LOL! Vip-maksut.

Paljonko alennusta pitäisi olla, että se korvaisi kokonaisen 10 euron vip maksun?

Kyllähän liikkeen alennus on jonkumoinen -10% mut vain paikanpäällä ja postikulut saa melkein joka paikasta ilmasix kun vähän enempi tilaa.

Tietenkin alennus pitää olla sellainen ettei muualta kannattais tilailla,mut maksankin Vipit koska palsta on :thumbs: .

Mitä varten sen 10 euron ees pitäis maksaa itsensä takasin? Minäkin olen vain kesätöissä ollut ja tienannut jonkun verran taskurahaa ja maksoin 10€ vipeista, ja voi hyvänen aika, piti tehdä niinkin paljon kun 1½h & 5min. töitä, että sain sen 10€ kasaan. Sellasella summalla lähes rahaton pieni lukiolainenkin pyyhkii vaikka perseensä kerran vuodessa, joten ei ole minkäänlainen ongelma maksaa sitä sen sijaan auttaen ja tukien tätä loistavaa toimintaa. Plus lisäksi loistavat edut, jotkahan me tiedämmekin.

Paitsi tietty, jos ei halua vipiksi, ei tarvitse maksaa yhtään mitään. Aika yksinkertaista mun mielestä :)

VIP-maksu on kyllä pelkästään hyvä asia. Ihmiset, jotka sen maksavat, saavat lisäpalveluita. Mike saa resursseja tehdä sisältöä pakkikselle ja sivussa myös voita leivänpäälle. Näin saamme tulevaisuudessa entistä paremman pakkiksen, kun Mikenkin kuvausmatkat alkavat ulottua rapakon taakse :)

Nojoo, tuo oli maalailua.

Niin kauan kuin maksajaa asiallisesti ja riittävästi tiedotetaan siitä, mitä maksulla saa, niin kauan maksu on maksajan omassa päätösvallassa ja näin ollen perusteltu. En näkisi asiassa paljoakaan epäselvyyksiä.

Mikelle

En ole kyllä harkinnut korotusta maksuun kovinkaan vakavasti. 10 eskoo on kuitenkin sopiva tasaraha ja jos sitä korottaa pitäisi, niin alvin verran laittaisin, eli maksu olisi sitten vähän hölmö 12,20€.
Tämä ajatus on voinut olla aiemminkin esillä, mutta eikö kannattaisi jossain vaiheessa harkita vippimaksun maksamista tekstiviestillä? Niitä palveluitahan on vaikka kuinka, jotka maksetaan tekstarilla.

Siinä sivussa voisi tuoda palveluun lisäksi esim. puolen vuoden vipit. Sivukulut toki on isommat tekstiviestimaksulla (operaattori vetää tietenkin kulut+katteet välistä) mutta nykyisellä Pakkotoiston tuottaman materiaalin laajuudella löytyy varmasti henkilöitä, jotka maksaisi esim. tekstarilla 7e / 6kk vipit tai 14e / 12kk vipit. Hinnat vedin hatusta, olettaen että tekstiviestimaksuoperaattori ottaa 10-20%.

Uskon että on pienempi kynnys maksaa vippimaksu kännyllä, kuin tilisiirrolla. Tämä voisi tuoda lisää vippejä palstalle ja lisää liikevaihtoa toiminimelle.

Ehkä jopa feikki-elvis maksaisi vippimaksun, kun elvarin äippä maksaa kuitenkin puhelinlaskut.

Mikelle ISO :worship: palstasta ja duunista mitä sen eteen teet,
mutta ihmetyttää kun melkein kaikki (paitsi Mike itse, onneks) olisivat valmiita nostamaan vippi maksua.
Kymppi on musta ihan sopiva vuosimaksu, ei sillä ettenkö voisi
tästä huvista maksaa myös vähän enemmän, mutta olen täysin tyytyväinen
nykyiseen kymppiin/vuosi ja se minun puolesta riittäköön.

Voihan ne ketkä haluaa maksaa vippi maksun yhteydessä Mikelle vaikka "tippinä" haluamansa extra- summan ;) .

Saahan sitä tosiaankin jokainen halutessaan maksaa ylimääräistä jos haluaa tukea enemmän tätä toimintaa. Mutta 10€ se nyt on tällä hetkellä eikä ketään kannusteta maksamaan yhtään enempää.

Jos tässä nyt vartavasten halutaan sitä korottaa, niin voihan siitä tehdä gallupin. Vippimaksut ovat mahdollistaneet paljon sisällöntuottoa. Nytkin niillä rahoilla kuvataan kaikki kisat ja etenkin matka PM-kisoihin rahoitetaan kyllä vippimaksuilla. Kustannan sinne itseni ja toisen kuvaajan. Edelleen kaikki kuvat tulevat jokaiselle ilmaiseksi, en ole koskaan harkinnut kuvien laittamista vain vipeille. Pakkotoiston tarkoitus on tuoda hyvää sisältöä ihmisille ilmaiseksi ja semmoisenaan se myös pysyy.

VIP-jäsenyyttä voidaan aina parantaa ja jokainen voi ehdottaa mitä kaikkea voisi siihen liittää. En ole esim koskaan lähestynyt muita yrityksiä mahdollisten etujen muodossa. Kaikki tähän asti etuja antaneet yritykset ovat itse ottaneet yhteyttä. Eli jos te tunnette tahoja, jotka voisivat Pakkotoiston vipeille etuja antaa, niin ehdottomasti vain asia puheeksi.

Eri salien kans diilejä? Eikös yhteen aikaan ollut jostain salilta vipeille halvemmat hinnat :)

Ja muistakaa, mitä enemmän vippejä, sitä enemmän vippituloja, sitä enemmän sisältöä/kuvia palstalle. Ajatellaanpa nyt vaikka kevättä. Taas on tulossa pohjoismaiden megaiso amatööri gp kiertue. Viime keväänä saatiin huippu kuvat Helsingin ja Oslon GPstä. Jos ollaan huisin ahkeria vippi maksujen maksajia, niin ehkäpä ensi keväänä saatais vielä kuvat Loaded Cupista ja NOGP:stä!

Oon seurannu bodybuildingia vuoden 1992 lopusta lähtien. Olin sillon 11 vuotias. Ja meni aika perhanan monta vuotta ennenkuin kisoista alkoi saamaan tietoa ja kuvia muutoinkin kuin aina kuukausien päästä kisoista ilmestyvästä lehdestä. Pakkis on bodyfanien mekka. Annien olohuoneen lisäksi.:D Kiitti Mike:haart:

Aivan, monet on ollu valmiina maksamaan enemmän ni mikäs sen estää?
Suuret puheet ja pienet teot :rolleyes:

Mitäs sinä kenenkään teoista tiedät? Minä ainakin aion pistää Miken tilille 10 € kunhan tämä VIPpivuosi loppuu, huolimatta siitä, että arvostelullani sain ilmaisen jatkon vippeydelleni. Ihan vaan kannatuksen vuoksi. :jahas:

:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom