- Ikä
- 42
Aion yhdistää ps3:n tukiasemaan rj45-kaapelilla, jolloin voin paremmin valjastaa pleikkarin mediakeskuskäyttöön. Joudun vetämään kaapelia noin 15 metriä ja mm. oviaukon läpi ja kynnyksen yli. Muistan jostain saaneeni lyhyen pätkän kyseistä kaapelia, joka oli litteä, mutta samalla yhtä leveä kuin tavallisen pyöreän kaapelin halkaisija. Mistäköhän moista saisi tarpeeksi pitkän pätkän? Entä mitä muita vaatimuksia kaapelille pitää asettaa, jotta sillä voi siirtää 1080p-signaalia ja uusia häviöttömiä audiokoodekkeja?
P.S. Samalla kiinnostaa jos jollain on ollut huonoja kokemuksia ps3 media serveristä. Itse olen käyttänyt sitä vain muutamaan otteeseen langattomassa verkossa, joten en tiedä kaikista sen ominaisuuksista. Lähinnä kiinnostaa miten se ymmärtää srt-tekstien päälle.
P.S. Samalla kiinnostaa jos jollain on ollut huonoja kokemuksia ps3 media serveristä. Itse olen käyttänyt sitä vain muutamaan otteeseen langattomassa verkossa, joten en tiedä kaikista sen ominaisuuksista. Lähinnä kiinnostaa miten se ymmärtää srt-tekstien päälle.