillä protskujauhot ja muut lomalla mukana vai oletteko ihan kokonaan lomalla ja unohdatte salitouhut koko loman ajaksi? Itse ajattelin yrittää pitää sen viikon taukoa niin järkevästi syöden kuin se nyt on mahdollista sen suurempia järjestelyjä tekemättä eli saattaa pussi protskua lähteä lomalle mukaan, mutta siihen se varmaan sitten jää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse en juuri koskaan viikon taukoa pidä, maksimi sellanen neljä päivää, jos pitää pidemmän niin mulla ainakin katoaa tuntuma rautaan.
yleensäkin lomalla pyrin kuitenkin syömään aika samalla tavalla kuin jos treenaisin.

Joo mulla kesäloma meni päin honkia. Ei tullut syötyyn säännöllisesti jne.. Reenit epäsäännöllisesti kerran pari viikossa. Nyt esim penkki vain ja ainoastaan 4*82,5 ennen kesälomaa meni 2*6 systeemillä 85. Kyllä ottaa päähän. Mutta kyllä täältä noustaan. Kovaa treeniä vaan niin kyllä se siitä!!!!!

Tuli vaan mieleen että sain ihan tuosta lähi-ähläm-kebabista ruokamyrkytyksen.. Huitasin illalla naamaan kepsun ja aamulla helvetin täysolo ja laatta lens --> 3 päivää kuumetta ja huonoa oloa. Kiloa lähti 4 :( noh, onneks suurin osa oli nestettä ja ollaan taas nousussa :)

Loma on aina loma ja varsinkin jos reissaan jonnekin pois kotoa niin en kanna mukana prodeja tai muutakaan. Jätän niin treenit kuin muunkin "arjen" taakse ja nautin lomasta.
Joskus on kulläkin tullut otettua hieman intensiivisemmin ennen lomaa treenit ja jopa muutaman kerran hieman tiukentanut ohjelmaa ihan ajatellen että sitten lomalla kyllä kerkeää palautua edellisestä kovasta viikosta.
Nyt syksyllä tulee muutamia 2-5 päivän reissuja metsälle jotka katkaisevat kaiken normaalin treenin/ravinnon ja en pidä niitä mitenkään tuhoisina kehitykselleni vaan ihan hyvänä lepotaukona.

Itselläkin tulee kyllä vedettyä aika rankat reenit ennen lähtöä, mutta otan varmaan ateriakorvekkeet mukaan kun on muutenkin niin hankalaa syödä järkevästi etelässä ja voihan sitten paluitua ja rentoutua piitsillä rauhassa. Saa sitten nähdä jääkö pussi avaamatta, mutta sittenhän sen näkee. No ei mun maalma kyllä siihen kaadu, kun ei tässä kisaamaan olla lähdössä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom