Livekeikat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Clutch
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haulla en vastaavaa ketjua löytänyt, joten päätin pistää yhden pystyyn :).

Ketjun aiheena siis keikat ympäri suomea, tai miksei ympäri maailmaa. Oletko vannoutunut keikalla kävijä, vai tyydytkö kuuntelemaan musiikit omalta kotisohvalta?

Myös keikkakomemukset/suositukset ovat tervetulleita! En toivo tästä minkäänlaista musiikkigenretaistelua, joita syntyy vähän liiankin helposti sillointällöin.

Itse olen vannoutunut Pendulum fani jo monetta vuotta. Viime kesänä päätinkin sitten lähteä seuraamaan kyseistä poppoota Provinssiin seinäjoelle ja en myöhemmin katunut hetkeäkään. Keikka oli yksinkertaisesti aivan mahtava ja äänestettiinkin yleX:n sivuilla vuoden parhaaksi Live-esiintymiseksi. Tämän jälkeen luvattiinkin porukalla päästä vaikka väkisin seuraavalle mahdolliselle kaikalle.
Muutama viikko sitten tuli sitten tieto uudesta keikasta Helsingin Kaapelitehtaalla ja siitä alkoi armoton lippujen myyntiintulon odotus. Lopulta liput tulivat myyntiin eräänä keskiviikkona klo 9 aamulla. Lippupalvelun palvelussa oltiin 9:03 ja liput loppu. Maailman ennätys tämän genren keikalla. Epätoivo iski. Joka aamu sitä sitten tiedusteltiin peruutuspaikkoja ja eilen onnisti; liput koko porukalle :rock:!

Mahtavaa keikkaa odotellessa!

Livekeikat on itsellekin se juttu. Toki kuuntelen musiikkia kotona muutenkin, mutta useammin itselle on käynyt niin, että ei toimi levyllä, mutta toimii livenä kuin toisin päin. Olen nähnyt pikkusen alle 300 uniikkia artistia/nbändiä livenä, enkä toistaiseksi ole kyllästynyt. Toki tällä keikkakokemuksella alan olla jo hiukan vaikeasti miellytettävä, mutta silti.

Paras keikkakokemus ikinä on varmaankin ollut viime kesän Tuskan Devin Townsend Project. Lähdin Tuskaan nimenomaan katsomaan Deviniä, mutta olisin kuvitellut Ziltoidin olevan parempi kuin Project. Vaan toisin kävi. Ziltoid vei jotenkin Devin Townsendin esiintymisestä sitä hehkua ja energiaa, mikä Projectin kanssa soittaessa taas näkyi. Se tuntui siltä, että Devinillä olisi pitkät käsivarret, joilla se halasi koko yleisöä. Se yhteisöllisyys, lämpö ja rakkaus hehkui koko keikan läpi.

Saisko tän puhalluttua henkiin? Mutta itse maaginen Elton John saapuu Pori Jazziin ensi kesänä pimputtamaan pianoa. En oo fani mut luultavammin meen katsomaan.

Faithless saapuu kanssa 12.3 konsertoimaan Flamingoon Onnelaan, Vantaalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom