Koitappa tunkea gallona minibaariin :jahas: hyvä kun sheikkerin saa mahtumaan.S0874 sanoi:gallonan rasvatonta maitoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitappa tunkea gallona minibaariin :jahas: hyvä kun sheikkerin saa mahtumaan.S0874 sanoi:gallonan rasvatonta maitoa.
venus sanoi:5kg laihduin 5 viikossa (89kg ->84kg). Pari vuotta sitten kun olin jenkeissä 1kk, niin söin vain tuplajuusto pekoni hamppareita ja laihduin 7kg (85kg -> 78k).
Ei kai noi hampurilaiset kaikkein terveellisimpiä ruokia ole, mutta pizza ja pasta ne vasta epäterveellisiä "ravintoloissa" ovatkin. Olen asunut Italiassa pitkiä jaksoja hotelleissa, joten kokemusta on.
Naene sanoi:(mikähän rahka muuten edes olisi englanniksi?)
Britanniassa rahka on nimeltään Quark. Itse olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, jota myydään juustohyllyssä. Ihan peruskamaa. Se siis luetaan siellä soft cheeseksi.Naene sanoi:(mikähän rahka muuten edes olisi englanniksi?)
Mike sanoi:Koitappa tunkea gallona minibaariin :jahas: hyvä kun sheikkerin saa mahtumaan.
Akkeli sanoi:Okei tästä viisastuneena hylkään kaiken tän terveelliseks luulemani laihisruuan ja alan syödä joka päivä pelkkiä tuplajuustoja ja pekonia. Minkä helvetin takia sä edes kyselet onko tollanen ruokavalio ok? Pikkulapsikin tajuaa et toi on hyvin epäterveellistä. Kyllä sieltä kaupoista löytyy vaikka mitä terveellistä ruokaa jotka voi valmistaa ilman hellaa, uunia, mikroa jne. Kummasti mäkin pystyn syömään kolmesti työpäivän aikana ja kaikki mitä syön ostan aamulla kaupasta, eikä niitä tartte lämmittää. Riittää kun on jääkaappi.
Tromm sanoi:Huomasinpa just että oon syönyt Mäkkärissä nyt pari kuukautta putkeen joka päivä...kun se on niin hyvää.
urkki sanoi:Miksi porukka ei käytä ääkkösiä? Joka tietsikasta löytyy maa-asetukset joista saa suomalaisen näppiksen. Samahan se mitä niissä näppäimissilä lukee - kyllä sen tottumuksesta tietää misää esim. ä on.
Konna sanoi:Mutta voihan noita maa-asetuksia olla vaikka kymmenen samassa koneessa ja aina ALT-Shiftillä ne vaihtaa, kun haluaa skandeja käyttää. Default-maa-asetukset tulevat seuraavalle käyttäjälle joka tapauksessa käyttöön...
Zam sanoi:
Niinhän niitä voi olla jos ne on asennettuna koneeseen. Onnistuuko esim kirjaston koneella uuden maan asetusten asennus ilman adminin tunnuksia?