Joko Hupella kohta "Paistoin lokin" -ketju?
Mulle sit grilli-illassa varattuna rintapala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko Hupella kohta "Paistoin lokin" -ketju?
Mulle sit grilli-illassa varattuna rintapala.
..ja sitten ruokajuomaksi "Härkänorri". (Ohje saatu eräältä vanhalta kalastajalta)
- pirtua
- merivettä
- lokinmuna
eli lasiin sopivasti pirtua, päälle merivettä ja sekaan rikotaan lokinmuna. Nami-nami?
Joo niin se varmaan on. Itse en tarkemmin tiedä asiasta, koska en ole koskaan metsästänyt. Luulis kuitenkin, että noin pienestä elukasta olisi aika suuri vaiva kaivella hauleja ulos. Sehän on varmaan yhtä haulia koko lintu jos on vähänkään lähempää osunut. Menee varmaan enempi aikaa niiden kaivelemiseen kun tollasen syömiseen.Olipa se mikä haulikko hyvänsä niin hauleja aina löytyy, mutta jos sen ammutun eläimen laittaa ruuaksi niin siinä vaiheessa yleensä kaivetaan ne haulit pois
Onko niistä läheltä ammutun haulilatingin jälkeen kauheesti jäljellä?Tokihan niiden haulien poistamisesta aina hieman vaivaa on, mutta ongelmaksi asti ne yleensä tulee kun on tavia tai pyytä pamauttanut turhan läheltä...
Joo niin se varmaan on. Itse en tarkemmin tiedä asiasta, koska en ole koskaan metsästänyt. Luulis kuitenkin, että noin pienestä elukasta olisi aika suuri vaiva kaivella hauleja ulos. Sehän on varmaan yhtä haulia koko lintu jos on vähänkään lähempää osunut. Menee varmaan enempi aikaa niiden kaivelemiseen kun tollasen syömiseen.
Eikös nuo tavislokit kylmenisi parhaiten ihan jopa .22lla, kumminkin päässee normitilanteessa aika läheltä zuumailemaan jyvää nokkaa kohti. Ysimillisellä taitaa tulla jo haarukan mentävä reikä fileeseen.
http://www.google.fi/search?q=how+to+cook+seagullYritin googlettaa jotain makoisaa lokki reseptiä, mutta en löytänyt yhtäkään.
Yritin googlettaa myös lontooks mut se taipuu sen verran huonosti ettei siitä mitään tullut.
Miksei olisi? Mitenkäs sorsia sitten metsästetään? Aina yksittäiskappalein?