Lisättävää/Vinkkejä Laihdutuskuuriini.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dinhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei olen 77kg painava 176cm pitkä 18 vuotias poika, laihdutin itseni 90kg:sta 77kg:aan vuoden aikana ja ajattelin vielä harjottaa kestävyyttä/yleis kuntoa ja samalla vielä vähän laihduttaa tällä ohjelmalla:
5:30 herätys
5:45 Lenkille
6:30 Aamupala
7:00 Kouluun
11:45 Koulu ruoka
17:00 Kotiin ja ruoka
17:30-20:00 vapaa aikaa (jalkapalloo sun muuta kavereitten kaa)
20:00 Ruoka
20:30 Vatsa- Selkä lihas treenausta
21:00 Lenkille
21:30 Kotiin Läksyt
22:00 iltapala ja nukkuun.

tämä siis toistuisi joka päivä armeijaan menoon asti (siihen on vielä 6kuukautta aikaa) Ajat saattaisi vähän vaihella mutta tässä vähän suuntaa.

Kysymyksiäni:
Jos aloitan kuurin onko armeijassa selviytymiseni varmaa? ;)
Kiinteytyykö kroppani ja kehittyykö kestävyyteni? (Veikkaan kyllä että varmasti kehittyy ;p)
sitten tärkein kysymys, Millaista ravintoa suosittelette ruokailu ajan kohtiin? esim mitä söisin aamupalaksi ym.

Antakaa vinkkejä ja kertokaa omista kokemuksistanne, kiitos :thumbs:

Dietistä on vaikea sanoa mitään jos et kerro mitä syöt... 2 kertaa päivässä lenkille ja jalkapalloa päälle, miksi? Ja miksi joka päivä? Kroppa tarvitsee myös lepoa, eikä päivittäin toistettava rutiininomainen harjoittelu anna kropalle pidemmän päälle kovinkaan hyvää ärsykettä. Kuusi lenkkiä on mun mielestä aika ehdoton maximi määrä viikkoon. Ja armeijassa pärjää jos pää kestää, kuntoa kyseinen lafka ei kovin hirveästi vaadi, helpommalla tosin pääsee jos on jo mennessä kohtuullisessa kunnossa.

a

Okei eli vähennän tuota treenauksen määrää about 5kertaa viikkon :) Sitten niin sitähän meikä kyseli et minkälaisia aamupaloja ja safkoja kannattaa syödä :)

Otat välillä aamulenki 2 x viikossa ja iltalenkin 2 x viikossa! ja noita vatsoja ja selkiä niinä välipäivinä kun ei ole lenkkiä!

Aamupalana puuro on ykkönen, siihen kylkeen rahkaa/raejuustoa, lisäisin tohon lounaan ja päivällisen väliin yhden välipalan, esim. tonnikalaa/raejuustoa ja vaikka leipää

Joo siis kaksi lyhyttä lenkkiä päivässä on tehokkaampi kuin yksi pitkä, näin luin saattoi kyllä olla väärää tietoa? :O

Joo siis kaksi lyhyttä lenkkiä päivässä on tehokkaampi kuin yksi pitkä, näin luin saattoi kyllä olla väärää tietoa? :O

No ainakin nopeesti ajateltuna pysyy aineenvaihdunta pidempään käynnissä, mutta varsinaista faktatietoa mulla ei tästä oo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
iltapala ja suoraan petiin kuulostaa aika hurjalta. itse koittaisin ainaki vielä sen tunnin olla hereillä ennen nukkumaan menoa iltapalan syötyäni. mikäli nyt diettailua ajattelet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom