LOL! Vip-maksut.

Mä en vaan tajuu miten voi olla joitan ihmisiä jotka eivät Miken duunia kunniota ja muutenkin kunnioita miestä. Mies painaa duunia about 24/7 ilman mitään lomia ja aina on mies niin mukava kaupalla eikä edes näy, että työpainaisi hirveästi miestä. Mike on vaan paras ja jos joku väittää toisin niin mä pukkaan ne hirteen tai nooh voin sanoa nätimminkin, mutta enpä sano.:curs:

Minä kunniotan tuota miestä ja maksan Vip-maksuni ajallaan ja sitä paitsi mä ostan sen verran paljon tavaraa pakkikselta vuodessa, että saan sen 10 euroo aika helposti takas ja varsinkin nyt kun tuli tää uus oikorata niin voi mennä useimminkin kaupalle käymään.

Itse maksan pakkiksen vippimaksua siitä syystä, että haluan tukea pakkiksen toimintaa.

Miken ei tartte tuollaisten ihmeellisten tyyppien vielä ihmeellisimmistä kommenteista välittää. Ei tarttis edes vastata. Mikellä ei ole mitään tarvetta puolustella omaa tai pakkiksen toimintaa.

Fiksut ihmiset kyllä ymmärtää kyllä missä mennään.

Jep jep, duunissa ollaan tähänkin aikaan. Olen öisin tehokkaimmillani ja varsin luovassa tilassa aina kuuntelen musiikkia. Nyt duunailen rauhassa Duran Durania kuunnellessa uusia kuvia portfolioon.

Mäki tein mun päättötyöni öisin, koska olen luovimmillani silloin.
(ja vaikka signatureni narttuun viittaakin niin kyseessä oli ihan taidelasi-artesaanityö, siltä varalta että joku haluais tähän jotain hauskaa heittää...) :hyper:

Kyllä kuvien ottaminen ja säätäminen ihan kivaa on...ehkä silloin kun saa tehdä just niitä kuvia/juttuja, mitkä milläkin hetkellä sattuu oikeesti kiinnostamaan!
Yleensä tommoset luovuutta vaativat jutut mielletään vaa "harrastuksix", joista odotetaan että niitä tehdään puhtaasti intohimosta, ilmasix!?!

Mutta jos itse kukin miettii hetkisenkään omalle kohdalle, niin kuka sitä viittii ihan ilmasix tehdä? Varsinkaan tän kokoisen foorumin ollessa kyseessä!?

Täydet rispectit Mikelle! Älyttömästä duunimäärästä huolimatta jälki on tyylikästä ja huolellatehdyn näköistä!!! :worship:
Jatka Mike samaan malliin! :kippis1:
Aion tästä eteenkinpäin maksaa vippini ihan jo kannatuksen vuoksi!

Joops. Vaikka pihinä miehenä en vippiä maksanut, kuntosaliarvostelun tehtyäni sen Mikeltä sain. Mutta selvää on että jatkossa sen maksan.

Vaikka yleisellä osiolla on suurin osa treeniohjeita ym, koen silti että suurimman osan vinkeistä ja motivaatiosta olen saanut VIP-puolelta.
10e ympärivuotisesta PT:stä on aika vähän.. :D

Keep up the good work, Mike. Ja vaikka näistä maksuista menisikin osa Miken taskuun, so f******ng what? Pienellä kateuden peikollako tämäkin foorumi pitäisi kaataa..?

Jos feikkielvis vielä pyörit palstalla, ymmärrän että mainitsemallasi elämänasenteella tyhjätaskuna eläminen voi syödä miestä. Sponsoroin sinulle vuoden VIPin, jos laitat minulle ja kopiona mikelle tietosi. Niin ei jää vaivaamaan. Kato, annetaan hyvän kiertää jne...

Kyllä pakkis tarjoo sellaset edut kympin maksulla, että ei tarvii miettiä, kannattaako maksaa. Pääset kattoo kaikki kuvat, osallistumaan vip-forumiin ym. sekä myöskin hyödyntämään kaikki tarjoukset/edut. Kuten esim. vaatteista Sport-Heavyltä sen 5 - 10 prossaa tai paitabaanalta? Tai tukanleikkuusta Vilmalta?

Saatko tällaisia etuja muualta?

typerää kirjoittaa tänne kun en vielä VIP ole mutta kirjoitan kuitenkin.

tottakai miken kuuluu rahaakin tästä vähän saada, miks tekis ilmaiseks.
No ehkä rakkaudesta, se on ymmärrettävää...
Mitä mike tekee meidän vuoksi??
Tekee mahtavia kuvasarjoja, haastatteluja, kirjoittaa hauskoja juttuja, kertoo omista kokemuksistaan, neuvoo minkä ehtii ja YM

Turha narista 10e VIP maksusta.
Sillä kympillä tosiaan tuetaan tän sivun toimintaa ja sisällöstäkin huomaa että kun vertaa vaikka bodylehden keskustelu palstaan niin on tää kyllä aika tavalla oma lukunsa.

Viimeistään ens kuussa kolahtaa kymppi minultakin miken tilille..

oli tosiaan aika :david: kirjoittaa kun ei vielä vippi oo....:D

Hei pitääks mun maksaa 10e että voin vastata jonnyb:n mulle lähettämään private messageen jossa mua varoitettiin jonkun jäsenen loukkaamisesta mutta en kyllä tiedä kenen? yks hyvä syy lisää maksaa vip jäsenyys.

2200 VIP:iä on 22000€ Ihan kiva summa :)

So? Mä uskon että kaikkineen tähän menevien kulujen ym ohella oikeesti suurin osa rahasta menee tänne. Ja mitä sitten vaikka siitä Mike omia kulujaan peittäisi? Haluaisin nähdä sen tyypin joka oikeasti _täysin talkoilla_ alkaa tätä hommaa vetämään.

Ja vielä selvennykseksi, en Mike vihjaa mitään. Itse uskon että pakko sun on tästä omia kulujasi ym korvauksia ottaa, jos oikeesti teet täysin talkoilla niin kehotan hakeutumaan hoitoon. :) Uskon että kaikkineen 70% tästä hommasta on sulle harrastusta mistä et saa korvausta, mutta onneksi voit tienata elantosi. Kadehdittava jobi, ei moni suomessa onnistu.

Propsit työstä.

Tässä on tullu seurattua Pakkotoistoa jo aika pitkään ja nyt se perskeles loppuu tuo ei-Vippinä kärvistely. Lähinnä tämän threadin ansiosta aattelin et aika pieni summa tuo 10€ on ku aattelee miten paljon Pakkotoisto on tähän mennessä tarjonnut tietoa ja muuta mukavaa elämälle. Ja ihan vain kannustimena Mikelle tuon Vip-maksun maksaa, että jatkossakin jaksaa pyörittää toimintaa! :worship:

Itte näin kapitalisti-sika ajattelun omaavana oon sitä mieltä, et Miken kannattais korottaa VIP maksuja ja laittaa joku maksa siihen, että sais tunnukset näille sivuille. Tämä on kuitenkin Suomen laadukkain ja monipuolisin Kehonrakennus/Fittness foorumi ja päivittäinen kävijämäärä on aika huima. Aivan varmasti jengi ois vippejä ja tunnuksenhaltijoita vaikka olisikin korotettut liittymiskustannukset. Lisätienistit kunniaan:kippis1:

Lukaisin koko threadin.

Tajusikohan tuo Feikki-Elvis muuten, että tämmöinen avautumisketju voi olla omiaan MARKKINOIMAAN VIP-jäsenyyttä...?

Mike, JOS toi feikkarielvis oli joku sun keksimä trolli-alias, niin
a) joudut helvettiin, suoraan helvettiin ;)
b) tuleppa meille hommiin markkinointijohtajaksi :D

VIP-edut:

----------------------------------------------------------------------------------
1. Pakkotoisto Oy

- Pakkotoisto-verkkokaupasta tilattaessa postimaksut postiennakossa 6.80 euroa. Tästä kauppaan.
- Myymälässä -10% alennus kaikista tuotteista, voimassa vain Kalevankadun myymälässä! Ei koske tarjoustuotteita.

----------------------------------------------------------------------------------

2. Pakkotoisto.com -keskustelupalstan VIP-jäsenyys, joka sisältää:

- VIP-forum
- pääset mukaan VIP-risteilyille, VIP-tapaamisiin yms. kivaan mitä VIP-puolella järjestellään.
- oikeudet palstalaisten omaan kuvagalleriaan sekä treenipäiväkirjaosioon.
- pääsyn #Pakkotoisto.com -irc-kanavalle
- "avatar"-kuvakkeen palstalla käyttäjänimen alapuolelle
- "profile picture"-kuva profiiliin
- Private message -pikaviestipalvelun käyttöoikeudet
- spesiaali User title nimen alle.
- henkilökohtainen RAJOITTAMATON Pakkotoisto.com-sähköpostiosoite. Email ssl suojattu. https://webmail.pakkotoisto.com.
- julkinen ja yksityinen kalenteri.
- pääsy Salaiset kansiot -forumille, missä on päivänvalolle arkoja poistettuja viestejä.
- pääsy Expert-osiolle, missä Liikuntaravitsemustutkija Anssi Manninen, liikuntafysiologi Juha Hulmi sekä fil. toht J.Rossi vastaavat VIP-jäsenten kysymyksiin.
- pääsy Pakkotoiston lakitoimistoon, missä varatuomari Tatu Henriksson vastaa VIP-jäsenten lainopillisiin kysymyksiin.

3. www.paitabaana.com
10% alennus kaikista www.paitabaana.com verkkokaupan tuotteista

4. www.sportheavy.fi
Alle 150€ tilauksista -5% ja yli 150€ tilauksista -10%.

5. Kinnari Gym
Alennuksia listahinnoista

6. Sparkling Nails

Kaikista tuotteista -15% alennus.

Seuraava etu tulee olemaan Fighter magazinesta.

Pakkotoisto Oy:llä ei ole tekemistä Pakkotoisto.com domainin kanssa tai siihen liitetyn vippi systeemin kanssa. Feikki-elvis, tämä on mulle työtä, ilman vip-maksuja tämä homma olisi kovin äkkiä pulkassa.

Ja kuten joku jo kommentoi, meillä on myös täysin ilmainen galleria, kelpaako?

Kyllähän noi edut on aika olemattomat,mut minkäs teet hyvä palsta on:thumbs: .

Kyllähän noi edut on aika olemattomat,mut minkäs teet hyvä palsta on:thumbs: .
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko heittää mitään laskelmia missä osoitetaan etujen olemattomuus? Olettaen siis, että käyttää vaikka edes yhtä eduista numeroilla 1. tai 3.-6.

Lisäksi tuosta kohdasta 2. saa jo niin paljon iloja, että 10e ei todellakaan ole paha raha. Mutta tästä sinäkin taisit olla samaa mieltä :).

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko heittää mitään laskelmia missä osoitetaan etujen olemattomuus? Olettaen siis, että käyttää vaikka edes yhtä eduista numeroilla 1. tai 3.-6.

Lisäksi tuosta kohdasta 2. saa jo niin paljon iloja, että 10e ei todellakaan ole paha raha. Mutta tästä sinäkin taisit olla samaa mieltä :).

Niin olihan tuossa hymiö perässä jos et viestin tarkoitusta ymmärtänyt.

Jeps eli noi liikkeitten alennukset/pakkis kaupan alet mielestäni aivan olemattomia siksi muualta tilailenkin.Mut palsta on hyvä:) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom